Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwietniowe testowanie ;)
Odpowiedz

Kwietniowe testowanie ;)

Oceń ten wątek:
  • Poz!omka. Autorytet
    Postów: 975 571

    Wysłany: 29 marca 2015, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zrobiłam już dzisiaj - POZYTYWNY !!!! :O ja w to nie wierze, normalnie nie wierze !! Ale spokojnie, świętowanie bedzie jak lekarz potwierdzi :P Ja się trzęse cała normalnie !!!! Przesyłam Wam wszystkim wiruski !!!!!!! <3

    baba_Jagna, perła ziemi, Magda lena, Flakonik, anka418, eSeS lubią tę wiadomość

    Alicja <3. <3 ''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...'' <3
    atdcmg7y5xqxk96s.png
  • koleżanka Przyjaciółka
    Postów: 145 31

    Wysłany: 29 marca 2015, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poz!omka. wrote:
    Dziewczyny zrobiłam już dzisiaj - POZYTYWNY !!!! :O ja w to nie wierze, normalnie nie wierze !! Ale spokojnie, świętowanie bedzie jak lekarz potwierdzi :P Ja się trzęse cała normalnie !!!! Przesyłam Wam wszystkim wiruski !!!!!!! <3

    Serdecznie gratuluję:) - który to dpo i czy wspomagała się Pani lekami?

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

  • Ann.naa Przyjaciółka
    Postów: 96 26

    Wysłany: 29 marca 2015, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje!! Wspaniala zapowiedz kwietnia ;)
    Nie moge sie doczekac tego uczucia, musi byc niesamowite

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

  • Poz!omka. Autorytet
    Postów: 975 571

    Wysłany: 29 marca 2015, 20:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie, żadnych leków, na ostatniej wizycie lekarz nic mi nie dał bo mówiłam ze w tym cyklu sobie odpuszczam starania, i proszę niespodzianka ! :-) Nadal w to nie mogę uwierzyć ! :-)

    Alicja <3. <3 ''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...'' <3
    atdcmg7y5xqxk96s.png
  • alicjaaaa Autorytet
    Postów: 943 589

    Wysłany: 29 marca 2015, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje Poziomka! Też nie mogę się doczekać tych emocji!

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

    n59yhdgewtde5zot.png
    2fwacsqvfijbsbkh.png
  • koleżanka Przyjaciółka
    Postów: 145 31

    Wysłany: 29 marca 2015, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To wspaniale;) a jak długo poziomeczko się starasz? :) a właściwie to starałaś się:)

  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 29 marca 2015, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    POZIOMKA czulam to po prostu!! strasznie Ci gratuluje! mam nadzieje ze tez zobacze II dzisiaj snily mi sie trzy pozytywne testy, takie tluse krechy na nich byly maz siedzial obok i nie mogl uwierzyc a ja siedzialam i plakalam ze szczescia! wiem ze chcialam zrobic zdjecie zeby wrzucic tu na forum i sie obudzilam. achh

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • Poz!omka. Autorytet
    Postów: 975 571

    Wysłany: 29 marca 2015, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopóki nie zobaczę na usg ze jest wszystko dobrze to nie będe jeszcze skakać pod sufit :P od listopada bodajże , ale odpuszczałam wiele razy bo miałam problemy, najpierw z torbielem, pozniej moje endo było za grube.. I wreszcie jak w tym cyklu powiedziałam sobie ze jeszcze poczekam , sprawie sobie pieska jak narazie i prosze.. :-D Mój M wgl nie zaskoczony , powiedział tylko że on wiedział co robi i czuł że tak będzie :-) hi hi :-)

    nataliano lubi tę wiadomość

    Alicja <3. <3 ''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...'' <3
    atdcmg7y5xqxk96s.png
  • baba_Jagna Ekspertka
    Postów: 330 80

    Wysłany: 29 marca 2015, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poz!omka jestes mentorem nas wszystkich w miesiacu kwietniu :-).
    Taaaaaaaaaak sie ciesze i Ci gratuluje ;*
    W tak wczesnej ciazy lekarz moze nic nie widziec na usg oprocz rozpulchnionej macicy. Moze lepiej byloby zrobic test z krwi skoro nie wierzysz? :-) widzisz... Nie liczy sie ilosc zblizen a jakosc :-)

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

    Nie ważne ile razy upadniesz. Ważne jest ile razy się podniesiesz.
  • koleżanka Przyjaciółka
    Postów: 145 31

    Wysłany: 29 marca 2015, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To piękny prezent na święta dla Was :-)

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2015, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    piziomka gratuluję :))) Czemu aż tak długo czekałaś z teste,? :) Dlugo wam zajely starania?

