Marcowe staraczki
-
WIADOMOŚĆ
-
dziękuję za rady! Jesli do wt @ okres nie rozkręci się to ok wt lub środy zatestuje. No chyba że nadzieje odpłyną.PCOS, niedoczynność, problem męski
2 x IUI, 2017 próba IVF, ICSI + PICSI
4.12 start / 15.12 pick up 4 jaj/ 20.12 podany 1 5d orzeszek/ 7dpt beta 55.5/10dpt beta 284 -
Jestem z powrotem Byłam u lekarza po luteinę bo mi się skończyła i po skierowanie na betę ( nie chciał za bardzo dać ale po lekkich namowach się udało). Tak się zoragnizowałam, że na moje ukochane trampoliny zdążyłam. Dziwne trochę ale nawet przez chwilę mnie podczas tych skoków brzuch nie bolał Mam taki power, że hej
Cześć Offca88 fajny nick. Pomysłowy
Kozisina jak Twoje plamienie, ustało troszkę? -
Never give up- jest delikatne. Lekko ubrudzona wkładka. Takie hmm brazowawo różowe jakby ze śluzem. Sama nie wiem... Brzuch nieco ustał. Nawet mąż mówi że kiepsko wyglądam...
Daj znać jak tylko będzie wynik!!Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 kwietnia 2016, 19:04
PCOS, niedoczynność, problem męski
4.12 start / 15.12 pick up 4 jaj/ 20.12 podany 1 5d orzeszek/ 7dpt beta 55.5/10dpt beta 284 -
Kozisina oby te dolegliwości ustały. Ja dziś nie robiłam bety a tylko brałam skierowanie na nią - w bólach bo w bólach ALE WYSTAWIŁ - stwierdził, że dopiero wystawia po 4 tyg od ostatniej @. Po małych petraktacjach jest juz w systemie. Jeśli we wtorek rano @ nie zawita to lecę rano na krew
-
never give up wrote:Misiaimis wejdź, rozgość się Marcowa dziewczyna jesteś tak ? Na jakim etapie do nas zawitałaś ?
Marcowy cykl to mój pierwszy cykl z duphastonem. Za 3 dni odstawiam i mam nadzieję, że ta @ nie przyjdzieBrak wiary w lepsze jutro... 18msc, 16cs...
16mscy, 15cs...5t0d (*)
12 mscy, 10cs...5t6d (*) -