Forum W oczekiwaniu na testowanie PIERWSZE OBJAWY
Odpowiedz

PIERWSZE OBJAWY

Oceń ten wątek:
  • kookana1987 Autorytet
    Postów: 305 339

    Wysłany: 24 listopada 2013, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i temp spadła :/jak myślicie moze jeszcze odbić bądź moze teraz jest zagniezdzenie ?

    pabelka88, tajemniczazolza lubią tę wiadomość

    (20/10/2013)- naturalnie 6 tyg. [*]
    (21/02/2014)(09/05/2014)(11/01/2015)- inseminacje
    (28/09/2015) - punkcja-brak komórek jajowych
    (18/03/2016) - punkcja (2 blastki 2BB)
    (23/03/2016)(25/05/2016) - transfery :(
    (13/03/2017) - punkcja (6 zarodków 1 klasy)
    (16/03/2017) - transfer 2 zarodkow
  • Coccolina Ekspertka
    Postów: 182 65

    Wysłany: 24 listopada 2013, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie znowu zaczynają cycki boleć... Zastanawiam się, czy to nie objaw świadczący przebytej owulacji... Dużego porównania nie mam, bo dopiero zaczynam "regularnie" jajeczkować, z pomocą lekarska. Jajniki też bolą, naprzemiennie, raz jeden, raz drugi. Zobaczymy czy coś się z tego kłucia wykluje ;)

    85993e3kq2qy7eit.png
    f2wl3e5ey3ftig7q.png
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 25 listopada 2013, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze zaczynam powoli wierzyć, że coś się zadziało. Tempka wysoka, jedzenie smakuje inaczej, przed chwilą uczulił mnie mój sprawdzony od lat krem, a okresu ani widu ani słychu :O

    Saramago lubi tę wiadomość

    48f411ed51.png
  • nati199013 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 26 listopada 2013, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, 6 dni temu miałam owulację. To dopiero mój pierwszy miesiąc starań. Ale dziś w nocy czułam się bardzo dziwnie. Nie mogłam spać, mdliło mnie przeokropnie, a co najważniejsze, bolał mnie prawy jajnik, dokładnie tak jak w czasie owulacji. Dziś tempka spadła. Czy to może być objaw implantacji? Nie chciałabym się rozczarować...

  • Coccolina Ekspertka
    Postów: 182 65

    Wysłany: 27 listopada 2013, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja od jakiś 3 dni mam mnóstwo białego śluzu... aż wkładki noszę, bo normalnie powódź! I to jedyny objaw jak narazie. Nic innego się nie dzieje. Ale jeszcze wcześnie, dzisiaj 7 dpo ;)

    85993e3kq2qy7eit.png
    f2wl3e5ey3ftig7q.png
  • Papi77 Ekspertka
    Postów: 146 76

    Wysłany: 30 listopada 2013, 13:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie 2 tyg po zapłodnieniu- tzn 2 tyg po stosunku, jeszcze zielona w tym wszystkim jestem :P źle się czułam, było mi zimno, miałam dreszcze, w gardle czułam taką kluchę. I nagle wszystko ustało. A po terminie @ zauważyłam, że jestem tam na dole opuchnięta i jakby fioletowa. Kuł mnie prawy jajnik, i czułam się taka jakby pełna. No i mdliło mnie, lodówka strasznie śmierdziała. I nie mogłam spać, potrafiłam siedzieć do 3 w nocy i oglądać filmy, ale za to rano nadrabiałam :) I miałam mega zatwardzenie, gdzie ja nigdy nie miałam z tym problemu.
    A przede wszystkim od samego początku czułam się tak.. nierealnie, nie potrafię tego dobrze wytłumaczyć, tak jakbym stała obok i wszystko obserwowała a nie w tym uczestniczyła, nie potrafiłam się na niczym skupić, byłam strasznie rozkojarzona.
    To tyle co pamiętam. No bo później to już doszło latanie do wc i ból piersi ale to dopiero w 4 miesiącu.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 listopada 2013, 13:15

    20130914050120.png201207104662.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie bola piersi, ale to tak ze szok, pobolewaja jajniki raz jeden raz drugi no i mam bulgotanie w brzuchu tak jakby z glodu ;) to bardzo wczesna ciaza i jeszcze wszystko moze sie zdarzyć ....

    Anoolka, czarownica_tea lubią tę wiadomość

  • Anoolka Autorytet
    Postów: 3168 2268

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aleksa udało Ci się :D
    Kurcze żeby tylko Ci te plamienie przeszło.

    km5scwa1sf2hjw9g.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja piersi mam pelne, strasznie pikaja jajcory a po owu mam zawsze cisze. W nocy pierwsza nieprzespana noc od kilku lat, jem jak szalona i sikam...zobaczymy co z tego bedzie :)

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 17:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Unlike wrote:
    Kurcze zaczynam powoli wierzyć, że coś się zadziało. Tempka wysoka, jedzenie smakuje inaczej, przed chwilą uczulił mnie mój sprawdzony od lat krem, a okresu ani widu ani słychu :O

    unlike to wyglada na ciaze faktycznie, szczegolnie te bole i ta alergia...trzymam kciukasy za nas wszystkie!!!!!!!!!!!

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 17:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Unlike wrote:
    Cztery dni temu powinnam miec @, wczoraj skoczyla temperatura, piersi bola niemilosiernie, jestem wiecznie glodna i bola mnie jajniki. Zastanawiam sie czy to spozniona owulka (zdarzaly mi sie co jakis czas takie mega dlugie cykle) czy cos sie zadzialo...
    dlaczego nie robsz testu? 4 dni po terminie to test juz powinien wyjsc.

