X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2019 - jeszcze zdążymy w tym roku
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2019 - jeszcze zdążymy w tym roku

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akmelap wrote:
    Cześć dziewczyny,

    Czytam Was już od jakiegoś czasu mimo, że się nie udzielam :) staramy się już z mężem trzy lata. Teoretycznie wszystko jest w porządku i nic nie stoi na przeszkodzie aby nam się udało.. jestem po laparoskopii udrażniania jajowodów , mąż wyniki nasienia ma bardzo dobre wszystko ponad normę. Co miesiąc gdzieś tam po kryjomu testuję ponieważ nie chcę robić mu nadziei.. czasem mam wrażenie że jemu bardziej zależy niż mi a wiem że każdy kolejny test z jedna kreska to rozczarowanie. Poniżej wrzucę mój sobotni test i wklejam go tylko po to żeby w końcu wybic sobie z głowy że coś tam widzę... po prostu przesadziłam z kropelkami moczu :D i się odbarwiło. Z góry dziękuję a odpowiedzi :*

    https://naforum.zapodaj.net/5ee2571915d9.jpg.html
    Hm...jak sie wie gdzie patrzeć,to moze i cos tam widac. Ale to bralam telefon pod roznym kątem. Raczej wyglada to na przebarwienie. Przykro mi. A ktory masz dzis dzien pp owu? Moze za wczesnie na test

  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akmelap wrote:
    Cześć dziewczyny,

    Czytam Was już od jakiegoś czasu mimo, że się nie udzielam :) staramy się już z mężem trzy lata. Teoretycznie wszystko jest w porządku i nic nie stoi na przeszkodzie aby nam się udało.. jestem po laparoskopii udrażniania jajowodów , mąż wyniki nasienia ma bardzo dobre wszystko ponad normę. Co miesiąc gdzieś tam po kryjomu testuję ponieważ nie chcę robić mu nadziei.. czasem mam wrażenie że jemu bardziej zależy niż mi a wiem że każdy kolejny test z jedna kreska to rozczarowanie. Poniżej wrzucę mój sobotni test i wklejam go tylko po to żeby w końcu wybic sobie z głowy że coś tam widzę... po prostu przesadziłam z kropelkami moczu :D i się odbarwiło. Z góry dziękuję a odpowiedzi :*

    https://naforum.zapodaj.net/5ee2571915d9.jpg.html
    Ja chyba coś widzę... Ale pewna nie jestem. Nie dasz rady zrobić bardziej ostrego zdjęcia?:)

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa, jutro rano bedzie juz krecha porzadna, choc i dzis ja widze bez wytezania wzroku :) Łiiiii :) :) :)

    Malinowa91 lubi tę wiadomość

  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1635 3078

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agge wrote:
    Malinowa, no jest kreska!!! O kurczę :) trzymam kciuki, aby to było to! Sikaj jutro rano.

    3 nordziaki juz czekaja :D

    agge, Sasanka55, szona, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    31 lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start I procedura
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    11.2022 start II procedura

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1635 3078

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A orientujecie sie moje drogie sikaczki jaka czulosc maja testy z allegro strumieniowe z taka rozowa koncowka? Bo to jakas chinszczyzna i przeciez nie ma na nich czulosci..

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    31 lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start I procedura
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    11.2022 start II procedura

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to nigdy nie kupowałam testow na allegro, wiec nie mam pojecia. A nie ma napisame na aukcji?

    Malinowa91 lubi tę wiadomość

  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa91 wrote:
    A orientujecie sie moje drogie sikaczki jaka czulosc maja testy z allegro strumieniowe z taka rozowa koncowka? Bo to jakas chinszczyzna i przeciez nie ma na nich czulosci..
    Wydaje mi się, że 25. Tak kiedyś czytałam na facebookowej grupie, ale nie wiem, bo nigdy nie miałam.

    Malinowa91 lubi tę wiadomość

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1635 3078

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczesliwa_mamusia wrote:
    Ja to nigdy nie kupowałam testow na allegro, wiec nie mam pojecia. A nie ma napisame na aukcji?

    Szczesliwa mamusia masz racje! Zaraz poszukam :)

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    31 lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start I procedura
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    11.2022 start II procedura

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1635 3078

    Wysłany: 25 lutego 2019, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Juz mam czulosc dyszka :)

    agge, szona, Szczesliwa_mamusia, Sasanka55, Ochmanka, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    31 lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start I procedura
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    11.2022 start II procedura

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa, probowalam przerobic Twoje fotki, ale taki ze mnie grafik, ze chyba i bez edycji kreseczka jest bardziej widoczna. Ktory to dpo?


    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/164e28449abf.jpg

    Akmelap, moze siusnij jeszcze raz, bo na tym sobotnim tescie tak srednio cokolwiek widac. Rety, jakie tu dzis emocje :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lutego 2019, 19:03

  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1635 3078

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Malinowa, probowalam przerobic Twoje fotki, ale taki ze mnie grafik, ze chyba i bez edycji kreseczka jest bardziej widoczna. Ktory to dpo?


    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/164e28449abf.jpg

    Sasaneczko moj Ty Kurczaczku Kochana jestes thank you thank you <3
    Nooo glupio to pisac, ale dzisiaj taki przypuszczalny 8 dpo.. mialam miec silne postanowienie i nie testowac przed @, ale to wszystko skladam na ten urlop! I przyznam bez bicia, ze wczoraj pare minut przed polnoca wypróbowałam nirda i biel az razila po oczach... a dzisiaj takie kwiatki.

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    31 lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start I procedura
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    11.2022 start II procedura

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa91 wrote:
    Sasaneczko moj Ty Kurczaczku Kochana jestes thank you thank you <3
    Nooo glupio to pisac, ale dzisiaj taki przypuszczalny 8 dpo.. mialam miec silne postanowienie i nie testowac przed @, ale to wszystko skladam na ten urlop! I przyznam bez bicia, ze wczoraj pare minut przed polnoca wypróbowałam nirda i biel az razila po oczach... a dzisiaj takie kwiatki.

    :* Super :) bardzo sie ciesze i gratuluje :) Cudownego urlopu zycze. Moze w takim razie sama gdzies wyjade na testowanie :D

    agge lubi tę wiadomość

  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1635 3078

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    :* Super :) bardzo sie ciesze i gratuluje :) Cudownego urlopu zycze. Moze w takim razie sama gdzies wyjade na testowanie :D

    Kochanie narazie zadnych gratkow! Bo to tylko cien cienia cienistego! Wiec rownie dobrze moze byc felerny tescior!

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    31 lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start I procedura
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    11.2022 start II procedura

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa91 wrote:
    Kochanie narazie zadnych gratkow! Bo to tylko cien cienia cienistego! Wiec rownie dobrze moze byc felerny tescior!

    Nie mow tak! Tak sie nie robi! No ale dobra, zamykam pyszczek, siedze cicho i czekam grzecznie na Nordzika! :) Musi byc piekny!

    Ale Ty, Mala, nawet nie wiesz, co to cien cienia cienistego. Nie stalas chyba nigdy przy oknie z latarka :D Skoro na fotce jest jak jest, to nie nazywamy tego cieniem cienia, a co najwyzej cieniem :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lutego 2019, 19:28

    Malinowa91, agge, MonikA_89! lubią tę wiadomość

  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6769 6057

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AAA Malinowa super.Czekam na jutro kochana co u Ciebie bedzie <3

    Malinowa91 lubi tę wiadomość

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • makowa Autorytet
    Postów: 628 984

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa91 wrote:
    Powiem Wam, ze juz myslalam, ze mam jakies omamy.. co prawda po wyschnieciu jest kreseczka, ale duzo mniej widoczna. Jakos bardzooo na chlodno do tego podchodze.

    Makowa mnie nigdy nie bolal brzuch miedzy owu a @, a w tym cyklu go czuje. Bylam ciekawa jak bylo u Ciebie czy przed braniem niepokalanka pobolewal Cie brzuch czy dopiero w szczesliwym cyklu :)
    Sprawdziłam na wykresie i tak, na kilka dni przed zrobieniem testu czułam jajniki. No ale tak jak pisałam, nie wiem czy to przez niepokalanek czy przez ciążę :) A cykl wcześniej nie brałam jeszcze niepokalanka.

    I ja też widzę bladziocha, no wygląda na to, że coś jest na rzeczy :)

    Malinowa91 lubi tę wiadomość

    MTHFR, PAI-1 hetero | ANA1, ANA2 + | p/c antykardiolipinowe + | Hashimoto
    OK: V Laiden, R2 | Protrombina II | ANA3 | LA | p/c p. b2 glikoproteinie | białko C, S | homocysteina

    Aniołki 03.2018 12 tc, 06.2018 6 tc
    Udało się! II - 24.12.2018
    x0f7mnb.png
  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1635 3078

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Nie mow tak! Tak sie nie robi! No ale dobra, zamykam pyszczek, siedze cicho i czekam grzecznie na Nordzika! :) Musi byc piekny!

    Ale Ty, Mala, nawet nie wiesz, co to cien cienia cienistego. Nie stalas chyba nigdy przy oknie z latarka :D Skoro na fotce jest jak jest, to nie nazywamy tego cieniem cienia, a co najwyzej cieniem :)

    Haha Kotku moje wygibasy przy oknie, z latarka,pod slonce na czyms jasnym, żeby odbijało zasługują na oscara :D i chowanie sie przed mężem :D

    Sasanka55, Ochmanka, agge, MonikA_89! lubią tę wiadomość

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    31 lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start I procedura
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    11.2022 start II procedura

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki dołączam do Was :) melduje że od jakiegoś czasu Was podczytuje ale od dziś dołączam , jeśli mnie oczywiście przyjmiecie :) na razie nie mam orientacji na forum więc mało jest rzeczy o mnie ale powolutku się nauczę :) staranka u nas od ok 11 mies., ilość zużytych testów ….. hmm dużo, aż za dużo- zazwyczaj jeszcze przed @. i oczywiście wczoraj też zrobiłam :( dodaje zdjęcie żebyście mnie ocuciły że nic tam nie ma bo już się przyłapuje na tym że rozbieram testy, podświetlam latarką albo przerabiam efekty, że może akurat coś tam zobaczę. jestem przerażona swoim zachowaniem, powiedzcie że wy też tak czasem robicie . jednak nie umiem dodac tu zdjecia :(


  • JaSzczurek Autorytet
    Postów: 2733 2905

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinowa91 wrote:
    Haha Kotku moje wygibasy przy oknie, z latarka,pod slonce na czyms jasnym, żeby odbijało zasługują na oscara :D i chowanie sie przed mężem :D
    Widać, widać. Ale zrób jeszcze jeden, bo ten taki jakiś zalany trochę :D I nie rozkładaj go na części pierwsze, będziesz miała na pamiątkę :D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 lutego 2019, 19:51

    Malinowa91, moni05 lubią tę wiadomość

    zi13flw1mwerwam8.png
    💙 19/07/19 (42+0) 3625g, 50 cm <3
    💗 6/02/21 (39+5) 3710g, 49 cm <3
    💙 14/08/22 (39+5) 4070g, 53 cm <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2019, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marczelinka- wchodzisz na https://naforum.zapodaj.net pobierasz zdjecie,wybierasz wielkosc 500×500, generujesz link i kopiujesz 3 link. Ten ostatni na dole. Wklejasz tu i po dodaniu postu,pokaze nam sie miniaturka

    agge lubi tę wiadomość

‹‹ 280 281 282 283 284 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Gadżety elektroniczne dla kobiet część 1 - opaski fitnessowe wesprą Twoje zdrowie, ale też płodność

To pierwszy artykuł z serii gadżetów elektronicznych dla kobiet. Dziś przyjrzymy się opaskom fitnessowym - w czym mogą nam pomóc, na co warto zwrócić uwagę wybierając opaskę i co ciekawe w jaki sposób opaski fitnessowe mogą dodatkowo wesprzeć naszą płodność i polepszyć analizę cykli miesiączkowych. Podpowiemy również dlaczego warto skonfigurować opaskę z aplikacją miesiączkową i czy zawsze jest to możliwe.

CZYTAJ WIĘCEJ