Ile dni dpo miałyście pozytywne testy?
-
WIADOMOŚĆ
-
Nie stresuj się bo to tylko gorzej. Powinniśmy zacząć równo , ale u mnie się pośpieszyła w tym cyklu i leci u mnie już 3 dzień,ale u mnie to chyba urlop tak zadziałał i zmiana klimatu.
U mnie jak nie chce się przebić to idealnie sprawdza się 40 min na orbitreku , a wieczorem lampka wina 😄 to mój sprawdzony zestaw!
Co myślicie o mierzeniu temperatury? Jakie są Wasze opinie? Kupiłam termometr i chce w tym miesiącu to monitorować , tylko jestem zielona w temaciePcos-ka lubi tę wiadomość
-
Już @ rozkręciła się na dobre, ale niepokoi mnie kłucie jajnika. Czy któraś z Was miała kłucie jajnika podczas miesiączki?
Czyli dziś 1 dc.. zaczynamy od nowa 🙂Ana29 lubi tę wiadomość
Rozpoczęcie starań w klinice leczenia niepłodności: maj 2024 🩺
czerwiec 2024 - październik 2024 Aromek + Ovitrelle (5 cykli) ❌
październik 2024 HSG - oba jajowody drożne ✅ - cykl bezowulacyjny
listopad 2024 Mensinorm 75 ❓❓❓
Ona:
PCOS, IO, hashimoto 😭
Letrox 25, Symformin XR 750, duphaston, estrofem, utrogestan
On:
zdrowy 🏋️♂️
Tak bardzo czekamy na nasze upragnione pierwsze dziecko....🩷🩷🩷 -
Uspokoiłas mnie trochę, już myślałam ze to nie jest „normalne” i coś się dzieje… dziś kluje nadal (2 dzień cyklu) po lewej stronie.Rozpoczęcie starań w klinice leczenia niepłodności: maj 2024 🩺
Ona:
PCOS, IO, hashimoto 😭
On:
zdrowy 🏋️♂️
Ja mam drugi dzień, jesteśmy w podobnym momencie! Więc teraz czekamy aż jajeczko urośnie! 5-9 dzień cyklu biorę Aromek.
Ana29 lubi tę wiadomość
Ona:
PCOS, IO, hashimoto 😭
On:
zdrowy 🏋️♂️
Rozumiem że ten lek wspomaga/stymuluje w jakiś sposób owulację ? Przepraszam za pytanie, ale nie znam go. No u mnie z tym wzrostem pęcherzyka jest bardzo różnie.