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • czarownica_tea Autorytet
    Postów: 583 801

    Wysłany: 2 grudnia 2013, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mnie boli podbrzusze, jakbym miała takie mini skurcze, musiałam dziś wziąć no-spę, i mam duże obolałe cycki. Stopuję się przed wiarą, że się udało, bo od 9 cykli się staram i od 9 mam objawy ciążowe. Testuję w Mikołajki (w prezencie) 2 dni przed @. Jestem pewna, że będzie jedna krecha ale i tak to zrobię :)

    dxomcwa16q3sloop.png
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 3 grudnia 2013, 01:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    weronika86 wrote:
    unlike to wyglada na ciaze faktycznie, szczegolnie te bole i ta alergia...trzymam kciukasy za nas wszystkie!!!!!!!!!!!

    Moja ciąża okazała się ogromną torbielą :/

    48f411ed51.png
  • Majka86 Ekspertka
    Postów: 197 186

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czarownica_tea wrote:
    Testuję w Mikołajki (w prezencie) 2 dni przed @. Jestem pewna, że będzie jedna krecha ale i tak to zrobię :)

    ja zawsze robię tak samo: wiem że będzie tylko jedna kreska ale nadzieja umiera ostatnia więc i tak testuję. Termin @ mam teraz na 8.12, ale jak nie przyjdzie wcześniej to pewnie zatestuję już 6. Może prezent będzie ;) (wiem że nie bo już czuję jak wielkimi krokami @ się zbliża, ale co tam)

    czarownica_tea, weronika86 lubią tę wiadomość

    Beta 2.01 - 4120 (19dpo)
    Beta 4.01 - 8317 (21dpo)
  • olcia Debiutantka
    Postów: 12 1

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej ja też mam @ na 8.12 ale nie wytrzymałam i zrobiłam dziś test niestety negatywny ale mam jeszcze nadzieje, bolą mnie jajniki tak inaczej ani na @ ani na owulację temperatura mi skoczyła do góry oby pozytywnie i te mdłości( ale śmieje się że to urojone bo tak prawie co miesiąc mam) pozdrawiam i życzę pozytywnego testowania :)

  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 4 grudnia 2013, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mialam dzisiaj spadek tempki w 9dpo i lekkie plamienie o polnocy...mam nadzieje, ze tempka jutro wroci...5/6/7dpo mialam objawy, bole szyjki, bole jajcorow, ale wczoraj przeszlo wszystko... tylko zostaly powiekszone piersi, zgaga i nerwowosc...ja testuje 09/12- mam 14dniowa fl...chcialam na mikolajki, ale bedzie za wczesnie... Dzisiaj dla jaj zrobilam test...po 2-3 minutach byly 2 kreski jak byk...nawet Maz stwierdzil, ze na pewno sa....po ok 8 minutach chcialam raz jeszcze spojrzec na test...a tam dupa...jedna kreska...niby nie powinno sie czytac powyzej 5 minut ( w ulotce jest napisane), ale jakby to byl pozytyw to nie powinien zostac pozytyw? sama juz nie wiem...jakbym sama to widziala, to pomyslalabym, ze zwariowalam, ale moj tez widzial...zwariuje...nie mam juz nadzieji..zawsze jestem bardzo optymistyczna, 26 miesiac stara...ale dzisiaj mam depreche :(

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • pabelka88 Autorytet
    Postów: 1391 1500

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 11:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ktoras z Was testuje w okolcach Swiat? Moze razem powalczymy z myslami

    Madziara lubi tę wiadomość

    2007 Maciuś <3
    02.03.2016 transfer Blastocysty 411, 7dpt beta 54,9,9dpt beta 165,12dpt beta 625 <3 KOCHAM!!!
    2 mrożaczki -blastki 422 i 322 <3
    c899c781c5.png
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    weronika86 wrote:
    ja mialam dzisiaj spadek tempki w 9dpo i lekkie plamienie o polnocy...mam nadzieje, ze tempka jutro wroci...5/6/7dpo mialam objawy, bole szyjki, bole jajcorow, ale wczoraj przeszlo wszystko... tylko zostaly powiekszone piersi, zgaga i nerwowosc...ja testuje 09/12- mam 14dniowa fl...chcialam na mikolajki, ale bedzie za wczesnie... Dzisiaj dla jaj zrobilam test...po 2-3 minutach byly 2 kreski jak byk...nawet Maz stwierdzil, ze na pewno sa....po ok 8 minutach chcialam raz jeszcze spojrzec na test...a tam dupa...jedna kreska...niby nie powinno sie czytac powyzej 5 minut ( w ulotce jest napisane), ale jakby to byl pozytyw to nie powinien zostac pozytyw? sama juz nie wiem...jakbym sama to widziala, to pomyslalabym, ze zwariowalam, ale moj tez widzial...zwariuje...nie mam juz nadzieji..zawsze jestem bardzo optymistyczna, 26 miesiac stara...ale dzisiaj mam depreche :(

    Kobieto, co ty tu jeszcze robisz zamiast lecieć po następne testy :D Dawno bym już była w aptece, żeby to sprawdzić. Jeśli to ciąża i dwie kreski pokazały się prawidłowo, to pokaże ci je także każdy inny test!

    48f411ed51.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 17:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zrobilam drugi i zachowal sie tak samo :( zrobie dopiero w 14 dpo.

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 5 grudnia 2013, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    weronika86 wrote:
    zrobilam drugi i zachowal sie tak samo :( zrobie dopiero w 14 dpo.

    Jak dla mnie jest coś na rzeczy skoro na obu się pokazało. Koniecznie daj znać co się ostatecznie okaże :) Trzymam kciuki!

    48f411ed51.png
‹‹ 7 8 9 10 11 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego