Forum W oczekiwaniu na testowanie KWIETNIOWE TESTOWANIE 2018 :)
Odpowiedz

KWIETNIOWE TESTOWANIE 2018 :)

Oceń ten wątek:
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11422

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    jest to straszne ze tyle musimy wydawać na badania, potem jeszcze lekarzy, leki itp..
    Gdyby nie tyle pieniedzy na to wszystko to bym juz miała wypasiona wycieczkę bardzo daleko albo jakieś mieszkanko za granica. :-)
    Ja juz przestałam sie badać, jedyne co zrobiłam to muchę i bakteriologie żebym mogła podchodzić do crio.

    :( w aptece pewnie ze 300 miesiecznie, jedna wizyta 200 zl. Tak dobie mysle, ze z drozszych to mi pewnie wymazy zostaly i insulina, moze za ok pol roku wszystko ogarne, ale wiele rzeczy trzrba powtarzac. Juz by mi choc ten progesteron zrobili na nfz :/


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Izape_91 Autorytet
    Postów: 5023 11627

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co teraz?!

    Starania od 08.2016 r. - 37cs szczęśliwy ♥️

    S3YWp2.png
    Ona: hiperinsulinemia, hiperprolaktynemiia czynnościowa, lekka niedoczynność tarczycy, endometrioza I st., APS, mutacje MTHFR i PAI hetero, genotyp KIR BX - brak kir odp. za implantację, allo mlr 24,5%, 2 cb
    Leki: euthyrox, neoparin, acard, accofil do 8t2d, meta do 14 t 4 d

    On: HDS 21%, DFI 17%, morfologia 0%-2%
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2700 2590

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, które biorą metforminę:

    Jak na nią reagujecie? Ja mam dawkę 1750, 1000 rano i 750 wieczorem; wczoraj wzięłam pierwszy raz, a dziś od rana wymiotuje i boli mnie okropnie żołądek.
    Miała tak któraś z Was?

    ckai0dw43v69hml8.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape_91 wrote:
    Dziewczyny dostałam pracę w banku
    O kurde... Ja ci życzyłam, żeby tamta babka zadzwoniła, a nie z banku..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza.... A to checa! Kurka do kiedy masz się zdecydować? O rety rety!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza, zadzwoń do tamtej babki z kancelarii. Będziesz wiedziała na czym stoisz

    Siwulec, nenusia, Malgonia, Bocianiątko lubią tę wiadomość

  • Siwulec Autorytet
    Postów: 3164 5684

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Minie Black wrote:
    Iza, zadzwoń do tamtej babki z kancelarii. Będziesz wiedziała na czym stoisz


    Popieram :)

    relgwn15fhhth20g.png
    30.05 - 9dpo HCG 2,24; 04.06 - 14dpo HCG 268,80; 06.06 - 16doo HCG 496,00; 13.06 - 24dpo HCG 8619,00
    20.06 zarodek 3,4mm z czynnością serca
    02.2018 - 12tc [*] ♥️
    Siła jest kobietą <3
  • Karma88 Autorytet
    Postów: 3088 3640

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    To ja już krew upuściłam. Jutro wyniki. Dziś progesteron odbieram. Tak na szybko wyliczylam, ze w miesiac ok 800 zl poszlo na badania.. czy to sie skonczy kiedys?

    Nie. :P

    nenusia siedzimy pod gabinetem!!!

    Izape wow! I co chcesz się przenieść?

    Emilka <3

    gg649vvjtg0z1oj0.png

    Od 09.2013:02.2014-5t6dc <3 07.2015-12tc <3
    MTHFR A1298C+C667T+PAI-1 4G-hetero, immunologia
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11422

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Minie Black wrote:
    Iza, zadzwoń do tamtej babki z kancelarii. Będziesz wiedziała na czym stoisz

    Ja tez bym tak zrobila. Jesli Ci na tej zalezy bardziej, to musisz miec jasnosc. A czy isc do banku to ciezko cos poradzic...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 kwietnia 2018, 09:20

    Minie Black lubi tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak szczerze od serca, o ile dobrze pamiętam, mówiłaś, że to spółdzielczy?
    Po 1. Kiepsko tam płacą jak na bankowosc, na moim stanowisku dają.... 63% tego co ja mam, a wiem, że najlepiej płaci Deutsche i Alior.
    Po 2. Nie marnuj sobie życia w banku

  • Anaaa90 Autorytet
    Postów: 1472 1118

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Ja mam taki sajgon w pracy a dopiero co przyszłam. Nadrobie później.
    Iza dobra wiadomość :)
    Nenusia kciuki za wizytę :)
    Sikajcie dziewczyny niech przybywa serduszek


    2nn33e3kuc9837dy.png
    Aniołek - 7 mcż [*]
    MTHFR 1298A-C - homo, PAI - 1 4G - Homo
    Pozytywna beta 30.11 - 198
    18.12 - mamy <3
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11163 12285

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Dziewczyny, które biorą metforminę:

    Jak na nią reagujecie? Ja mam dawkę 1750, 1000 rano i 750 wieczorem; wczoraj wzięłam pierwszy raz, a dziś od rana wymiotuje i boli mnie okropnie żołądek.
    Miała tak któraś z Was?

    jak ja bralam to 1 dawke jaka wzielam 500 mg to mialam mroczki przed oczami i zle sie czulam, mi lekarz kazal stopniowo zwiekszac a zaczac od mniejszej dawki zeby organizm sie przyzwyczail. Ja mialam skutki uboczne ze latalam non stop do wc i spadlam z wagi 12 kg

    p.s 1000 mg na 1 raz to dla mnie za duzo jest..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 kwietnia 2018, 09:28

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11163 12285

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape_91 wrote:
    Dziewczyny dostałam pracę w banku

    swietna wiadomosc :) a gdzie bys wolala? moze zadzwon pierw tam gdzie czekalas na telefon, dowiesz sie co i jak i wtedy podejmiesz decyzje

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2700 2590

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    jak ja bralam to 1 dawke jaka wzielam 500 mg to mialam mroczki przed oczami i zle sie czulam, mi lekarz kazal stopniowo zwiekszac a zaczac od mniejszej dawki zeby organizm sie przyzwyczail. Ja mialam skutki uboczne ze latalam non stop do wc i spadlam z wagi 12 kg

    p.s 1000 mg na 1 raz to dla mnie za duzo jest..

    Też chyba zacznę od połówek i będę stopniowo zwiększała :) i dodatkowo strasznie chce mi się przy tym pić, ale nie jeść..

    ckai0dw43v69hml8.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 11163 12285

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Też chyba zacznę od połówek i będę stopniowo zwiększała :) i dodatkowo strasznie chce mi się przy tym pić, ale nie jeść..

    tak zrob, daj orgaizmowi sie przyzwyczaic, potem sobie zwiekszysz i bedzie ok. Duzo masz na rano i na wieczor jak na 1 raz.

    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • by7mistake Autorytet
    Postów: 692 730

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, ostatnio malo się udzielałam, nie mialam nic mądrego do napisania;) nie mam niestety tak dobrej pamięci jak reset (czapki z głów:)) ale sprobuje sie odnieść:
    Przede wszystkim
    Nika - uffffff, cudowna wiadomość!

    Izape- kurcze, polubiłam bo myslalam ze to chodzi o tą kancelarię, a nie o tamtego buca. swoją drogą to wypadało by mu teraz podziękować za pracę, bo planujesz dziecko i jesteś za drobna :)

    Mini- z niecierpliwością czekam na piatek i drugą kreskę

    Luna- ja to już nie mogę się doczekać aż będę mieć dziecko i będę mu podjadac fajne słodycze, jakoś tak samej dla siebie nie chce mi się kupować kinderkow, deserków, nawet gerbera chetnie bym zjadla:P

    Nenusia- trzymam mocno kciuki za wizytę

    Daje trochę prywaty, skoro byla mowa o ciazach urojonych:) ja obecnie mam 19dc (okolo 8-9dpo) i plamienie implantacyjne. Plamienie, które mam dokladnie co cykl o tym samym czasie. Także tego...nom.

    Luna1993 lubi tę wiadomość

    starania od IX 2016r.
    endometrioza
    Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą.
  • KateHawke Autorytet
    Postów: 5289 7186

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sAnsa_28 wrote:
    Dziewczyny wybaczcie że tak nagle wtrącam ale właśnie odebrałam wyniki wymazu i wyszło mi że mam enterococcus spp ++ co oznacza od 10-100 kolonii. Myślicie że to przeszkodzi w piątkowym hsg? Będę musiała to najpierw wyleczyć? Jestem załamana bo dopiero co się cieszyłam że nie mamy MUCHy i że nie stracimy cyklu przez leczenie.
    Sansa może to nie są te złe bakterie. Nie znam się niestety...

    08.05.2020 - II na teście 💕
    c55f9jcgwm6tmib4.png
    9f7jtv73nku3ge5t.png
    27 Styczeń 2018 - 18cs - ET
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 2700 2590

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    tak zrob, daj orgaizmowi sie przyzwyczaic, potem sobie zwiekszysz i bedzie ok. Duzo masz na rano i na wieczor jak na 1 raz.

    Wcześniej miałam 1000 ale po badanich insa skoczyła, dlatego mam większą dawkę. Jak zaczynałam to fakt brałam po 1/2 tabl. i nic sie nie dzialo. Myslalam, że jak teraz wrócę to organizm bedzie już wiedział o co chodzi. A on mi się buntuje :P

    Yoselyn82 lubi tę wiadomość

    ckai0dw43v69hml8.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • reset Autorytet
    Postów: 7214 13037

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nenusia - kciuki! Zaraz wchodzisz do gabinetu!
    Iza- po pierwsze gratuluję, bo niezależnie od decyzji to Twój sukces!
    Nowa- faktycznie, 3-4 dpo masz spadek, ale u Ciebie on jest przynajmniej z wysoka. A u mnie skok był o 0,15 stopnia (szaleństwo), a teraz znów wraca do poziomu sprzed owulacji.

    relgmg7ymfbmxgyl.png


    * 28.02 - 9 dpo: beta 6.47, 10 dpo: beta 11.5, 11 dpo: beta 25, 13 dpo: beta 88.7, 14 dpo: beta 159,8, 16 dpo: beta 549,4, 18 dpo: beta 1360,8, 21 dpo: beta 3272 <3
    * listopad - po laparoskopii: endometrioza - usunięte zrosty na jajniku, udrożniony jajowód, wyczyszczona macica, usunięte zrosty na jelitach. Działamy!
    * HBA 72% i 3% morfologii przy ogólnych b.dobrych wynikach nie mają klinicznego znaczenia!
    * PCOS, dodatnie ANA i ASA, ujemne AOA i APS, Euthyrox, Metformina, Bromergon, mutacje MTHFR i PAI1 - hetero.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2018, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza ja też na szybko polubiłam, bo moja gł owa nie przetworzyła, że bank to nie kancelaria :-D

    Zadzwoń do tej kobiety i zapytaj. Wiesz, że ja mam dobre przeczucia cały czas!! Tak czy siak, otrzymanie oferty pracy to sukces.

    Nenusia trzymam!

‹‹ 315 316 317 318 319 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego