Forum W oczekiwaniu na testowanie Lutowe testowanie 2019 - jeszcze zdążymy w tym roku
Odpowiedz

Lutowe testowanie 2019 - jeszcze zdążymy w tym roku

Oceń ten wątek:
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7921 11234

    Wysłany: 27 lutego 2019, 06:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czarnamamba. wrote:
    Hej,

    nie wiedziałam gdzie mogę zwrócić się z zapytaniem dot testowania. Oficjalną @ miałam 5.01, potem okres się spóźnił tydzień. Zrobiłam test, negatywny. Olałam sprawę, przyszło coś bardzo skąpego, ala @. Króciutkie, malutko itd... Myślę, "okres, okej". Jednak po rzekomej @ zaczely boleć mnie jajniki i znów uczucie jak na okres... Jakoś to sie rozeszło po kościach, ale zaczęły kłuć mnie sutki, piec, niedobrze było mi nawet w sklepie
    Kolejny test i kolejny, obydwa negatywne

    Załamuję ręce bo nic się nie zmienia, licząc od porządnej @ czyli 5.01 chyba testy nie powinny kłamać?
    Nie wiem już sama co zrobić, kupowałam testy o roznej czułości, nawet kupiłam clearblue, wszystkie testy robione rano z gęstego moczu

    Myślicie, że testy mogą wychodzić negatywnie a beta z krwi wyjdzie inaczej? Bo nie wiem czy czekać na kolejny okres i w razie jak go nie będzie znów testować czy odpuścić?
    Może poprzedni cykl był bezowulacyjny i dlatego @ była taka skąpa. Albo cykl się wydłużył z jakiegoś powodu i to plamienie to była owulacja dopiero. Najlepiej pójść na USG to wtedy będziesz wiedziała na czym stoisz

    qdkk2n0amiu7a1g7.png
    _____________________
    Kwiecień '21 jestem mamą!!! ♥️
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7921 11234

    Wysłany: 27 lutego 2019, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    szona wrote:
    Ha ha, zaczynam seksowne szaleństwo :p moja droga, to będzie w tym cyklu nasz 7 raz, gdzie @ skończyła się w 5 dc ;) Zmasowany atak. Postanowiłam działać nie tylko okoloowulacyjnie i na razie udaje się ;)

    Maz jakiś zmobilizowany. Gdy zażartowałam „Twoja matka chciałaby wnuka” usłyszałam „ooooo to dla mamusi wszystko”. Bydlak, nauczył się ripostować. Na własnej piersi wyhodowałam dziada :p
    Heh jaki pojętny uczeń w kwestii riposty :D
    ✊✊ Za ustrzelenie komórki!

    szona lubi tę wiadomość

    qdkk2n0amiu7a1g7.png
    _____________________
    Kwiecień '21 jestem mamą!!! ♥️
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed
    Przeciwciała p/otoczce komórki jajowej, aTPO i aTG, 120mln plemników, 50% ruch postępowy, morfologia 1%, SCD 21%, MTHFR hetero, PAI homo, AMH : mar18- 1.5, gru18- 0.99, sie19-1.8, lis19- 2.2 , kir AA, NK 18%, CD4/CD8 1,62
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2019, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie organizm robi w ciula... Ta ostatnia uśmiechnięta buzka na clearblue to niestety
    Jeszcze hcg złapała

    Ale wczoraj okres mysle sobie spoko święty spokój nowy cykl ale rano zronie sobie testy na wszelki wielki.
    No i ani @ sie specjalnie nie rozkrecila a test dalej pozytywny

    Czyli nie wiem czy to @ czy organizm sobie stwierdzil ciul ze krawilas przed operacja potem 6 dni po operacji przecież na 28 dni lutego fajnie będzie mieć dni pod znakiem czerwonym... Ehhh
    A temp do góry żeby bylo śmiesznie :)

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ad3bf4f6609b.jpg

  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 27 lutego 2019, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :)
    jak tam dziewczyny środowy poranek ? Ktoś wysiurał jeszcze coś pozytywnego ? Czy to owulaka czy ciążowego :D
    U mnie dziś mega ból brzucha i śluz rozciągliwy jakiego dawno nie było, ale owulak wczoraj negatywny. Idę dziś na podgląd koło 13.00. Mam nadzieję, że owulka mnie nie wyprzedzi bo seks najwcześniej wieczorem :P

    Edit: Niecierpliwa, może oznacz sobie betę, bo jak nie spada to trzeba będzie udać się znów do lekarza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 lutego 2019, 07:44

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2019, 07:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kingulla wrote:
    Hej :)
    jak tam dziewczyny środowy poranek ? Ktoś wysiurał jeszcze coś pozytywnego ? Czy to owulaka czy ciążowego :D
    U mnie dziś mega ból brzucha i śluz rozciągliwy jakiego dawno nie było, ale owulak wczoraj negatywny. Idę dziś na podgląd koło 13.00. Mam nadzieję, że owulka mnie nie wyprzedzi bo seks najwcześniej wieczorem :P

    Edit: Niecierpliwa, może oznacz sobie betę, bo jak nie spada to trzeba będzie udać się znów do lekarza.
    Ostatnio spadła z 2750 do 230 także spadała spoko. To było w tamten poniedziałek . w ten co bedzie ide znowu do gina i znowu ja zrobię i zobaczymy. Ale juz widze ze sie tempo spadku nie utrzymało bo za ładna ta kreska

  • moni05 Autorytet
    Postów: 4037 6184

    Wysłany: 27 lutego 2019, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa... wrote:
    Ostatnio spadła z 2750 do 230 także spadała spoko. To było w tamten poniedziałek . w ten co bedzie ide znowu do gina i znowu ja zrobię i zobaczymy. Ale juz widze ze sie tempo spadku nie utrzymało bo za ładna ta kreska

    Faktycznie kreska za ładna... Taką miałam na becie ponad 300... Gdybym nie znała sytuacji to bym pomyślała sobie, żeby Ci gratulować... Idź do lekarza, to na bank nic złego, ale będziesz spokojniejsza :*

    cFq0p1.png
    0umop1.png

    Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
    2017-2018: 3CB
    ❌Insulinooporność, hiperinsulinemia, hipoglikemia reaktywna.
    Avamina SR 2x500mg
  • Salome Autorytet
    Postów: 2659 3940

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moni, szona mnie czeka powtórka cytologii w marcu, bo już nawet skierowanie do szpitala miałam, ale inny lekarz zlecił mi najpierw kolposkopię i badanie wycinków i się okazało, ze to przewlekłe zapalenie. Na które nic nie dostałam nawet... Dziewczyny, co Wam mówiono o ryzyku niedotrzymania ciąży po zabiegu? Bo słyszałam różne opinie, a sama bardzo się tego bałam. Teraz nie wiem, co wyjdzie po tej cytologii, ale tak bardzo chciałabym uniknąć zabiegu...

    Starania od 10.2018

    👩 zero ciąż
    AMH 1,6
    Hashimoto
    HSG, histeroskopia, laparoskopia - wszystko ok
    hormony w normie (insulina też)
    PAI-4 G homo, MTHFR hetero
    homocysteina ok
    lekko obniżone białko C i białko S
    panel antyfosfolipidowy, antykoagulant tocznia ok
    KIRy Bx, wszystkie implantacyjne
    NK 24%
    cytokiny - wysokie TNF alfa, interferon gamma
    kariotyp ok

    👦
    podstawowe wyniki nasienia w normie, duża liczba plemników (ponad 600mln)
    HBA 96%
    DFI 27%
    mioxsys 0,3
    kariotyp ok

    FET nr 1: 5.1.1 - 10.2020 :(
    FET nr 2: 3.2.2 - 03.2021 :(

    Brak jednoznacznej przyczyny niepowodzeń.

  • kamila0530 Ekspertka
    Postów: 213 120

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    10 dpo, dziś znów zrobiłam test sikany, wczoraj beta 18,4 jak wiecie a dziś test bledszy niż wczoraj :o co prawda innej firmy ale..
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/005ca8d673cc.jpg

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4573b976e24c.jpg

    agge lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kamila0530 wrote:
    10 dpo, dziś znów zrobiłam test sikany, wczoraj beta 18,4 jak wiecie a dziś test bledszy niż wczoraj :o co prawda innej firmy ale..
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/005ca8d673cc.jpg

