Marzec- miesiąc dwóch kreseczek
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja jeszcze od siebie dodam,że każda kobieta jest inna i np w takim przypadku jak mój,gdzie mam niedobory progesteronu on zawsze będzie niższy.
Sasanko Twój progesteron rośnie,beta też, więc nic się nie martw!!
Tak naprawdę nie powinnyśmy czytać dziewczyny,bo tylko się nakręcamy a i tak nic to nie zmieni...wiem,że ciężko,sama czytam dużo,ale może warto odpuścić...Magduullina, Sasanka55, Salome, szona, 5ylwian, Mila1996, MonikA_89!, Iseko lubią tę wiadomość
-
Magduullina wrote:Dziewczyny wybaczcie ale prosze o odp lub rade boo wczoraj po tym moim tescie pojawil sie sluz z krwia raz takie niteczki zaaplikowalam luteine i pozniej znow troche w pracy bylo takiego brazowego doslownie ciut ale dalam 2 dawke .
Teraz pytanie za 100 punktow bo jestem zielona w tym temacie ta luteina tez wstrzymuje normalna menstruacje ?
Bo pink dzis negatywny i juz sie wkurzac zaczynam na to wszystko zwlaszcza ze wczoraj wieczorem po powrocie z roboty jak poczulam piwo (maz zostawil puszke) zyglam jak kot i tak mysle teraz nad tym wszystkim i juz nic nie rozumiem.
Bo na zdrowy rozsadek test juz powinien byc dodatni w razie ciazy.Magduullina lubi tę wiadomość
-
Dziewczyny w ogóle to chciałam się wyżalić dzisiaj 🙁
Wczoraj pokłóciłam się z mężem. To jest dla mnie ciężkie, bo naprawdę bardzo rzadko coś takiego się zdarza.
A o co poszło? O poród! Wiem, że do tego jeszcze HOHOHO, ale tak się akurat temat potoczył. Powiedziałam mu, że oczywiście chce żeby był ze mną. Wiedziałam, że może kręcić nosem, bo zawsze przy tym temacie robił kwaśną minę. Ale zupełnie się nie spodziewałam tego co usłyszę. Powiedział, że nie chce na to patrzeć, bo będzie miał później problem z seksem 😱 Normalnie jakbym dostała w twarz...
Nie będę pisać Wam elaboratu co o tym myślę, bo podejrzewam, że macie podobne zdanie do mojego (chyba, że nie to mi napiszcie ☺️).