Fajne babeczki zobaczą dwie kreseczki :D
-
WIADOMOŚĆ
-
kr0pka wrote:Karmelek wszystkie o Tobie pamiętamy
Coś Ci gin powiedział od czego mogło Ci się tak poprzestawiać?
<tuli>
A ja po tych tabletkach antykoncepcyjnych źle się czuje:( pierwsze dwa dni wymiotowałam,miałam mdłości,bolała mnie głowa i miałam duże uderzenia gorąca na przemian z dreszczami. Chyba działały, skoro organizm tak zareagował. Dziś już jest lepiej:) Zobaczymy co będzie. Dzisiaj mam zamiar zadzwonić do jakiejś kliniki we Wrocławiu i zapytać o inseminację i zaklepać termin.
Czy któraś może polecić klinikę? Morisku Ty chyba pytałaś też o to, która dobra? -
Morisek28 wrote:Karmeluszku ja do invimedu będę uderzać.
-
nick nieaktualnyKarmelek211 wrote:Też o niej pomyślałam. Zadzwonię tam. Muszę zapytać co wchodzi w skład kwoty 1500zł, no i co ogólnie trzeba zrobić przed, jak się przygotować itd, bo w tym temacie jestem zielona. Nigdy się tym nie interesowałam, sądziłam że nie ma potrzeby,a jednak...
A nie lepiej zrobić inseminację u ginekologa prywatnie, w moich okolicach inseminacja w prywatnym gabinecie kosztuje około 750zł.
Czy to jest jakaś różnica między kliniką i ginem prywatnie poza ceną? -
aaagaaatka wrote:Karmelek a inseminacja w Twoim przypadku jakie ma medyczne uzasadnienie?
Gin chce bardzo, żebyśmy zrobili to badanie nasienia, bo sądzi, że tam może leżeć przyczyna, dlatego, że starania są od 7 m-cy od ostatniego poronienia, a wcześniej nie było problemów z zajściem. Zachodziłam po 2 lub 4 m-cach takich właściwych starań. A teraz staramy się intensywnie od 7 i nic, może dlatego chce spróbować inseminacji. Mi nawet to przez myśl nie przeszło:/ -
gaga wrote:A nie lepiej zrobić inseminację u ginekologa prywatnie, w moich okolicach inseminacja w prywatnym gabinecie kosztuje około 750zł.
Czy to jest jakaś różnica między kliniką i ginem prywatnie poza ceną? -
arturowa wrote:Karmelku, a nie chciałabyś spróbować dodatkowo naprotechnologii ?
-