Forum W oczekiwaniu na testowanie Przyszłe mamusie
Odpowiedz

Przyszłe mamusie

Oceń ten wątek:
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    DettaWalker wrote:
    Raczej chodziło mi o to,że jeśli mi się udało, a przed pozytywnym testem, czy wyższe tsh może zwiastować ciążę :) Czyli zaszłaś przy 2,5 ? To się nie będę martwić bo takie miałam jak zaczęłam się starać.

    :*
    Ja zaszłam przy 2,6 ale poronilam. To nie jest dobry wynik ani dla starających ani dla ciężarnych . Dlaczego nie zrobisz bety? Ile dpo jesteś?

    Kaska1985 lubi tę wiadomość

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm nie ma to raczej nic do rzeczy. TSH moze sie wahac, bez wzgledu na ciaze. Ja mialam 2,5 na poczatku marca, zwiekszylam dawke, i zaszlam w ciaze - nie wiem jak bardzo tsh spadlo do momentu owulacji i zaplodnienia, moze do 2, ale nie badalam.

    zem3i09kl173cczw.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie mam monitorowanej owulacji a testy owulacyjne robiłam pierwsze kilka dni i się tym znudziłam, zawsze mam ow od 11-14 dnia cyklu i wtedy kłuje mnie jajnik teraz miałam takie uczucie 10 dc, a 16 dc baaardzo pobolewało i uciskało + biegunka i wymioty trwające jeden dzień. W tym czasie ok 14-17 dc odnotowałam również jasnobrązowe plamienie co mi się nigdy nie zdarzyło.

  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    DettaWalker wrote:
    Nie mam monitorowanej owulacji a testy owulacyjne robiłam pierwsze kilka dni i się tym znudziłam, zawsze mam ow od 11-14 dnia cyklu i wtedy kłuje mnie jajnik teraz miałam takie uczucie 10 dc, a 16 dc baaardzo pobolewało i uciskało + biegunka i wymioty trwające jeden dzień. W tym czasie ok 14-17 dc odnotowałam również jasnobrązowe plamienie co mi się nigdy nie zdarzyło.

    A który dziś dc.?

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dopiero 21 dc :)

  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To cierpliwości i beta za jakiś tydzień. Chyba na początku starań jesteś co? Nie chce Cię zniechęcać ale my wszystkie na początku mialysmy objawy w każdym cyklu. Nie nakręcaj się bo to może tylko zwiększyć rozczarowanie jak @ przyjdzie. Nie zrozum mnie źle Życzę Ci żebyś już była w ciąży ale na jakiekolwiek objawy jest za wcześnie. Ja staram się 24 cykle uwierz ze wiem co mówię. A jak badzoe nie możesz się doczekać to zrób już betę. Jeżeli rzeczywiście owu była 10dc (choć sam ból o niej nie świadczy ) to może już coś wyjdzie.
    Powodzenia

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 marca 2016, 16:40

    Kaska1985 lubi tę wiadomość

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    DettaWalker wrote:
    Nie mam monitorowanej owulacji a testy owulacyjne robiłam pierwsze kilka dni i się tym znudziłam, zawsze mam ow od 11-14 dnia cyklu i wtedy kłuje mnie jajnik teraz miałam takie uczucie 10 dc, a 16 dc baaardzo pobolewało i uciskało + biegunka i wymioty trwające jeden dzień. W tym czasie ok 14-17 dc odnotowałam również jasnobrązowe plamienie co mi się nigdy nie zdarzyło.

    A endometriozy nie zdiagnozowano nigdy u Ciebie?

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasieńko, ty masz doświadczenie z testami owu - zrobiłam dziś test i 2 kreska jest jaśniejsza niż wczorajsza 2 kreska. Ale w sumie to by się zgrywało z dzisiejszą owulacją - wczoraj był pik, tak? Podpowiedz mi coś ;) Jajnik dziś cały dzień okropnie mnie piecze, więc na moje jest już po owu. TSH się nie martw, lekarz szybko opanuje sytuację. ;) A moja mam też tak ma, że wie, że coś złego się wydarzy, tylko ona ma przeczucie. Ale nie masz się czym martwić, bo nic ci się nie stanie, kochana ;)

    Gosposia
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosposia na moje oko pił był wczoraj a piecze przy kontakcie płynu z otrzewna. Jesteś po owu. Mam nadzieję że mąż się spisał. Trzymam kciuki <3

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2016, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic nie zdiagnozowano jestem całkiem zdrowa, cykle regularne 27 dni. Jedyne co mam to niedoczynność tarczycy, którą leczę sukcesywnie 7 rok już :) Od roku w okolicach owulacji czuje ból jajnika, nigdy w zasadzie nie miałam odchyleń od cyklu max 2-3 dni jak były jakieś wakacje / wyjazdy.
    Tak, to pierwszy cykl, w którym się staram, mam 25 lat.
    Nie, nie nakręcam się, ale z nudów też (siedzę na l4 :( ) przeglądam sobie fora itp :) :)

  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 15 marca 2016, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Detta, skad wiesz ze jestes calkowicie zdrowa jesli to twoj pierwszy cykl staran? To bedzie mozna stwierdzic jak zajdziesz szybko w ciaze. Oczywiscie zycze Ci bys byla zdrowa :).
    Bol jajnika podczas owu zdarza sie, aczkolwiek powinien niepokoic gdy zjawia sie nagle a wczesniej nie wystepowal. Warto sie udac do lekarza by sprawdzil czy jest ok. Czasami przyczyna takiego bolu i objawow ktore opisujesz sa ogniska endometriozy.

    Gosposiu mysle, ze pik byl wczoraj :). Nie zaszkodzi jednak wybrac sie do lekarza za pare dni by to zweryfikowac. Teraz czekaj :). Trafiliscie w owu, wiec teraz to juz od natury wszystko zalezy :).

    Dziewczyny ja wam powiem, ze dzisiaj mialam takie nerwy w pracy ze sie zastanawiam jak to wplynie na zarodek. Ja to powinnam na L4 isc bo mnie ta praca czasami wykancza. Mam nadzieje, ze moj zarodek silny jest i nie da sie zlamac jakimis idiotami w robocie :)

    zem3i09kl173cczw.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2016, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Występuje to u mnie od około 1,5 roku i nie jest ból lecz ucisk i kłucie jajnika. Miesiączki mam takie jak zawsze średniointensywne. Właśnie wybieram się w poniedziałek do ginekologa :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2016, 18:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Detta
    Ja Tobie życze, żebyś jak najszybciej zaszła, bo inaczej zwariujesz :)

    iza776 lubi tę wiadomość

  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 15 marca 2016, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja jestem juz po wizycie. Endokrynolog nie zwiekszyl mi dawki. Powiedzial, ze najwazniejsze dla mnie jest ft4, bo to jest tabletka czyli tyroksyna, ktora bierzemy i z niego czerpie dziecko. Tsh jest hormonem, ktory sklada sie z roznych receptorow, i u mnie moze byc tak, ze ja mimo zwiekszania dawki i odpowiedzi ft4, nigdy z tsh nie zejde ponizej jakiegos poziomu. A zwiekszanie dawki tylko po to, zeby sztucznie zmniejszyc receptory odpowiedzi na tyroksyne (tsh), nie ma sensu, bo zaraz eksploduje ft4 i popadne w nadczynnosc. Zalecil tez powtorzenie badania w innym laboratorium, bo mowi ze Diagnostyka ostatnie cos sie pogorszyla jesli chodzi o tsh i on u pacjentow widzi duze roznice miedzy wynikami i, wykonanymi dzien pozniej na przyklad.
    Mam generalnie jeszcze powtorzyc wyniki za 4 tygodnie, lacznie jeszcze z ft3 i ewentualnie wtedy skorygujemy dawke.
    Skonsultuje to jeszcze z tym endo, do ktorego chodzilam wczesniej, jakos mailowo bo chwilowo u mnie w Luxmed nie przyjmuje. Ten u ktorego bylam teraz to jeden z najlepszych w miescie wiec chyba wie co mowi. Powiedzial tez, ze ft4 bedzie sukcesywnie spadac w miare jak dziecko bedzie sie rozwijac. Zapytalam sie go o ryzyko straty czy obumarcia ciazy z powodu tarczycy i powiedzial, ze jesli by sie tak stalo, to nie tarczyca bedzie tego,powodem.

    Zapytalam tez o metformine. Powiedzial faktycznie, zeby nie odstawiac szybko, ale stopniowo zmniejszajac dawki. I ze metka prawdopodobnie juz w tym roku zostanie zarejestrowana jako lek w cukrzycy ciazowej w Polsce :)

    Tak wiec dziewczyny, jutro powtarzam bete. Jak nie bedzie przyrostu, to sprawa prosta. Troche wam namieszalam pewnie teraz z tym ft4, ale widac ja tak mam, co wcale nie musi sie was tyczyc.

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 15 marca 2016, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaślą, jak cię trzepnę w ucho zaraz!!! Przyrost będzie piękny! Kapiszi?! :-)
    Właśnie z ginem się umówiłam, że przyjdę jeżeli ból nie minie. :-)
    A mąż średnio był w humorze na igraszki, ale swoją część roboty wykonał wczoraj. Nie mam serca go dziś męczyć. Ten cykl i tak jest naciągany... :-) Jeżeli coś ma z tego być, to będzie. Owu pewnie była w nocy albo dziś rano :-) za tydzień robię progesteron. Myślenice mam w temacie dupka...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 marca 2016, 19:56

    Gosposia
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 15 marca 2016, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka masz ode mnie wirtualnego kopa. Nie wolno Ci tak mówić! Jutro zobaczysz trzycyfrowy wynik bety a w przyszłym tygodniu bijace serduszko. Tak ma być i juz zasługujesz na to ;-)

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • Owieczqa Ekspertka
    Postów: 204 120

    Wysłany: 15 marca 2016, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,
    jestem tu (jak widać) całkiem nowa, ale chyba najbardziej niecierpliwa na świecie. To nasz drugi miesiąc starań a ja nienawidzę tego czekania na testowanie, bo na okres nie czekam i koniec!!! Musiałam znaleźć kogoś, kto tak jak ja chce brzuszka. Będzie łatwiej...
    Pozdrawiam Was wszystkie i trzymam kciuki.

    34bw9jcgm80ieq8u.png
    PKXvvWz.jpgPKXvp1.png
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 15 marca 2016, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza, jutro to ona musi juz byc 4 cyfrowa a nie 3 :). Dzisiaj sobie jezdzilam konno, ale chyba musze odpuscic bo sie nameczylam troche... Teraz jak wiem o ciazy to sie boje przemeczac, ale jak jeszcze nie wiedzialam to hasalam jak ta lala :).

    Gosposia, ja tez robilam progesteron w 7 dpo. Balam sie bo nie mialam zadnych objawow ale progesteron byl dwa razy ponad norme :). Tylko ze bralam luteine. Zrob, nie zaszkodzi, w razie co telefon do gina czy sens jest brac dupka czy nie.

    Owieczka, witaj... Kazda staraczka jest niecierpliwa :). Drugi miesiac... Zycze duzo szczescia, choc my tutaj od miesiecy walczymy lub walczylysmy.

    Owieczqa lubi tę wiadomość

    zem3i09kl173cczw.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 marca 2016, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia, daj znać jutro czym prędzej po wynikach <3

  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 15 marca 2016, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak tak Kaśka 4 cyfrowa oczywiście. Minimum okrągły tysiąc.

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
‹‹ 103 104 105 106 107 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego