X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie KWIETNIOWE TESTOWANIE 2018 :)
Odpowiedz

KWIETNIOWE TESTOWANIE 2018 :)

Oceń ten wątek:
  • reset Autorytet
    Postów: 7226 13038

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bazylkove wrote:
    Reseciku przykro mi bardzo, a niby bobo to takie dobre testy :/ cho na maj! :*

    Już tam byłam ;) Ba, nawet miałam 2.05 testować, ale to bez sensu- nie daj Bóg jeszcze mi jakaś kreska wyjdzie fałszywa :P
    W maju oczywiście będę się starać, zwłaszcza, że @ - patrząc po progu - będzie lada moment. No i stresów będzie mniej, więc może organizm postanowi współpracować...

    Muszę sobie wszystko w głowie poukładać i poplanować badania oraz suplementy.

    Tylko troszkę mi smutno... całe szczęście, że to betowanie było teraz, a nie przed wynikami. Tak to wystarczy, że obok wydruku z betą położyłam wydruk z wynikami egzaminu i mi lepiej :)


    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2018, 17:13

    relgmg7ymfbmxgyl.png


    * 28.02 - 9 dpo: beta 6.47, 10 dpo: beta 11.5, 11 dpo: beta 25, 13 dpo: beta 88.7, 14 dpo: beta 159,8, 16 dpo: beta 549,4, 18 dpo: beta 1360,8, 21 dpo: beta 3272 <3
    * listopad - po laparoskopii: endometrioza - usunięte zrosty na jajniku, udrożniony jajowód, wyczyszczona macica, usunięte zrosty na jelitach. Działamy!
    * HBA 72% i 3% morfologii przy ogólnych b.dobrych wynikach nie mają klinicznego znaczenia!
    * PCOS, dodatnie ANA i ASA, ujemne AOA i APS, Euthyrox, Metformina, Bromergon, mutacje MTHFR i PAI1 - hetero.
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reset, aż się cofnęłam do zdjęcia Twojego testu i normalnie nie wierzę.
    Przykro mi bardzo, ale w maju już z pewnością będzie +.

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lamka wrote:
    Nenusia a może usg per rectum (tak jak się robi dziewicom) by dało lepszy obraz macicy przy tym guzie?
    Kurcze to musiałabym wziąć coś na przeczyczczenie w razie "w" bo po tych tabletkach to zatwardzenie mam straszne :P

  • Lena21 Autorytet
    Postów: 2200 6393

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reset przykro mi, mocno trzymałam kciuki. Dobrze, że masz plan ! Egzamin zdany, fasolek postanowił zaczekać aż go porządnie oblejesz

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3877 3374

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reset przykro mi :(

    Minnie beta wywalona w kosmos! :)

    Minie Black lubi tę wiadomość

    EmOTp2.png


    💉7dpt-54.7; 9 dpt-110; 12dpt-382; 14dpt-927
    20dpt - pęcherzyk ciążowy + żoltkowy
    27 dpt - ❤️

    IX 2020 - ICSI - ET 5.1.1
    💉7dpt-83.4; 9 dpt-218; 12 dpt-1104
    22dpt ❤️
    👶30.05.2021 - synek ❤️
  • Trasti Autorytet
    Postów: 4403 1194

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej . Minie gratuluję pięknie kończy się dla ciebie mc. Zamykasz kwietniowy wątek:) .reset przykro mi bardzo ...choć powiem ci , że ja mam podobnie do ciebie w tym mcu. Bobo w 24 dniu cyklu wyszedł mi pozytyw, zawsze mam cykle 27dniowe. Zawsze. Zrobiłam betę tego samego dnia i negatyw. Miałam cykl stymulowany clo. Dziś 29 dzień cyklu i okresu brak. A czuję się tragicznie okresowo już od tygodnia-cycki bolą , sutki pieką i reszcie nie wspomnę. Tyle, że u mnie na dokładkę w 8dpo progesteron 30. I weź tu zroZum nasze organizmy. Nie wiem czy to clo tak namiesZało czy betę powtórzyć choć robiłam ją 9 dpo. Ktoś mądry?

    bl9c9vvjirf1bxzu.png

    Walka zakończyła się zwycięstwem !!! Nasz Bożonarodzeniowy cud 2950 kg 8 pkt 53 cm 18:20

    Mama 4 aniołków
    11. 2016 (*);06.2018 (*) (*) ; 2.03.2019 cb(*)
    6 lat oczekiwania na 2 cud
    2iui nieskutczne ..
    mutacje PAI i MTHFR w homo ; insulinooporność, cholesterol, stan przedcukrzycowy, cukrzyca ciążowa,hiperinsulemia;
    niskie białko s w ciąży.. tendecje do krwiaków i krwawień;choroby immunologiczne wzjg, łuszczyca , alergia /il10niska-brak ochrony zarodka; brak kirów implantacyjnych haplotyp aa ,hla-c męża c2c2 moje c2c2:(( lct ujemne; allo mlr 0% :( nasienie ok( po hba fragmentacjach seminogramach.. suplach
    Po 4 szczepieniach pullowanych łódź. ..niski prog w ciąży..problemy z niewydolnością łożyska.. po histero drożności i laparo( endometrioza)
  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reset, no nie wierzę! Skubany bobek, że też taką betę wyłapał! Zdążyłam już polecieć po zakupy, a wqurw na zwodniczego bobka nie przeszedł.

    Minie, nenusia - piękne przyrosty, oby tak dalej! Nenusia, a tę ROMĘ to masz ledwie ponad normę - nie jest źle.

    No dobra, to pora się żegnać z Kwietniowym testowaniem - Karolina90 dziękuję za prowadzenie tego szczęśliwego dla mnie wątku a wszystkim testerkom dziękuję za ogromne wsparcie w tym miesiącu - jesteście nieocenione!

    Zapraszam wszystkich na maj - będą truskawki i słoneczko i zielona trawa - same fajne rzeczy, więc napewno dołączy do nich mnóstwo || i <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2018, 17:52

    Karolina90, Malgonia, reset, nenusia, Siwulec, Morusek, Minie Black, Meśka, bazylkove, Bocianiątko, Lucia88, lamka, Nat90, Jeżowa, KateHawke lubią tę wiadomość

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O Nika, może Ty pomożesz progesteron też zbadałam, a jak wiadomo gin mi żadnych leków nie dawał wynik to 22,13 ng/ml
    I nie wiem czy dobrze czy źle

  • Daniela Autorytet
    Postów: 1759 2311

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Reset, mialam przerwę w dostępie do netu i dopiero przeczytałam. Cholernie mi przykro :(

    ❤️2013
    ❤️2015
    ❤️2018
    ❤️2020
  • Siwulec Autorytet
    Postów: 3166 5686

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak na zakończenie miesiąca mogę jeszcze zadać durne pytanie ?

    nenusia, lamka lubią tę wiadomość

    relgwn15fhhth20g.png
    30.05 - 9dpo HCG 2,24; 04.06 - 14dpo HCG 268,80; 06.06 - 16doo HCG 496,00; 13.06 - 24dpo HCG 8619,00
    20.06 zarodek 3,4mm z czynnością serca
    02.2018 - 12tc [*] ♥️
    Siła jest kobietą <3
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14962 18888

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja mam metlik w glowie po wizycie u gina. U mnie nie moze byc wszystkop pieknie, ladnie, zawsze mam pod gorke.

    A wiec endo mam 8mm , jajniki czyste, ale mam plyn w zatoce douglasa, nie jest tego duzo ale jest. I teraz nie wiadomo co bedzie z transferem. W srode mam kontrolne usg i dalej mam brac leki jak biore, ale watpie ze przez 2 dni ten plyn mi zniknie.
    Czy to moze byc pozostalosc po @? czy raczej nie. Po cb bylam na kontroli, jakos 1.5 tyg przed @ i wszystko bylo ok, jajniki byly czyste, endo ladne, nie bylo zadnych torbieli ani nic. Lekarka mowila ze mogla sie jakas mala torbielka zrobic i pekla stad ten plyn? Ale czy ona nie zagraza macicy jak mialabym transfer? A moze po prostu mi odciagnie ten plyn przed tansferem?

