X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Ile dni dpo miałyście pozytywne testy?
Odpowiedz

Ile dni dpo miałyście pozytywne testy?

Oceń ten wątek:
  • Ana29 Przyjaciółka
    Postów: 111 49

    Wysłany: 1 lipca, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie stresuj się bo to tylko gorzej. Powinniśmy zacząć równo , ale u mnie się pośpieszyła w tym cyklu i leci u mnie już 3 dzień,ale u mnie to chyba urlop tak zadziałał i zmiana klimatu.
    U mnie jak nie chce się przebić to idealnie sprawdza się 40 min na orbitreku , a wieczorem lampka wina 😄 to mój sprawdzony zestaw!
    Co myślicie o mierzeniu temperatury? Jakie są Wasze opinie? Kupiłam termometr i chce w tym miesiącu to monitorować , tylko jestem zielona w temacie

    Pcos-ka lubi tę wiadomość

  • Pcos-ka Ekspertka
    Postów: 247 60

    Wysłany: 1 lipca, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Już @ rozkręciła się na dobre, ale niepokoi mnie kłucie jajnika. Czy któraś z Was miała kłucie jajnika podczas miesiączki?
    Czyli dziś 1 dc.. zaczynamy od nowa 🙂

    Ana29 lubi tę wiadomość

  • Ana29 Przyjaciółka
    Postów: 111 49

    Wysłany: 1 lipca, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam kłucie jajnika właściwie podczas każdej miesiączki od kilku lat. W zależności od cyklu raz z prawego raz z lewego jajnika. Choć jajeczkowanie mam jak sądzę po obserwacji przeważnie z lewego. Trwa to Zawsze do końca 4 dnia miesiączki

  • Pcos-ka Ekspertka
    Postów: 247 60

    Wysłany: 2 lipca, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uspokoiłas mnie trochę, już myślałam ze to nie jest „normalne” i coś się dzieje… dziś kluje nadal (2 dzień cyklu) po lewej stronie.

  • Ana29 Przyjaciółka
    Postów: 111 49

    Wysłany: 2 lipca, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam 4 dzień i kłuje już trochę mniej , jutro już pewnie nie będzie nic czuć 🙂

    Pcos-ka lubi tę wiadomość

  • Pcos-ka Ekspertka
    Postów: 247 60

    Wysłany: 2 lipca, 11:45