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

  • perła ziemi Ekspertka
    Postów: 198 349

    Wysłany: 29 marca 2015, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje! Kwiecien sie jeszcze nie zaczal a juz takie wiesci :-) Klaudia ja tez mialam sen, w ktorym widzialam dwie pieknie czerwone kreseczki i bylam wtedy taaaaaaka szczesliwa! Doczekamy sie! :-)

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

    f2w3j6yxdenijlur.png
  • Olasia Debiutantka
    Postów: 13 5

    Wysłany: 29 marca 2015, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na poczatek Poz!omka gratuluje z calego serca;)
    ja testuje w piatek i mam nadzieje ze tez sie udalo;)
    dzis z rana mialam skurcz macicy oprocz tego wrazliwe piersi i uderzenia na zmiane gorąca i zimna mam nadzieje ze to zapowiada fasolke;) ale jedno mnie niepokoi sluzu jest malo kremowy ale nie leje sie ze mnie jak to inne dziewczyny pisaly i tym sie najbardziej stresuje;/

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

  • Poz!omka. Autorytet
    Postów: 975 571

    Wysłany: 29 marca 2015, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwiaśta159 wrote:
    piziomka gratuluję :))) Czemu aż tak długo czekałaś z teste,? :) Dlugo wam zajely starania?
    Od listopada z przerwami bo miałam problemy. I jak wreszcie sobie odpusciłam to sie udało ! :-)A czekałam tak długo bo zazwyczaj miałam długie cykle (34, 35 dni) dlatego chciałam poczekać do poniedziałku :P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2015, 22:28

    Alicja <3. <3 ''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...'' <3
    atdcmg7y5xqxk96s.png
  • Poz!omka. Autorytet
    Postów: 975 571

    Wysłany: 29 marca 2015, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olasia wrote:
    Na poczatek Poz!omka gratuluje z calego serca;)
    ja testuje w piatek i mam nadzieje ze tez sie udalo;)
    dzis z rana mialam skurcz macicy oprocz tego wrazliwe piersi i uderzenia na zmiane gorąca i zimna mam nadzieje ze to zapowiada fasolke;) ale jedno mnie niepokoi sluzu jest malo kremowy ale nie leje sie ze mnie jak to inne dziewczyny pisaly i tym sie najbardziej stresuje;/
    Nie martw się śluzem ! :-) Ja go nie mam prawie wgl, bardzo mało i też dlatego myślałam że @ się pojawi :P Mi jest ciągle zimno, chodze spać w szlafroku i skarpetkach a dziś cały dzień pod kocem i dwie pary skarpet na nogach :P Też mnie do zmyliło bo przed @ zazwyczaj mi było zimno :D Masz skurcze macicy, to dobrze wróży, też je mam :P Powodzenia !! :-)

    Alicja <3. <3 ''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...'' <3
    atdcmg7y5xqxk96s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 marca 2015, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja testuje za 2dni;) poziomka gratulacje;))

  • baba_Jagna Ekspertka
    Postów: 330 80

    Wysłany: 29 marca 2015, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja muszę dotrzymać do czwartku...chyba że @ przyjdzie wczesniej. A obecnie tak mnie macica ciagnie i boli jakby sie szykowala...na czerwony bój!
    Mnie nie jest zimno, wrecz odwrotnie - ciagle goraco. A przy okazji strasznie swedzi mnie skora.... koszmar :/

    Nie ważne ile razy upadniesz. Ważne jest ile razy się podniesiesz.
  • Poz!omka. Autorytet
    Postów: 975 571

    Wysłany: 29 marca 2015, 23:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak ciągnie to też dobry znak , mi się zaczęło od bóli w macicy, pozniej skurcze jak na @ :P Trzymam kciuki za zielony czwartek ! <3

    Alicja <3. <3 ''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...'' <3
    atdcmg7y5xqxk96s.png
  • Magda lena Autorytet
    Postów: 1655 2502

    Wysłany: 29 marca 2015, 23:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poz!omko! Cudownie! Zazdroszczę i oczywiście gratuluję :) To musi być piękne uczucie. Ja dziś się skusiłam na test, ale negatywny ... Fakt, że robiłam o czułości 25, bo babeczka się w aptece walnęła i dała mi 25 zamiast 10. Poczekam do środy :)

    Jeszcze raz gratuluję i życzę spokojnych i zdrowych 9 miesięcy! :* <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 marca 2015, 23:03

    Poz!omka. lubi tę wiadomość

    mhsvo7esg1a4x3m2.png
  • Poz!omka. Autorytet
    Postów: 975 571

    Wysłany: 29 marca 2015, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja robiłam bobo-test , jutro rano jeszcze zrobie żeby miec pewnosc wieksza :P chociaż kreska wyraźna. To uczucie to bardziej niedowierzanie, i obawy czy tam wszystko jest w porządku, chyba dopiero wizyta u lekarza postawi mnie na skrzydłach :D Będę dziękować jak bede miec pewnosc ze fasolka zdrowo rośnie :-* A Tobie życzę zieloności wiosennej <3 i ślę wiruski oczywiście !

    Alicja <3. <3 ''..Dziecko jest chodzącym cudem, jedynym, wyjątkowym i niezastąpionym...'' <3
    atdcmg7y5xqxk96s.png
‹‹ 3 4 5 6 7 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność mężczyzn - przyczyny obniżonej płodności i sposoby na poprawę

Płodność mężczyzn na przestrzeni lat uległa znacznemu pogorszeniu. Dlaczego jakość nasienia współczesnych mężczyzn jest obniżona? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością? Co zrobić, aby wesprzeć i poprawić męską płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