Forum W oczekiwaniu na testowanie Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
Odpowiedz

Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D

Oceń ten wątek:
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    She Wolf wrote:
    Dzieki za wsparcie dziewczyny, ale u mnie to na bank @, po prostu to wiem.


    Madlene, powodzenia w pracy :*

    Cosma, mam nadzieje, ze kolezanka jednak z tego wyjdzie :*

    Nusia, a co to sie u Ciebie porobilo? Moze to jednak owulka?

    Cassie ja tez sie obudzilam spocona. Mysle sobie, ale bedzie tempka wysoka, a tu dupa - spadek :(
    Wogole spac nie moglam cala noc. Co chwila sie budzilam :(

    Nie zgadzam się na @

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 grudnia 2014, 12:35

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka wrote:
    Nie zgadzam się na @


    Ja tez nie, to nie zmienia faktu, ze wredota sie wcale nie slucha :(

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nusia wrote:
    Zetka też się wczoraj nad tym zastanawiałam, ale moje ciało i samopoczucie mówi całkiem coś innego, że owulacja już była (jesli w ogóle była).
    Piersi mnie bolą tak typowo jak w 2 fazie cyklu, są strasznie wrażliwe i powiększone. Humor mam do dupy, czyli tak jakby PMS :) no i dużo kremowego śluzu, brzuch czasem pobolewa jak na @, ale od wczoraj doszło pikanie jajników...

    Nusia, z tymi objawami to pół na pół. Mnie w ciąży na początku mocno piersi bolały, a teraz dwa ostatnie cykle to samo mocno. A teraz w miarę luzik. Nie wiem od czego to zależy, już próbuje niczego sobie nie wkrecac, chociaż każdy nie taki objaw i tak psuje humor.

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    She Wolf wrote:
    Ja tez nie, to nie zmienia faktu, ze wredota sie wcale nie slucha :(

    Zacytuję kochana Ciebie :)
    Póki nie ma @ jest nadzieja :) :) :)

    Cassie lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    She wolf ja też się nie zgadzam !!! @ mówimy won :D!

    mnie dziś znowu głowa boli, to już 3 dzień... chyba za długo śpię, albo prolaktyna znowu szaleje, ale to mało prawdopodobne :(

  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka wrote:
    Zacytuję kochana Ciebie :)
    Póki nie ma @ jest nadzieja :) :) :)


    Oj tam, nie lap mnie za slowka :P

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cigaretta wrote:
    She wolf ja też się nie zgadzam !!! @ mówimy won :D!

    mnie dziś znowu głowa boli, to już 3 dzień... chyba za długo śpię, albo prolaktyna znowu szaleje, ale to mało prawdopodobne :(


    Tez mnie glowa boli, chyba ze stresu :(

    A ja bym chciala sie wyspac w koncu, bo zawsze sie budze pare razy w nocy. Potem nie spie pare godzin i dosypiam. Wiec spie ogolnie do 10, ale tego snu moze z 7 godzin wychodzi :(

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie też głowa bolała wczoraj i przedwczoraj. Dziś odpukac nie.
    A ze spaniem też masakra, strasznie płytko śpię, śnią mi się cuda na kiju, szczególnie praca, ludzie z pracy. Ostatnio mi się śniło ze kumplowi jak przyjechaliśmy do pracy na recepcji kazali się przebrać w lateksowy strój spidermana, zbulwersowany był ale ubrał, a jeszcze wcześniej ze kolezanka z pokoju była kurwą w Kazachstanie :)
    A jeszcze wcześniej ze inna koleżanka była umierająca i leżała w łóżku w sekretariacie, wszyscy nad nią stali, ja też, a za mną stał Zbigniew Wodecki i poklepywal mnie po ramieniu :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 grudnia 2014, 12:53

    She Wolf, Morwa, Madlene84 lubią tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 12:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka posikam sie :) myslalam, ze to ja mam porabane sny! Mi sie czesto sni ze jade gdzies samochodem, tak jakbym przed kims uciekala. Wogole moje sny sa czesto straszne :(

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • agata83 Autorytet
    Postów: 581 451

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeju ale wy macie sny :):)

    Nusia ja mieskzam w norwegii. Zrobilo sie fajnie bialo, ale chyba do jutra sie stopi. Bo temp jest +1 i jest niezla chlapa.

    No wlasnie szkoda, ze ta wredna @ sie nie slucha i przylazi sobie kiedy chce. She, Zetka - tak jak cytujecie sie nawzajem - pipieram was.I jak dodaje Cigaretta @ mowimy won hehe.

    Kupilam dzis kilka nowych babek, lancuch i piekna srebrna gwiazde, ktora umieszcze na czubku choinki. Zostalo wiec jeszcze nabyc choinke :) A to juz za 2 godz!

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    She, to może jakaś meliska na noc?

    Agata, ja dziś rano kupiłam jakieś dekoracje typu perełki do ciast itp :)

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agata. Przydaloby sie ta @ zaczarowac, zeby sobie poszla i nie wracala ;)
    Ale musisz miec tam pieknie :) zawsze chcialam pojechac do Norwegii, ale jakos nie wyszlo :(

    Tez musze dokupic babki, bo moje juz takie stare :(

    I wypisac kartki, jak zwykle nie wiem gdzie mam adresy wszystkich :(


    Zetka, moze i tak....

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka skąd ci się wziął Zbigniew Wodecki ? :D musisz dużo o nim myśleć za dnia :p
    mi też się dzisiaj snily głupoty, że miałam dlugie wlosy na dużych palcach u stóp i obcinalam je nożyczkami :D oblecha !

    Przyjechał właśnie kurier z inofolic'iem, zaraz będę pić i mam nadzieję, że coś pomoże :)

    Cassie, Morwa, Zetka lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka wrote:
    Mnie też głowa bolała wczoraj i przedwczoraj. Dziś odpukac nie.
    A ze spaniem też masakra, strasznie płytko śpię, śnią mi się cuda na kiju, szczególnie praca, ludzie z pracy. Ostatnio mi się śniło ze kumplowi jak przyjechaliśmy do pracy na recepcji kazali się przebrać w lateksowy strój spidermana, zbulwersowany był ale ubrał, a jeszcze wcześniej ze kolezanka z pokoju była kurwą w Kazachstanie :)
    A jeszcze wcześniej ze inna koleżanka była umierająca i leżała w łóżku w sekretariacie, wszyscy nad nią stali, ja też, a za mną stał Zbigniew Wodecki i poklepywal mnie po ramieniu :)

    Szczeka mi opadla... probuje ja z zeimi pozbierac :)

    Zetka, aneczka85m lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    She Wolf ja mam jakiś porąbany cykl, więc oby do @ i może następny będzie juz normalny :)

    A Wy już ubieracie choinki?? w Polsce jednak troszkę poźniej się stroi domy, chcoiaż ja mam ochotę też już choinkę ubrać :)

    Cigaretta a jakie są objawy podwyższonej prolaktyny?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    haha Zetka co TY masz za sny :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahaha

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa, dobre :)

    No właśnie jakoś o Zbyszku nie myślałam, nie wiem skąd mi się wziął :)

    Cigaretta lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to udanych zakupów :)

  • klaudia1534 Autorytet
    Postów: 1146 1215

    Wysłany: 5 grudnia 2014, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny niesamowite te sny macie :D
    Ugotowałam bigos, posprzątałam, ale zupełnie nie wiem skąd na to siły wzięłam. Najchętniej poszłabym spać, bo oczy same mi się zamykają, wszystko pewnie przez tą ponurą pogodę za oknem ..

    Nasza Pchełka jest już z nami <3
    3jvz6iye0wj7pqpl.png
‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego