Fajne babeczki zobaczą dwie kreseczki :D
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyEdziuuuuuuuunia wrote:Nie aż taki silny ale kłuje. Oby to dobrze wróźyło ☺
Ja nowa jestem więc nie znam się jeszcze za bardzo i nie wiem jak szukać wykresówEdziuuuuuuuunia lubi tę wiadomość
-
Uff, a ja dopiero dotarłam do roboty.. o dziwo szef mnie zamordował
Tak mi się spać chce, że masakra..
Edziuuunia witajPrimaSort, Edziuuuuuuuunia lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
Dzięki za miłe przyjęcie dziewczyny i za instruktaż Prima ☺ już podejrzany ☺ oczekuje z Tobą na plusiczek ☺ ja chyba jeszcze poczekam do weekendu z testem , to będzie 11 dzień po ovu
PrimaSort lubi tę wiadomość
04.12.2015 [*] 7tc
Listopad 2015 - Profertil - słabe żołnierzyki
Marzec 2016 wysoka PRL,żylaki i fatalne wyniki nasienia, Bromek+CLO+Androvit
-
nick nieaktualnyEdziuuuuuuuunia wrote:Dzięki za miłe przyjęcie dziewczyny i za instruktaż Prima ☺ już podejrzany ☺ oczekuje z Tobą na plusiczek ☺ ja chyba jeszcze poczekam do weekendu z testem , to będzie 11 dzień po ovu
-
nick nieaktualny
-
Morisku no u gina byłam ale nie cały dzień. Tylko że wyszłam w sumie ciut wcześniej niż powinnam a wracając podskoczyłam jeszcze 2 książki odebrać i się zeszło. Ale wiele mnie nie ominęło - 4 nowe maile, dobrze że dziś luz bo ostatnich parę dni to był Sajgon
-
nick nieaktualnyMorisek28 wrote:W ogóle czy ja czasem nie pisałam żeby w październiku nasza pierwsza strona była bardziej zapełniona Na listopad Kena zadanie bojowe będziesz miała żeby uzupełnić nam listę a dziewczęta ładnie napiszą kiedy testują bo tak smutno nasz 1 strona wygląda.
-
Rozumiem Twoją niecierpliwość, sama też jestem już baaaardzo niecierpliwa
Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 października 2015, 14:25
04.12.2015 [*] 7tc
-