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/4573b976e24c.jpg

    Innej firmy mógł Ci nie wykryć. Spokojnie nawet jak czułość testu jest taka sama.
    Mozesz powtórzyć jutro betę zobaczysz jaki przyrost jest

    kamila0530 lubi tę wiadomość

  • szona Autorytet
    Postów: 7220 16280

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    moni, szona mnie czeka powtórka cytologii w marcu, bo już nawet skierowanie do szpitala miałam, ale inny lekarz zlecił mi najpierw kolposkopię i badanie wycinków i się okazało, ze to przewlekłe zapalenie. Na które nic nie dostałam nawet... Dziewczyny, co Wam mówiono o ryzyku niedotrzymania ciąży po zabiegu? Bo słyszałam różne opinie, a sama bardzo się tego bałam. Teraz nie wiem, co wyjdzie po tej cytologii, ale tak bardzo chciałabym uniknąć zabiegu...

    Ja mam na szyjce maleńka bliznę po LEEPie, usłyszałam, ze to nie powinno mieć żadnego wpływu na utrzymanie ciazy. Będę pod większa obserwacja, bo szyjka może już w trakcie porodu inaczej reagować, nie skracać się i byłoby to wskazaniem do cc. Mój lekarz powiedział, ze doprowadził do końca szczęśliwie ciaze dziewczyny, która miała nawet usunięta szyjkę macicy!

    Salome lubi tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Irvine90 Autorytet
    Postów: 555 1854

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa, lepiej faktycznie sprawdzić, ale mi już tu dziewczyny pisały, że beta w moczu utrzymuje się dłużej. Ja miałam dość wyraźny cień przy becie 10 jak spadała, a test miał czułość 25. Kolejnego dnia już była @.

    Styczeń 2019 - poronienie zatrzymane (10tc) Aniołek :(

    2cs po poronieniu - II <3

    f2wli09kjb1sa74e.png

    Antoś 25.12.2019 <3 3740 g, 56 cm
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Irvine90 wrote:
    Niecierpliwa, lepiej faktycznie sprawdzić, ale mi już tu dziewczyny pisały, że beta w moczu utrzymuje się dłużej. Ja miałam dość wyraźny cień przy becie 10 jak spadała, a test miał czułość 25. Kolejnego dnia już była @.

    Dzięki Irvine, oby to było to. na razie czekam czy to krwawienie sie faktycznie w miesiączke rozwinie. Juz wytrzymam do tego poniedziałku.

  • moni05 Autorytet
    Postów: 4037 6184

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona, ja nie mam 2/3 szyjki i mój lekarz nie widzi problemu. Lekarz, który operował też pozwolił się starac juz po 6 tyg po operacji. Mówił, że szyjka bardzo szybko się regeneruje. W zasadzie nie ma różnicy przed i po operacji, bo niektóre dziewczyny mają naturalnie krótkie szyjki. Ale. Mogą wystąpić w ciąży dwie sytuacje:
    1. Szybsze rozwieranie - wtedy trzeba leżeć
    2. Szyjka przez to, że krótka zrobi się tak twarda, że nie będzie się rozwierać wcale i skończy się to cc.
    Może tak być, ale nie musi. Uprzedził. Żaden lekarz tego nie przewidzi, ale bycie pod opieką zaradzi i jednej i drugiej sytuacji. Dosłownie to uslyszałam :)
    Ale przy CIN 1 nie robi się konizacji :) bądź spokojna.

    Salome, szona lubią tę wiadomość

    cFq0p1.png
    0umop1.png

    Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
    2017-2018: 3CB
    ❌Insulinooporność, hiperinsulinemia, hipoglikemia reaktywna.
    Avamina SR 2x500mg
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa, przy mojej CB beta jedno, siuski drugie. Nigdy nie bylam dobra z biologii, ale to jakies czary mary. Idz za kilka dni na bete, zebys miala pewnosc :)

    Snilo mi sie dzisiaj, ze zmienili tlo forum na niebiesciutkie, a zamiast naszych avatarow, byly poruszajace sie rybki z motywem bajkowym. Taaaak slicznie to wygladalo, ze az zaspalam do pracy :D

    Swoja droga gdzie te zmiany? Obiecywali nam, ze biel nie potrwa zbyt dlugo, ze trwaja prace i co?! Klamia jak testy z allegro!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 lutego 2019, 08:23

    Irvine90, Kingulla, Niecierpliwa..., Nuch, Arashe, agge, moni05, szona, Ania_85_, MonikA_89!, nuśka91 lubią tę wiadomość

  • Irvine90 Autorytet
    Postów: 555 1854

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niecierpliwa... wrote:
    Dzięki Irvine, oby to było to. na razie czekam czy to krwawienie sie faktycznie w miesiączke rozwinie. Juz wytrzymam do tego poniedziałku.
    Dokładnie, nie denerwuj się na zapas ;) przy tej becie 10 też miałam najpierw plamienie, później nic, a później już nie budząca wątpliwości @ :)

    Niecierpliwa... lubi tę wiadomość

    Styczeń 2019 - poronienie zatrzymane (10tc) Aniołek :(

    2cs po poronieniu - II <3

    f2wli09kjb1sa74e.png

    Antoś 25.12.2019 <3 3740 g, 56 cm
  • Martek&M Autorytet
    Postów: 816 664

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MonikA_89! wrote:
    Dzień dobry dziewczynki! Wczoraj odstawiłam dupka i dzisiaj spadek temperatury o kolejne 0.2. Brzuch boli jak cholera... dzisiaj będzie @ jak nic. Tak więc oficjalnie zaczynam pierwszy dzień ciąży :P Ostatnia próba naturalnie, ale coś nie wierzę w sukces. Pewnie skończy się na ivf pod koniec marca.

    Kciuki za wszystkie testujące! Zakończcie ten miesiąc dwoma kreskami
    Ale masz super podejście! Aż zazdroszczę <3 oby los zgotował Ci piękna niespodziankę i w ostatnim cyklu naturalnym przed ivf zadomowiła się fasolka u Ciebie <3

    MonikA_89!, nuśka91 lubią tę wiadomość

    0d1yflw1hjz2sp8e.png
    ❤️Mikuś❤️
    relgjw4z4aumzjx4.png
    ❤️
  • Holibka Autorytet
    Postów: 1154 873

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, przepraszam ale nie mam głowy żeby odnieść się do poprzednich postów bo mam od wczoraj lekko różowe plamienie... dziś rano mam wrażenie ze nieco bardziej intensywne... zapisałam się do gina na wieczor a tymczasem siedzę w kolejce do rodzinnego żeby jakaś luteinę chociaż przepisał. Boje się.

    tb733e5eif1wqjv8.png
    7u22gox1v9tgg7rg.png
    13.03.2019 7t0d jest serduszko :)
  • Kingulla Autorytet
    Postów: 2698 2639

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Holibka dużo dziewczyn ma plamienia na początku, ale masz rację, wszystko trzeba sprawdzić. Myślę jednak, że nie ma co martwić się na zapas :* chociaż łatwo się mówi jak się samym nie jest w takiej sytuacji. Trzymam kciuki :*

    Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

    18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

    V 2019 IVF - 😭

    III 2020 😭

    Czekam na cud..

    HSG - oba jajowody drożne (lewy udrożniony po ponownym podaniu kontrastu)
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5527 8432

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Ja bylam wczoraj na wizycie u nowej lekarki. Ulozyla mi plan dzialania i zaczynamy od hsg na poczatku marca.
    W tym cyklu owulacja byla (tydzien pozniej niz zwykle) cialko zolte jest, endo ladne... Pozostaje mi tylko czekac (na okres). I chyba pierwszy raz nie bedzie mi az tak przykro, bo przynajmniej wiem co robic dalej.

    Obstawiam, ze jestem 9dpo i zupelnie nie bola mnie cycki! Zawsze umieram z bolu od 6dpo... Moze to zasluga Inofemu? :>

    Malinowa91, agge, Holibka, Ochmanka lubią tę wiadomość

    hchygov3p2jypx4e.png
    Synek - 17.03.2020 🚗
    Drugie bobo w drodze 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • justinaz Nowa
    Postów: 2 8

    Wysłany: 27 lutego 2019, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://images92.fotosik.pl/132/f67bf848885dfb75med.jpg

    Czy jest to możliwe że od razu w następnym cyklu po ciąży biochemicznej zaszłam w ciążę ??? Jestem w szoku ! Długo się nie odzywałam miałam trochę dola. No i ostatnio sporo chorowałam katary kaszle itp itd
    Coś mnie dzisiaj tknęło z rana nawet nie wiem czemu i zrobiłam test .

    agge, buba123, szona, Kaczorka, Holibka, nuśka91, Magduullina lubią tę wiadomość

‹‹ 295 296 297 298 299 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