X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2017
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2017

Oceń ten wątek:
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 12 lutego 2017, 12:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malka wrote:
    Triss Merigold? Spakowski ❤️
    Oczywiscie ze mala Merigold <3 Kocham Sapkowskiego.
    Triss kocham i sie z nia utozsamiam bo byla wiecznym dzieckiem, mimo ze rownie bardzo kochan Filippe to Triss moim zdaniem byla ladnijesza ;) Z Yen utozsamia mnie chec posiadania dziecka za to, a poza tym jej nie lubie :p

    malka lubi tę wiadomość

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak patrze na Was wiek i sobie mysle o moim rodzenstwie. Moja siostra rocznik 83, w pierwsza ciaze zaszla na zasadzie "co bedzie to bedzie" bo jeszcze nie bylo nawet daty slubu itp majc 26 lat. Drug tak samo i za pierwszym razem. Na trzecia miala w miesiacu <3 tylko 2 bo maz konczy kolejne studia i nawet nie liczyla dni plodnych (trzecia jest aktualna termin na lipiec). A siostra ma miesniaki po porodach, dwie cesarki za soba i PCOS.
    Moja bratowa rocznik 84, pierwsza ciaza z peknietej gumki, druga z 1c bez staran tylko na luzie, i w trzecia poltora roku temu tak samo.
    Moze to jednak wiek nie jest az takim wyznacznikiem? Ja jestem 97 wiec powinnam jak to nastolatka zajsc nawet przy antykoncepcji. W koncu w moim wieku ponoc najlepsza plodnosc, u mojego faceta z reszta tez. A tu "dupa", nie mowie ze sie bardzo dlugo staram ale co by bylo gdybym zaczela pozniej. Poza tym zaczelam odrazu po rzuceniu tabletek czyli ta "wzmorzona plodnosc"...
    A zapomnialam, moja mama zaszla ze mna majac 36 lat, jestem wpadka bo kochali sie 1 dzien po okresie :p

    Pamietajcie cyferki nie maja znaczenia, wszytskie jestescie mlode duchem i na pewno tez pieknym cialem :D

    Maja84 lubi tę wiadomość

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    @ nie ma odwagi mnie nawiedzić od rana... Ja to się zastanawiam czy u mnie w ogóle był cykl z owulacja. Co prawda ovufriend mi wyznaczył ale skakał z 11 ma 14 15 16 dzień... A fertilityfriend w ogóle owulki mi nie wykrył! w tym cyklu regularnie co drugi dzień będą serduszka juz postanowione.

  • mi_lejdi Autorytet
    Postów: 859 836

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiedziałam, że jestem "wiekowa" ;) 31 lat w marcu, ale ze staraniami czekaliśmy zupełnie świadomie. Przed 30-stka nie wchodziło w grę :P my musielismy się wyszumieć, świat trochę pozwiedzać... ;) I teraz tez juz 3 bilety podwójne kupione... ;)
    Ale teraz jakbym zaszła w ciąże, to juz by była czysta radość, czas na zmianę :)

    malka, Maja84, Gigi lubią tę wiadomość

    <3 14.04.2018 Théo <3
  • mi_lejdi Autorytet
    Postów: 859 836

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karmelkovo wyklniesz mnie, ale ja jednak zostaje na 15.02 ;) Piersi odpuszczaja, poczekam już na spokojnie dłużej...

    Gigi lubi tę wiadomość

    <3 14.04.2018 Théo <3
  • Anuśka19 Autorytet
    Postów: 979 650

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape91 wrote:
    @ nie ma odwagi mnie nawiedzić od rana... Ja to się zastanawiam czy u mnie w ogóle był cykl z owulacja. Co prawda ovufriend mi wyznaczył ale skakał z 11 ma 14 15 16 dzień... A fertilityfriend w ogóle owulki mi nie wykrył! w tym cyklu regularnie co drugi dzień będą serduszka juz postanowione.
    Polecam co 2-3 dzień ;-) gdzies czytałam ze <3 w okresie okoloowulacyjnym na największy błąd par starających się. poleca się co 2-3dni. bo cos tam....bla,bla nie chce cytować całości. dlatego poszliśmy na calosc w styczniu i tak zrobiliśmy ;-) smieje się do męża że korzystaliśmy na zapas i teraz grypa nam przymusową przerwę zrobiła haha

    Izape91 lubi tę wiadomość

    p19udqk3biqtk3ub.png
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny <3 o 3 nad ranem oznaczacie jako rano czy wieczor?

    Bocianiątko, Maja84, Gigi lubią tę wiadomość

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Anuśka19 Autorytet
    Postów: 979 650

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    Dziewczyny <3 o 3 nad ranem oznaczacie jako rano czy wieczor?
    ja oznaczałam jako rano hmm :-)

    p19udqk3biqtk3ub.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2017, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    Dziewczyny <3 o 3 nad ranem oznaczacie jako rano czy wieczor?
    też mam zawsze z tym problem :p albo o 13.... To niw rano ani nie wieczór :)

    Mada92, Maja84, Gigi lubią tę wiadomość

  • Mada92 Ekspertka
    Postów: 319 56

    Wysłany: 12 lutego 2017, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katik wrote:
    Ja tylko od Ciebie o 2 lata młodsza. Więc jest ktoś jeszcze z lat 90-tych
    Ja jak widać po nicku 92. W lipcu 25 ;) Za to już prawie 2,5 roku po ślubie i nadal nic.

    Ponad rok starań z mierzeniem temperatury, testami owu itp. Rok przerwy.
    26 lat
    hormony w normie, nasienie b. dobre
    Podwyższona prolaktyna
  • LilyEvans Autorytet
    Postów: 727 296

    Wysłany: 12 lutego 2017, 14:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape91 wrote:
    też mam zawsze z tym problem :p albo o 13.... To niw rano ani nie wieczór :)
    Dla mnie to rano bo raczej wstaje kolo 10-11 ;) Zajecia mam po poludniu a pracuje z domu :3

    Pierwsza luteina, brak okresu tydzien po odstawieniu
    PCOS
    Endometrioza
    9cs
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 12 lutego 2017, 15:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak do 16 oznaczam rano, potem wieczor. Ale z tymi nocnymi godzinami to nie wiem co robic xD

    Maja84 lubi tę wiadomość

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 lutego 2017, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    @ melduje i znowu do 11.03 czekam :)

  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 12 lutego 2017, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    Dziewczyny <3 o 3 nad ranem oznaczacie jako rano czy wieczor?
    Az sie usmiechnelam jak to zobaczyłam ;) a dlaczego, dlatego ze w tym cyklu z mezem jednego dnia przytulaski byly 3 razy 1 raz o 11 a drugi o 17, no i po 20 i maz mowi, no i co bedzie problem jak odznaczyc w kalendarzu ;) niestety 3 nie da rady, ale od czego sa notatki ;)
    A ja kochane pije za nasze zdrowie drinka, trochę smutno bo sama sie nimi racze ;)

    Maja84 lubi tę wiadomość

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • summersun Przyjaciółka
    Postów: 69 84

    Wysłany: 12 lutego 2017, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kobietki, przesyłam link do zdjęcia testu, który wykonałam 5 minut temu

    https://zapodaj.net/1cdb975f6d181.jpg.html

    Powiedzcie mi o co chodzi, bo ja już nie mam siły z tymi testami...
    Bobo strumieniowy :/

    B-hcg 9 dpo = 24,6 <3 11 dpo = 78,0 <3 13 dpo = 196,0 <3 <3 48 dpo = 36349,7 !!! <3 <3 <3
    7u22hgqsxf3v4gg4.png
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 12 lutego 2017, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    summersun wrote:
    Kobietki, przesyłam link do zdjęcia testu, który wykonałam 5 minut temu

    https://zapodaj.net/1cdb975f6d181.jpg.html

    Powiedzcie mi o co chodzi, bo ja już nie mam siły z tymi testami...
    Bobo strumieniowy :/

    Ja bym zrobila jeszcze jeden. Nie wiem czy ta druga kreska to nie jest czasem juz koncowka testu.

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Nadia83 Ekspertka
    Postów: 288 62

    Wysłany: 12 lutego 2017, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summersun ja bym uznała za nieważny

    uwo9csqvc1ok3msb.png
    relgj48aldbo20dr.png
    01.2017 - ciąża biochemiczna
  • summersun Przyjaciółka
    Postów: 69 84

    Wysłany: 12 lutego 2017, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rano zrobię 25tkę..

    Gigi lubi tę wiadomość

    B-hcg 9 dpo = 24,6 <3 11 dpo = 78,0 <3 13 dpo = 196,0 <3 <3 48 dpo = 36349,7 !!! <3 <3 <3
    7u22hgqsxf3v4gg4.png
  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 897

    Wysłany: 12 lutego 2017, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    summersun wrote:
    Kobietki, przesyłam link do zdjęcia testu, który wykonałam 5 minut temu

    https://zapodaj.net/1cdb975f6d181.jpg.html

    Powiedzcie mi o co chodzi, bo ja już nie mam siły z tymi testami...
    Bobo strumieniowy :/

    ja też bym uznała za nieważny... zrób rano jeszcze jeden :)

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • Kasiak621 Autorytet
    Postów: 622 158

    Wysłany: 12 lutego 2017, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Summersum, dla mnie tez test uznalabym za niwazny, jutro zrob bete

    Lipiec 2015- Początek starań
    08.2016/10.2016/02.2017 c. biochemiczna
    MTHFR C677T hetero, ANA1/2/3+,
    Genotyp Kir Bx, NK 9%, AMH 5,2
    Szczepienia limfocytami(allo mlr 0%->29,6%->0%
    1/2/3 IUI :(
    1 IVF:(
    2 IVF->Transfer 3 dniowego zarodka...... CzekamY
‹‹ 119 120 121 122 123 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