    Nie wiem co mam myslec o tym !!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2018, 18:12

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14962 18888

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Minie piekna beta, gratuluje :)

    Reset przykro mi :(

    Nenusia beta super :) mam nadzieje ze lekarz zobaczy na usg kropka :)

    nenusia lubi tę wiadomość

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Siwulec Autorytet
    Postów: 3166 5686

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde Yos trudne pytania, a pytałaś o to lekarza czy dopiero po wizycie Ci się takie nasunęły ?

    relgwn15fhhth20g.png
    30.05 - 9dpo HCG 2,24; 04.06 - 14dpo HCG 268,80; 06.06 - 16doo HCG 496,00; 13.06 - 24dpo HCG 8619,00
    20.06 zarodek 3,4mm z czynnością serca
    02.2018 - 12tc [*] ♥️
    Siła jest kobietą <3
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14962 18888

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Siwulec wrote:
    Kurde Yos trudne pytania, a pytałaś o to lekarza czy dopiero po wizycie Ci się takie nasunęły ?

    pytalam sie mowila ze sprawdzi w srode ile dokladnie tego jest ale mowila raczej z przekonaniem ze transfer sie odbedzie. Ze to nic groznego nie jest

    Siwulec lubi tę wiadomość

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    Dziewczyny ja mam metlik w glowie po wizycie u gina. U mnie nie moze byc wszystkop pieknie, ladnie, zawsze mam pod gorke.

    A wiec endo mam 8mm , jajniki czyste, ale mam plyn w zatoce douglasa, nie jest tego duzo ale jest. I teraz nie wiadomo co bedzie z transferem. W srode mam kontrolne usg i dalej mam brac leki jak biore, ale watpie ze przez 2 dni ten plyn mi zniknie.
    Czy to moze byc pozostalosc po @? czy raczej nie. Po cb bylam na kontroli, jakos 1.5 tyg przed @ i wszystko bylo ok, jajniki byly czyste, endo ladne, nie bylo zadnych torbieli ani nic. Lekarka mowila ze mogla sie jakas mala torbielka zrobic i pekla stad ten plyn? Ale czy ona nie zagraza macicy jak mialabym transfer? A moze po prostu mi odciagnie ten plyn przed tansferem?

    Nie wiem co mam myslec o tym !!
    Jak już torbielka pyknęła, to i płyn zaraz zniknie. Ja miałam kiedyś taką fazę, że co i rusz były torbielki, potem płyn i nawet napro to olewali i kazali się starać od owu jeśli będzie. To się samo wchłania

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • Siwulec Autorytet
    Postów: 3166 5686

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    pytalam sie mowila ze sprawdzi w srode ile dokladnie tego jest ale mowila raczej z przekonaniem ze transfer sie odbedzie. Ze to nic groznego nie jest


    No to wierze Twojej lekarce i ściskam kciuki za środę ;) o której masz wizytę ?

    relgwn15fhhth20g.png
    30.05 - 9dpo HCG 2,24; 04.06 - 14dpo HCG 268,80; 06.06 - 16doo HCG 496,00; 13.06 - 24dpo HCG 8619,00
    20.06 zarodek 3,4mm z czynnością serca
    02.2018 - 12tc [*] ♥️
    Siła jest kobietą <3
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7500 11428

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Siwulec, jeśli satysfakcjonuje Cię durna odpowiedz to dawaj ;)


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14962 18888

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Siwulec wrote:
    No to wierze Twojej lekarce i ściskam kciuki za środę ;) o której masz wizytę ?

    o 11:15 ale cos czuje ze chyba nic z tego w tym cyklu nie bedzie. No coz.. odczekam cykl i w kolejnym bede dzialac

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14962 18888

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A moze to byc krew ktora nie wyleciala ze mnie podczas @ ? czy to glupie myslenie?

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • StaraczkaNika Autorytet
    Postów: 6968 12673

    Wysłany: 30 kwietnia 2018, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    A moze to byc krew ktora nie wyleciala ze mnie podczas @ ? czy to glupie myslenie?
    Nie sądzę - to albo jeszcze pozostałość po pęcherzyku, z którego była ostatnia owu albo po jakimś innym, który zniknął później.

    4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
‹‹ 417 418 419 420 421 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