Forum W oczekiwaniu na testowanie MARCOWE TESTOWANIE – PIERWSZY POWIEW WIOSNY
Odpowiedz

MARCOWE TESTOWANIE – PIERWSZY POWIEW WIOSNY

Oceń ten wątek:
  • StaraczkaNika Autorytet

Wysłany: 27 marca 2018, 18:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hania34 wrote:
    Nie znam się na tym w normach się mieści.To wystarczy staraczkaNika? Terminy do hematologów w rejonie powalają bo do niego powinnam iść tak?ogólny mi powiedział, że wyniki są ok
    Zwróć uwagę, przy jakiej są granicy. Z tymi badaniami krzepliwości, to w większosci im niżej, tym większa krzepliwość. Tak jest i z białkami i aptt.
    Np. u Minie black jest dobrze, bo ma wyniki w górnej granicy normy.
    Zamiast hematologa może też być immunolog - zwykle mają krótsze terminy.

Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 marca 2018, 18:24

4 lata starań (PCOS, IO, mutacje - lekka trombofilia, hiperprolaktynemia, ANA++, leniwy mąż);
    [*] 01.2018 - córeczka
    uM80p1.png
  • Malgonia Autorytet

Wysłany: 27 marca 2018, 18:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lamka, tez myślę, ze to może być od luteiny. Pamiętam z ciążówek, ze wiele dziewczyn się na to skarżyło.

Nika kusisz z tym acardem :P

age.png

Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Kingulla Autorytet

Wysłany: 27 marca 2018, 18:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lamka, może tak jak pisze Nika gdzieś się "zadarłaś" i poszło troszkę krwi.

Powiedzcie, czy to, że mam skrzepy podczas miesiączki też może świadczyć o tym, że ta krew źle krzepnie? Bo ja mam czasami takie wielkie jak kurze jajo, ale wyczytałam, że to od diety tez zależy. To by się sprawdziło, bo jak restrykcyjnie jadłam tylko to co powinnam to skrzepów nie było, a jak pofolgowałam to wróciły. Miałam też przeboje ze skaczącycm serduchem i brałam acard. Chyba musze sprawdzić te mutacje.

Sebek - 2010 <3 <3
    Starania od I 2016

18.08.2016 - zaśniad całkowity:(

V 2019 IVF - 😭

III 2020 😭

Czekam na cud..