Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwietniowe testowanie ;)
Odpowiedz

Kwietniowe testowanie ;)

Oceń ten wątek:
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 06:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podobno do pol godziny nie robi roznicy a potem juz tak, mysle ze lepiej zostaw ta co masz bo to raczej nie ma znaczenia dla ciebie jaka wpiszesz a fasolka jak ma byc to bedzie ;p

    kofeinka lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • stokrotka1987 Przyjaciółka
    Postów: 86 49

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 06:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety @przyszla. Jak zawsze regularnie w 28 dniu... Nic nie pozostaje jak starać się dalej, a nuż miałam nadzieje że wyjdzie, bo bole wyjątkowo bolesne przed i ten krzyż

    307a45c6967abf523d6b51fdd3c10141.png

    36a0d6afdf4cec7408fa225fceed1a4a.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Masz rację ;) To i tak nic nie zmieni. Nie potrzebnie tylko będę sobie robić nadzieję.

    kofeinka lubi tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I tak podswiadomie bedziesz wiedziala ze cos tam gmeralas pry tym wykresie a nadzieje bedziesz miala dopoki @ nie przyjdzie, ja moerze temp od 29dc bo wtedy sie nastawialam ze @ przyjdzie zeby miec ladny wykresik na nowy cykl. 3 testy i nic. Jedymie ten wczorajszy jakby smuga rozowego brudu niejednoznacznie negatywny. Po wyschnieciu ja nic nie widzialam moj M za to tak. A dzis temperatura troche w dol. Czekam do srody a potem pewnie wywolanie @.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 07:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak jest cień cienia to możliwe, że jest pozytywny. Robiłaś dzisiaj drugi raz? Może było za wcześnie i dlatego tak słabo widoczna ta kreseczka?
    Życzę Ci z całego serca żeby Ci się udało :*

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj za wczesnie.... raczej nie. Wg mnie to juz 17 dzien po owulacji byl wczoraj. Jesli przesunela sie owu to niestety lecz na zaplodnienie nawet nie bylo szans bo serduszek to u mnie nie duzo. To raczej nie cien lecz takie rozmazane cos widoczne pod switlo. Dzis nie robilam. Zrobie jutro badz we srode. A sroda to dzien koedy daje sobie czas na przyjscie @ potem dzwonie do ginekologa i mam nadzieje ze czwartek-piatek mnie przyjmie.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 07:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri to zrób dla pewności, ja jak robiłam kiedyś test to nawet pod światłem i pod żadnym kątem nie było nic widać. ;) A u Ciebie jednak coś jest.

    Muszę kończyć Ciri bo już pora wstawać. Miłego dnia :*

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dzieki. Ja juz dzielnie pracuje :D

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 07:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to miłej pracy :) Papa :)

  • alicjaaaa Autorytet
    Postów: 943 589

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nie chcę nie nakręcać i w ogóle, ale zauważyłam dzisiaj pojedynczą smużkę krwi na papierze. To 11dpo wg OF, a wg mnie 10dpo, więc zastanawiam się, czy to możliwe, żeby tak późno była teoretyczna implantacja?
    Dodatkowo od owulacji piersi miałam jak balon, twarde, nie mogłam się dotknąć, przy jakimkolwiek większym ruchu okropnie mnie bolały - dzisiaj wszystko przeszło :o
    Zostały tylko powiększone i ciężkie, ale stały się miękkie i niebolesne przy dotyku.
    Normalnie przed @ było na odwrót - jak zaczynały boleć, to wiedziałam, że nadchodzi.

    Nie chcę się nakręcać i tego nie robię, zwłaszcza, że ten cykl spisałam raczej na straty, ale zwyczajnie się zastanawiam i chciałam się wygadać :)

    n59yhdgewtde5zot.png
    2fwacsqvfijbsbkh.png
  • alicjaaaa Autorytet
    Postów: 943 589

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Temp jednak dziwnie skacze, więc pewnie to kolejny dziwny cykl zakończony @.

    n59yhdgewtde5zot.png
    2fwacsqvfijbsbkh.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest taka szansa bo implantacja miedzy 6-10 dniem po owulacji moze wystapic. Wiec jest to mozliwe.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • KASIAG24 Autorytet
    Postów: 1424 902

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    http://www.fotoszok.pl/show.php/2375571_IMG-20150411-093557.JPG.HTML JAK OBIECAŁAM TAK DODAJE, SOBOTNI PORANNY SIKANIEC...

    km5szbmhj06ctvox.png

    gwn9018.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj tez bladzioch ale jest ;D a robilas kolejne zeby zobaczyc wyrazniejsze kreseczki? Kiedy lekarz?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • KASIAG24 Autorytet
    Postów: 1424 902

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri mi sie wydaje, ze masz taka sytuacje jak ja. Przeciez mi w czwartek wyszedl negatyw tez sie dopatrywalam pod swiatlo moze jakis cien cienia ale nawet na zdjeciu nie bylo widac a w sobote juz bardziej widoczna kreseczka... zadzwon do gin i sie umow na wizyte a miedzy czasie siknij jeszcze jutro albo w srode

    km5szbmhj06ctvox.png

    gwn9018.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KASIAG24 Piękne kreseczki gratulacje :) <3
    W którym dniu po owulacji robiłaś ten test? :)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bede dzwonic we srode do niego. Na razie jeszcze daje sobie czas. Dzis temperatura wrocila do 36,8. Ale ja to objawow nie mam co cos sie pojawia to znika. Od wczoraj za to sutki juz nie sa wrazliwe za to brzuch mnie ciagnie jakbym dwa dni robila brzuszki i krzyz mnie boli i tyle. A o odmija mi sie wszystkoi brak apetytu. Wiec kicha.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • KASIAG24 Autorytet
    Postów: 1424 902

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    taka sama mialam jak bylam w 1 ciazy tylko robilam w dniu spodziewanej @, nie robiłam juz testow bo w srode masm wziyte u gin , gdyby wyszedl negatywny robila bym jeszcze dzisiaj a tak to dałam sobie spokoj

    km5szbmhj06ctvox.png

    gwn9018.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak szkoda testow choc ja dla upewnieia bym jeszcze robila ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • KASIAG24 Autorytet
    Postów: 1424 902

    Wysłany: 13 kwietnia 2015, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    35 dcrobiony byl ten a owu nie wiem bo dokladnie w tym cyklu sama nie jestem w stanie powiedziec kiedy była...

    km5szbmhj06ctvox.png

    gwn9018.png
‹‹ 65 66 67 68 69 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego