Forum W oczekiwaniu na testowanie Przyszłe mamusie
Odpowiedz

Przyszłe mamusie

Oceń ten wątek:
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska, czytałaś gdzieś kiedyś o śluzie ze skrzepami krwi w środku? Coś takiego mam, trochę jakby mi się skóra złuszczala, ale to nie jest czerwona krew. To jest brązowe, a śluz kawa z mlekiem. Jutro idę na betę, nie wygląda mi to dobrze...

    Gosposia
  • werni Autorytet
    Postów: 9739 7536

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie nowy cykl od kilku dni. Ciekawe jak tym razem bedzie.

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmm dziwna sprawa. Ja nie słyszałam ale poczytaj na belly piwrwsze objawy ciazy - tam dziewczyny miały rożnego rodzaju sluzy i plamienia w ciazy :D

    zem3i09kl173cczw.png
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werni! Jak to jak, nowy cykl nowa nadzieja :). Trzymam kciuki, życzę szczęścia bo czasem tylko jego brakuje :).

    Katie87, werni lubią tę wiadomość

    zem3i09kl173cczw.png
  • Katie87 Autorytet
    Postów: 391 220

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosposia, u Ciebie coś ewidentnie jest na rzeczy :) trzymam kciuki, żeby same dobre rzeczy z tego wyniknęły :)

    Kaśka, ból jajnika to owu. Teraz masz monitoring a co potem? Leki, badania? Co z Twoimi ogniskami endo? Podziwiam Cię za Twoją wiedzę i chęć ciągłego jej poszerzania. Mam tylko nadzieję, że to źle na Ciebie nie wpływa pod względem starań :*

    Ja dziś odebrałam wyniki kariotypów, są dobre. Niestety doszły kolejne badania-na szczęście tylko krew (krzepliwość) i jednak na kiepski wynik czystości pochwy mam brać antybiotyk. Kolejny cykl do bani :(
    Prawdopodobnie będę szła krótkim protokołem, bo przy niskim AMH, długi to ryzyko.

    "Wychodź z domu każdego dnia. Cuda tylko czekają, aż je odkryjesz" <3

    2011 - początek starań
    HASHIMOTO, NIEDOCZYNNOŚĆ TARCZYCY, ENDOMETRIOZA, dwie laparoskopie
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, poplamiłam i znów biały śluz. Jutro zadzwonię do ginka, zobaczymy co powie... na betę mogę się wybrać do 14 i jutro po 15 będzie wynik. :)Wiec mam czas. Kciuki trzymajcie, nie zaszkodzi. Ale ja coś mam złe przeczucia.
    Werni, powodzonka! :)
    Katie, super, że wyniki kariotypów są dobre! :) i fajnie,że pójdziecie krótkim protokołem :) wylecz infekcję i do dzieła!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 stycznia 2016, 21:35

    werni lubi tę wiadomość

    Gosposia
  • Katie87 Autorytet
    Postów: 391 220

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 21:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosposiu, zaciskam bardzo mocno kciuki :* trzymaj się dzielnie :) i dawaj znać co się dzieje

    Gosposia lubi tę wiadomość

    "Wychodź z domu każdego dnia. Cuda tylko czekają, aż je odkryjesz" <3

    2011 - początek starań
    HASHIMOTO, NIEDOCZYNNOŚĆ TARCZYCY, ENDOMETRIOZA, dwie laparoskopie
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 25 stycznia 2016, 23:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosposiu! Zaciskam kciuki za Ciebie, dawaj nam znac bo ja w pracy oszaleje z nerwów :). Jedna z nas ma szanse przejść na fioletowa stronę mocy juz teraz i przesłać nam wiruski :), wiec do dzieła kochana!! I uspokój mysli - nie pozwalaj pracować prolaktynie :).
    Katie, czekałam aż napiszesz :), dobrze ze kariotypy super, szkoda tylko ze kazali tyle na nie czekac. Troche lipa ze wcześniej nie zrobili Ci tego wymazu, byłoby juz z głowy. Ale mysle ze Twoje czekanie i anielska cierpliwość Cie wynagrodzą... Wierz mi :*.
    Ja byłam na monitoringu, jest po owu, plyn w zatoce douglasa widoczny. Jajnik juz nie boli :). Gin sie mnie spytał - spytał, nie wcisnął - czy dajemy sobie szanse na naturalna obserwacje cyklu czy jednak chciałabym duphaston albo luteine. Wybrałam naturalna obserwacje. Moze i jestem głupia, ale chce dac szanse metforminie bo ufam mojemu endokrynologowi. Gin powiedział, ze nie podejrzewa u mnie tych plamien po serduszkowaniu z powodu endometrium bo te jest ładne. Bardziej obstawia szyjkę. Zapytał o cytologię, robiłam rok temu i było ok, ale zasugerował powtórzenie... Mam nadzieje ze mi sie nic nie zrobiło po roku :(. I powiedział ze jesli moje plamienia po seksie sie powtórzą to byc moze rozważymy kolposkopie. Czy jakos tak, to badanie szyjki pod mikroskopem. I ze mam przyjść jak bedzie sluz z krwia. Jak nie to dopiero w nowym cyklu na cytologię. Zdaje sobie sprawę ze moge znowu zacząć plamić ale... Trudno, musze zacząć sie obserwować bez duphastonu i zobaczyć czy metka dziala...
    A w ogóle to słuchajcie, dzisiaj doszedł kolejny ibjaw ktory wcześniej sie nie pojawił - bolą mnie sutki!!! Sa wrażliwe i bolace, pod prysznicem zauważyłam. Zazwyczaj to sie zaczynało pare dni po owu a tu proszę :). Cholera, co cykl to nowy objaw echhh :).

    Iza jak tam? Unt, wszystko ok? Mama Filipka ty bys do nas tez zaglądnęla :).

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 stycznia 2016, 23:05

    Gosposia lubi tę wiadomość

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, rozmawiałam z doktorem. Mówi tak: "żadnych gwałtownych ruchów, czekamy nadal". Więc czekam. ;) Nie ma co się nakręcać, dziś 31 dzień cyklu. Może owu się przesunęła i pęcherzyk pękł w 15/16 dc, a wtedy @ powinna być wczoraj lub dziś. Przekładam betę do końca tygodnia, może jutro zrobię test znów jeżeli szanowna franca się nie pojawi. Szyjkę mam dziwną, zawsze przed okresem jest bardzo twarda i tak wysoko (mam tyłozgięcie), że nie umiem jej dosięgnąć prawie. A teraz jest średnio wysoko i mam wrażenie, jakby z zewnątrz była miękka a w środku twarda. Tempka 3 dzień 36.8 i ani drgnie... hm. CZEKAMY! ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2016, 10:06

    Gosposia
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosposia ja to bym na Twoim miejscu zrobiła betę. Jeżeli coś tam jest to już wyjdzie, a plamienia są niepokojące, sama wiesz. Ale to tylko moje zdanie.
    Ja dziś idę do gina, to mój 12dc zobaczymy co tam rośnie. Narazie oznak owu brak, co mnie bardzo cieszy bo maz wraca dopiero w niedziele
    Dam wam znać co mi gin powiedział. Moj jest na urlopie, ciekawe co to za jeden :-P

    Gosposia lubi tę wiadomość

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza, u mnie sytuacja się tak zmienia, że w każdej chwili mogę dostać @. Teraz znów takie czerwono-brązowe plamienie, nie nazwę tego okresem, bo zauważyłam to podczas badania szyjki. Wkładka czysta. Muszę poczekać jeszcze chociaż dwa dni, może to faktycznie niedomoga i dostanę jutro @. Jeżeli to jakaś ciąża biochemiczna, to wolę nie wiedzieć nawet. Więc poczekam jeszcze chwilę. ;) A tobie życzę, żeby termin owu przypadł na początek przyszłego tygodnia :) Oby mąż zdążył wrócić! :)

    Gosposia
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosposia czyli czekamy :). Iza trzymam kciuki bys sie wstrzeliła... A słuchaj Iza, ty badalas sie w kierunku insulinooporności? Moze tutaj leży problem twoich owulek i stymulacja nie byłaby potrzebna. Jesli juz gdzies o tym pisałas to przepraszam za słaba pamięć :).

    Dziewczyny sutki mam tak wrażliwe ze sie nie moge dotknąć :(. Jakiś kosmos :(.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2016, 13:57

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaska, to chyba objaw dobrej owulki :D
    U mnie chyba po wszystkim ;) Plamienie się rozkręciło i zmieniło barwę na okresową ;) Więc dziś zaczynam nowy cykl :)

    Gosposia
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Echh. To tylko wskazuje na to ze nasz organizm potrafi nas niezle zrobić w trąbę :(. Gosposiu jesli tak jest jak mówisz, to trzymam kciuki - ile dawek tabletek zdecydowałaś sie brać?
    Ja sie przyzwyczaiłam ze co cykl to mam nowe objawy, przed chwila poleciał mi sluz barwy białej, jak klej ciągnący. Ciekawe obserwacje :D

    Gosposia lubi tę wiadomość

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taaaak, zrobił mnie w trąbę, ale to potwierdza moje przypuszczenia, że owu była później, niż wskazywał ból owulacyjny, albo fl trwa u mnie 15 dni ;) mam zamiar mierzyć tempkę w tym cyklu i poprosić dr o jakieś wspomagacze na drugą fazę cyklu, bo takie plamienia nie są normalne... Zdecydowałam, że będę brała według wskazań lekarza, trudno. Muszę mu zaufać, przecież nie jest dr od wczoraj i wie co robi. Nie mogę się sama leczyć... Jutro pojadę wykupić receptę, od 3 dc zaczynam ;) A z tymi obserwacjami, to na prawdę każdy cykl jest inny :) mnie w tym cyklu piersi bolały od samej owulki, ból brzucha okresowy + jajniki też od owu, nie miałam zbytnio mdłości (co w poprzednich cyklach na tydzień przed owu było regułą) :) Także każdy cykl jest zdecydowanie inny niż poprzedni :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2016, 14:22

    Gosposia
  • iza776 Autorytet
    Postów: 1626 1450

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 14:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny ja juz po wizycie. Obudzil sie lewy jajnik :) 13mm pecherzyk czyli jest szansa, ze poczeka. W sobote ide znowu, jezeli do tego czasu nie peknie dostane ovitrelle. Oby tak sie stalo :)
    endometrum ok, 8mm. Lekarz badal mi jeszcze estradiol, 132, powidxzial ze to OK.

    Kasiu nie badalam tej insulinoopornosci, zobaczymy jakbedzie w tym cykklu, jak dostane zastrzyk to i tak nie stwierdze czy cos w kwestii pekania zmienilo sie na lepsze po poronieniu.

    Lekarz fajny, bardzo zdecydowany, konkretny, ma jednak duzy minus, tak nieprzyjemnego usg dawno nie mialam.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 stycznia 2016, 14:36

    Katie87 lubi tę wiadomość

    3i498u69hx44zg3k.png

    aniołek 7tc 19.10.2015r.
    Mutacja MTHFR, Hashimoto, niedoczynnosc tarczycy, insulinoopornosc, pcos, Nk wysokie, dodatnie ana 1 i 2
    Ciąża po stymulacji owulacji
  • MMM2016 Autorytet
    Postów: 1242 979

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iza776 - bardzo budujące wiadomości :)
    Trzymam kciuki :)

    82doi09k139kk43v.png

    zrz6qtkf5ioftz8a.png
  • werni Autorytet
    Postów: 9739 7536

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na czym polega insulinoodpornosc? Tez jej nie badalam.
    Kasie Iza trzymam kciuki, Gosposia udanego cyklu zycze
    Unt jak sie czujesz ? Mama Filipka co u Ciebie?

    Powiem ze strasznie spac mi sie chce, chyba te tabletki na mnie dzialaja usypiajaco.

    Jamajka jak Ty sie czujesz ?

    Katie87 lubi tę wiadomość

    f2wlsg1849ksqu5m.png
    p19ugox1q6ze0dkp.png

    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • Kaska1985 Autorytet
    Postów: 2070 441

    Wysłany: 26 stycznia 2016, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza, widac ze czeka pecherzyk na Twojego małża :D. To tak jak moj czekal az sie podlecze z infekcji :P. kurcze co to za facet co wkladac nie umie :), w sensie glowicy do usg :). Ale zdarzaja sie tacy, choc myslalam, ze to domena kobiet ginekologow.

    Gosposia @ sie rozkrecila? A nie wiem czy pytalam, ale czy robisz moze testy owulacyjne?

    Werni, insulinoopornosc diagnozuje sie miedzy innymi poprzez krzywa glukozy i insuliny po obciazeniu 75 g glukozą. Oprocz tego badania na insulinoopornosc moze wskazywac PCO, podwyzszone inne hormony - testosteron, SHGB, ACTH, 17 OH progesteron, wysoki cholesterol. Ale najważniejsza jest krzywa glukozy i insuliny.

    werni lubi tę wiadomość

    zem3i09kl173cczw.png
  • Gosposia Autorytet
    Postów: 484 159

    Wysłany: 27 stycznia 2016, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza, super, że jajco czeka! :D A w którym dc robił ci estradiol?

    Kaska, tak, rozkręciła się na maksa :) Nie robię testów owu, bo przy moim wysokim już na początku cyklu LH nie ma to sensu ;) Ciągle wychodziły mi prawie pozytywne, nie umiem na ich podstawie wyznaczyć owu. Lekarz mówi, że zamiast testów owu, mam sobie ładną bieliznę kupić ;) I tak też zrobiłam :)

    Gosposia
‹‹ 78 79 80 81 82 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego