Forum W oczekiwaniu na testowanie Marzec- miesiąc dwóch kreseczek
Odpowiedz

Marzec- miesiąc dwóch kreseczek

Oceń ten wątek:
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twoj wykres jak sie patrzy na polaczenie objawow i temperatury to wyglada raczej obiecujaco. Mam badzieje, ze jutro bedzie ladny skok. A co sie dzis zadzialo, ze kropka jest biala?

    Sylwia i za skok u Ciebie tez kciuki :)

    Salome lubi tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Twoj wykres jak sie patrzy na polaczenie objawow i temperatury to wyglada raczej obiecujaco. Mam badzieje, ze jutro bedzie ladny skok. A co sie dzis zadzialo, ze kropka jest biala?

    Sylwia i za skok u Ciebie tez kciuki :)
    Godzinę wcześniej mierzylam temperature bo mnie mąż obudził ;)

  • szona Autorytet
    Postów: 7046 16051

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanko, jak sytuacja? Myślę, że to plamienie to naturalna reakcja organizmu w ciąży. Odpoczywaj!

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia to byc moze ten spadek nie jest tak duzy
    Dowiemy sie za kilka dni. Ja bym pewnie dawno juz siknela ;)

    Sasanko no wlasnie jak na froncie sytuacja?

    My z mezem sie wahamy czy nie skorzystac z okazji ze w ciazy nie jestem i do Wietnamu nie pojechac. Kusi mnie bardzo :)

    Sasanka55, Madziandzia, Salome, moni05, Iseko, Ochmanka, MonikA_89!, ef36, nuśka91 lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szona, Malgonia, dziekuje :* Niestety plamienie coraz bardziej przypomina krew :( zwiekszylam luteine i dupka, leze w bezruchu z nadzieja, ze bedzie ok. Gin ma wylaczony tel, a do szpitala nie chce jechac, bo i tak nic wiecej w nim nie zrobia, zwlaszcza ze jeszcze pewnie nawet nie widac pecherzyka, a tylko strace mnostwo energii i najem sie stresu. Nie boli, to najwazniejsze

    Malgonia, czy w ciazy nie jestes, to sie dopiero okaze :) :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 marca 2019, 11:33

  • szona Autorytet
    Postów: 7046 16051

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Madzia to byc moze ten spadek nie jest tak duzy
    Dowiemy sie za kilka dni. Ja bym pewnie dawno juz siknela ;)

    Sasanko no wlasnie jak na froncie sytuacja?

    My z mezem sie wahamy czy nie skorzystac z okazji ze w ciazy nie jestem i do Wietnamu nie pojechac. Kusi mnie bardzo :)

    Pomysł z Wietnamem mega! Akurat są tam moi znajomi. Oczopląsu dostaję z zachwytu, gdy widzę te wszystkie zdjecia

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    7 cs - cb
    25 cs - ⏸
    6t1d - jest ❤️!
    12t3d - prenatalne 👧🏼

    3.10.2021 r. Weronika na świecie! ❤️

    Zes*am się, a nie dam się 💪
    https://ovufriend.pl/pamietnik/ze-ram-sie-a-nie-dam-sie,3846.html
  • JaSzczurek Autorytet
    Postów: 2633 2745

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Szona, Malgonia, dziekuje :* Niestety plamienie coraz bardziej przypomina krew :( zwiekszylam luteine i dupka, leze w bezruchu z nadzieja, ze bedzie ok. Gin ma wylaczony tel, a do szpitala nie chce jechac, bo i tak nic wiecej w nim nie zrobia, zwlaszcza ze jeszcze pewnie nawet nie widac pecherzyka, a tylko strace mnostwo energii i najem sie stresu. Nie boli, to najwazniejsze

    Malgonia, czy w ciazy nie jestes, to sie dopiero okaze :) :*
    Trzymam kciuki za kropka, aczkolwiek pęcherzyk raczej byłby już widoczny: "Jak minie 5 tygodni (czyli 3 tygodnie od zapłodnienia) – pęcherzyk ciążowy w zdrowej ciąży powinien już u każdej kobiety być widoczny w macicy.", mógłby też być widoczny żółtkowy, ale to niekoniecznie. Ale rozumiem decyzję o szpitalu, nie wiem czy są w stanie przepisać Ci coś poza tym co już bierzesz.

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    Tom 19/07/19 (42+0) 3625g, 50 cm <3
    Freya 26/02/21 (39+5) 3710g, 49 cm <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Madzia to byc moze ten spadek nie jest tak duzy
    Dowiemy sie za kilka dni. Ja bym pewnie dawno juz siknela ;)

    Sasanko no wlasnie jak na froncie sytuacja?

    My z mezem sie wahamy czy nie skorzystac z okazji ze w ciazy nie jestem i do Wietnamu nie pojechac. Kusi mnie bardzo :)

    Ja będę testować jeśli jutro temperatura skoczy ;)
    Wycieczka to zawsze dobry pomysł :D

  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1557 2139

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Matko dziewczyny ale mnie dziś mdli....kosmos jakiś...cieszę się, zdychając :D

    Madziandzia, 5ylwian, MonikA_89!, Magduullina lubią tę wiadomość

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JaSzczurek wrote:
    Trzymam kciuki za kropka, aczkolwiek pęcherzyk raczej byłby już widoczny: "Jak minie 5 tygodni (czyli 3 tygodnie od zapłodnienia) – pęcherzyk ciążowy w zdrowej ciąży powinien już u każdej kobiety być widoczny w macicy.", mógłby też być widoczny żółtkowy, ale to niekoniecznie. Ale rozumiem decyzję o szpitalu, nie wiem czy są w stanie przepisać Ci coś poza tym co już bierzesz.

    Dziekuje, Kochana :) Faktycznie moja beta przekroczyla juz tysiaka, wiec powinno byc cos widac (innego scenariusza nie zakladam :) ). Nie cierpie szpitali, panicznie sie ich boje i w mojej czerwcowej ciazy nauczylam sie, ze takie wizyty do niczego nie prowadza. Krwawienie tylko sie nasilalo od palek usg. Mam teorie odnosnie Kropka- wgryzl sie blisko ujscia, gdzie wszystko jest mega ukrwione i mam efekty, ewentualnie oczyszcza sie niegrozny krwiaczek. Dziwne jest to, ze nie boli i ze raz jest plamienie, raz plamienio-krew, a raz czysciutko. Gdyby szlo poronienie, pewnie nic by nie ustawalo i machina ruszylaby na calego. Straszliwie sie boje, bo robotem bez uczuc to nie jestem, ale wierze i wiem, ze najprawdopodobniej bedzie dobrze :) Przeciez w srode moj gin ma sie mocno zdziwic, ze Babelek jest taki silny

    EDIT: jestem okropna, przepraszam, bo nie zapytalam, jak u Ciebie? Twoj avatar wymiata wszystkie, a wiek ciazy taki, ktorego najbardziej nie moge sie doczekac :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 marca 2019, 11:50

  • ElfiaKsiężniczka Autorytet
    Postów: 3914 6580

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry, dzień dzisiaj u mnie piękny dzień ☀
    Chociaż w sercu pustka.

    Też uważam, ze wycieczka to zawsze dobry pomysł. Trzeba się trochę odciąć od starań i cieszyć życiem.

    Sasanko, trzymam kciuki za Ciebie i Twojego kropka

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 marca 2019, 11:52

    h84fio4por3fy6ov.png

    TQckp1.png

    https://ovufriend.pl/pamietnik/warto-walczyc,3937.html
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ElfiaKsiężniczka wrote:
    Dzień dobry, dzień dzisiaj u mnie piękny dzień ☀
    Chociaż w sercu pustka.

    Też uważam, ze wycieczka to zawsze dobry pomysł. Trzeba się trochę odciąć od starań i cieszyć życiem.

    Kotek, jaka pustka w sercu? A eMek, a rodzina? W serduszku tez trzymasz Twojego Bobaska, ktory juz tuz, tuz, za chwilunie :*

    agge lubi tę wiadomość

  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanko kurcze proga masz ladnego wiec badz dovrej mysli. Ta dziewczyna o ktorej Ci wspominalam dostala krwotoku. Pekl krwiak.. a dzidek dalej ma sie dobrze. Wiec spokojnie. Mialas cienkie endometrium i moze jak ta ciaza rosnie to tam to musi teraz sie przestaeic na tryb ze to jednak ciaza a nie okres. Wierze w Twojego kropka.

    Czekam Madzie w takim razie na Twohe dwie kreseczki.

    My bylismy jedys na poludniu Wietnamu i bardzo milo wspominamy. Zostala nam polnoc ale ciagle cos nam nie pasowalo. Troche sie o kase martwimy bo mamy na co wydawac :/ no ale zobaczymy.
    A co do ciazy to wole sie milo zaskoczyc niz niemilo rozczarowac. Trzymajcie kciuki za temperature bo teraz najgorsze dwa dni przede mna ;)

    Sasanka55, Madziandzia, MonikA_89! lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • JaSzczurek Autorytet
    Postów: 2633 2745

    Wysłany: 17 marca 2019, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Dziekuje, Kochana :) Faktycznie moja beta przekroczyla juz tysiaka, wiec powinno byc cos widac (innego scenariusza nie zakladam :) ). Nie cierpie szpitali, panicznie sie ich boje i w mojej czerwcowej ciazy nauczylam sie, ze takie wizyty do niczego nie prowadza. Krwawienie tylko sie nasilalo od palek usg. Mam teorie odnosnie Kropka- wgryzl sie blisko ujscia, gdzie wszystko jest mega ukrwione i mam efekty, ewentualnie oczyszcza sie niegrozny krwiaczek. Dziwne jest to, ze nie boli i ze raz jest plamienie, raz plamienio-krew, a raz czysciutko. Gdyby szlo poronienie, pewnie nic by nie ustawalo i machina ruszylaby na calego. Straszliwie sie boje, bo robotem bez uczuc to nie jestem, ale wierze i wiem, ze najprawdopodobniej bedzie dobrze :) Przeciez w srode moj gin ma sie mocno zdziwic, ze Babelek jest taki silny

    EDIT: jestem okropna, przepraszam, bo nie zapytalam, jak u Ciebie? Twoj avatar wymiata wszystkie, a wiek ciazy taki, ktorego najbardziej nie moge sie doczekac :*
    Twój kropek i tak już przekroczył wszystkie oczekiwania, więc nie ma innej opcji, na pewno będzie dobrze :D
    Dziękuję, że pytasz, ale u mnie w sumie nudno i w sumie tego samego Ci życzę. :D

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    Tom 19/07/19 (42+0) 3625g, 50 cm <3
    Freya 26/02/21 (39+5) 3710g, 49 cm <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2019, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgoniu, u mnie sprawa jest prosta (jako analityk wszystko dokladnie rozwazylam):

    - krwawienie to nie wina proga, bo on juz na pewno jest dobry
    - to nie poronienie, bo czuje sie wysmienicie

    Wniosek jest taki, ze to nic groznego :) W pt mialabym owulacje, wiec organizm zglupial, ale mu wszystko wytlumacze. Dzidzie tez uspokajam, zeby wiedziala, ze jest ok. Meza wygonilam z domu, bo za bardzo panikowal, prawie sie poplakal. Zaraz relaks, ksiazka, pokrzywa :)

    Rety, nie wiem, dlaczego w pierwszym poscie przeczytalam "Watykan", a nie "Wietnam". <3 Cudowna wycieczka :) Mega mocno trzymam kciuki za Twoja temperature i juz nie zapeszam :) :*

    Jaszczurek, kochana jestes :* <3 Nie ma to jak sila Staraczek :) Wszystkie nasze dzieciaki sa i beda niezniszczalne :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 marca 2019, 12:01

    Madziandzia, APrzybylska, JaSzczurek, Tele...79, szona, Iseko, MonikA_89! lubią tę wiadomość

  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 17 marca 2019, 12:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Elfia przykro mi, ze tak cierpisz. Chcialabym jakos Ci pomoc, ale nie wiem jak. Musisz sama to wszystko w glowie i w sercu sobie poukladac.
    Wczoraj na koniec losowalysmy cytaty na szczescie. Chcialabym go Tobie zadedykowac:
    "Nikt nie moze stracic z oczu tego, czego pragnie. Nawet kiedy przychodza chwile, gdy zdaje sie, ze caly swiat i inni są silniejsi. SEKRET TKWI W TYM , BY SIĘ NIE PODDAĆ"

    Sasanka55, Madziandzia, moni05, szona, Szczesliwa_mamusia, Iseko, Ochmanka, MonikA_89!, nuśka91 lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • cukrzyk1991 Autorytet
    Postów: 576 528

    Wysłany: 17 marca 2019, 12:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień Dobry w niedziele ;)

    Elfia - a nie chciałabyś się przejechać do tej mojej lekarki co ją opisywałam 2 strony temu? :)

    Buziaki dla wszystkich w ten pięknyyyyyy, wiosenny dzień ;) Chyba dziś pora na spacer.

    Małgonia - Wietnam.....Boże ;D Zazdro :) Ja przed zajściem kombinowałam, że jak do lata nie zajdę to w ostatniej chwili znajdziemy z mezem jakieś last minute na Zanzibar :D A do Wietnamu to sami czy z biurem podróży?

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    Cukrzyca typu 1, Hashimoto, Prolaktyna średnia (?), + ANA1, + aTPO, + antykoagulant tocznia (LA), + MTHFR 667tc i PAI - obie mutacje heterozygoty
    Starania o pierwsze dziecko - (7cs)- II


    Leki: metformina, insulina (OPI), letrox 75, wit. D3, olej z wiesiołka, selen, kwas foliowy, luteina , tardyferon, heparyna
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7497 11423

    Wysłany: 17 marca 2019, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sami. Raz, ze odzwyczailismy sie, ze ktos nam mowi gdzie jesc i spac i ile czasu mam na zwiedzanie, a dwa, jest znacznie taniej pojechac samemu. No zobaczymy, gdzies pojechac musimy, bo powariujemy. Oby tylko $ starczylo.

    Sasanka55, szona lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • Pauliśka Autorytet
    Postów: 1557 2139

    Wysłany: 17 marca 2019, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    Malgoniu, u mnie sprawa jest prosta (jako analityk wszystko dokladnie rozwazylam):

    - krwawienie to nie wina proga, bo on juz na pewno jest dobry
    - to nie poronienie, bo czuje sie wysmienicie

    Wniosek jest taki, ze to nic groznego :) W pt mialabym owulacje, wiec organizm zglupial, ale mu wszystko wytlumacze. Dzidzie tez uspokajam, zeby wiedziala, ze jest ok. Meza wygonilam z domu, bo za bardzo panikowal, prawie sie poplakal. Zaraz relaks, ksiazka, pokrzywa :)

    Rety, nie wiem, dlaczego w pierwszym poscie przeczytalam "Watykan", a nie "Wietnam". <3 Cudowna wycieczka :) Mega mocno trzymam kciuki za Twoja temperature i juz nie zapeszam :) :*

    Jaszczurek, kochana jestes :* <3 Nie ma to jak sila Staraczek :) Wszystkie nasze dzieciaki sa i beda niezniszczalne :)
    Jezu jak ja bym chciała myśleć tak pozytywnie jak Ty kochana! Zazdroszczę tego optymizmu!

    Sasanka55 lubi tę wiadomość

    8p3os65gp79cy9ly.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 marca 2019, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malgonia wrote:
    Sasanko kurcze proga masz ladnego wiec badz dovrej mysli. Ta dziewczyna o ktorej Ci wspominalam dostala krwotoku. Pekl krwiak.. a dzidek dalej ma sie dobrze. Wiec spokojnie. Mialas cienkie endometrium i moze jak ta ciaza rosnie to tam to musi teraz sie przestaeic na tryb ze to jednak ciaza a nie okres. Wierze w Twojego kropka.

    Czekam Madzie w takim razie na Twohe dwie kreseczki.

    My bylismy jedys na poludniu Wietnamu i bardzo milo wspominamy. Zostala nam polnoc ale ciagle cos nam nie pasowalo. Troche sie o kase martwimy bo mamy na co wydawac :/ no ale zobaczymy.
    A co do ciazy to wole sie milo zaskoczyc niz niemilo rozczarowac. Trzymajcie kciuki za temperature bo teraz najgorsze dwa dni przede mna ;)
    Dziękuję bardzo :) ja trzymam za Twoją temperaturę i za wszystkie Kropki których mamusie się martwią ✊✊✊

‹‹ 199 200 201 202 203 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego