X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
Odpowiedz

Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D

Oceń ten wątek:
  • martika Autorytet

Wysłany: 19 stycznia 2015, 13:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa bierzecz N25? To są ładne wyniki moim zdaniem, nie wiem może minimalnie podniesie Ci dawkę, ale nie sądzę, bo wtedy już możesz wejść z Ft4 w nadczynność. Ft3 moim zdaniem też masz ok, lepiej jest mieć go troszkę więcej niż troszkę za mało mówię o wynikach nadal mieszczących się w normach). Ty jesteś hashimotką, ft3 podwyższa się czasami z powodu braku jodu, którego nam nie wolno brać więc ja bym się go nie czepiała, ale nie znam się na tym zbyt dobrze. Kiedy idziesz na wizytę?

Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 stycznia 2015, 13:26

• nick nieaktualny

Wysłany: 19 stycznia 2015, 13:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Kochane,

Staram się nadrobić wczorajszy dzień, trochę naskrobałyście :)
    Ja wczoraj jakoś nie miałam sił na pisanie, cały dzien w łóżku spędziłam a dzisiaj też ledwo żyję, zasypiam!

Zetka, Agatka trzymam mocno kciuki za Wasze wizyty! Na pewno wszystko będzie dobrze, nie stresujcie się tak, bo to źle na groszka wpłynie, wiem że to się tak łatwo mówi, ale ten stres Wam w niczym nie pomoże a może tylko zaszkodzić.

Agatka koniecznie daj znać po wizycie dzisiejszej co i jak:*

Triss fajnie, że wróciłaś :) co z Twoim wykresem? buntujesz się i nie prowadzisz? :)

She Wolf gdzie jestes??????

Morwa Kochana TSH w czasie starań o dziecko podobno powinno być ok. 1. Ja pamiętam, ze jak mi ostatnio robili to miałam chyba 2 i dostałam na miesiąc leki i potem już miałam 1,5 to lekarz powiedział że ok.

Martika a jak TY się czujesz???

Cigaretta a może @ nie przyjdzie? :) ale by była niespodzianka :)

agata83 lubi tę wiadomość

• martika Autorytet

Wysłany: 19 stycznia 2015, 13:52

Cytuj  /     /  Zgłoś