Forum W oczekiwaniu na testowanie Starające się z rocznika 90'
Odpowiedz

Starające się z rocznika 90'

Oceń ten wątek:
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 21 marca 2017, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ibishka wrote:
    Eh a mi się wszystko wali z tą ovu widmo to jeszcze M. Sabotuje maraton źe nie ma ochoty i że do dupy jest to że trzeba się starać w określonych terminach..
    Ehh nigdy nie zostanę mama:-(

    Ibishka nie smuc się :( chyba mamy wspólnego męża:/ ja też dziś odpuszczam co ma być to będzie, mój też mnie tak dzis zagotowal, że nawet mi chęci odeszły...
    A mamą bedziesz i to najlepszą na świecie :*

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 marca 2017, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ibishka nie załamuj się Mamą będziesz napewno, i to już niedługo zobaczysz! A Twojemu M napewno jutro się wszystko odmieni, oni też czasem miewają gorsze dni.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 marca 2017, 21:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza jeden dzień przerwy nie powinien zaszkodzić a może nawet działać na korzyść :)

  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 22 marca 2017, 06:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pytanie za 100 pkt.. Zawsze mierze temp o 6.10. Dziś obudziłam się jakoś 5.30 i z 5 min nie spałam więc zmierzylam temp było 36.45. Potem Jeszce zasnelam. O 6.10 było 36.59 - która temperature powinnam wziąć pod uwagę? Bo ta druga mogła już skoczyć po przebudzeniu nie?

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2017, 06:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moim zdaniem zaznacz pierwsza tylko zmień godzinę. Po przebudzeniu temp mogła skoczyć.

  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ibishka tez sie właśnie zastanawiam czy samo przebudzenie ma znaczenie.
    Bo rozumiem że wstanie i jakaś konkretna czynności. Ale przecież przez sen sie ruszamy, ja to też nieraz mega sie wierce.
    Też nieraz tak miałam, że się obudziłam zobaczyłam, że 5 i dalej szłam spać, ale bez mierzenia i też sie zastanawiam, czy takie pobudki bez ruchu maja znaczenie...

    Z drugiej strony czy sam fakt, że siegnelas po termometr, az tak mógłby wpłynąć na temp? Mnie do mierzenia budzi budzik wiec zanim go.znajde, wyłączne i wezme termpometr tez troche ruchu jest

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KaMiszka wrote:
    Moim zdaniem zaznacz pierwsza tylko zmień godzinę. Po przebudzeniu temp mogła skoczyć.

    Kurcze to połowa moich temp do kosza...

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 22 marca 2017, 07:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie zglupialam, bo to jest 0.14 różnicy przed 40 minut niecale :-/ przebudzilam się. Leżałem, stwierdziłam że zwierzę, siegnelam tylko na stolik nocny i tyle. Bo raczej nie miałam w trakcie tych 40 minut skoku? Heh a powiedzcie mi jeszcze to ma skoczyć o 0.2 względem tych temp z początku cyklu ok 36.6 czy względem tych ostatnich 36.35?

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KaMiszka wrote:
    Zuza jeden dzień przerwy nie powinien zaszkodzić a może nawet działać na korzyść :)
    Masz racje w 100%, ale moja głową weszła juz chyba w tryb obsesji :(
    Pociesza mnie to, że szyjks wczoraj juz sie mocno zamykals

    Wiecie może jak wykres wyznacza ovu? Bo w galerii wykresow ciężko to wyłapać raz wyznacza dzien, w ktorym temp podskoczy, a czasem dzien, ktory ten dzień poprzedza

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Nestiee90 Nowa
    Postów: 4 2

    Wysłany: 22 marca 2017, 07:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez sie urodzilam 90 wiec mysle ze smialo moge do Was dolaczyc :-) staram sie o dziecko wraz z narzeczonym ponad 2 lata. PCOS insulinoopornosc wiec biore troche lekow. Bromergon metformina i ovarin :-) ostanie 2 cykle mialam normalnie jak w zegareczku. Wczesniej trwaly to roznie 30-58 dni. A te ostatnie 28 dni. Myslalam ze mam za soba juz to nerwowe czekanie za @. Bo dosyc ze od razu mialam nadzieje ze moze ciaza to pozniej sama nie wiedzialam kiedy owulacja. Ale nie o tym chcialam pisac ;-) spoznia mi sie miesiaczka 2 dni. Nic w tym dziwnego by nie bylo tyle ze mam bolesci jak na miesiaczke obolale piersi ale okresu nie ma... i tak trwa juz dobry tydzien. Wczoraj zaczela mnie lekko swedziec pochwa i mysle... infekcja grzybicza. Czy ktoras z Was miala taka infekcje i przez nia spozniala [email protected]?

  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 22 marca 2017, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zuza_22 wrote:
    Masz racje w 100%, ale moja głową weszła juz chyba w tryb obsesji :(
    Pociesza mnie to, że szyjks wczoraj juz sie mocno zamykals

    Wiecie może jak wykres wyznacza ovu? Bo w galerii wykresow ciężko to wyłapać raz wyznacza dzien, w ktorym temp podskoczy, a czasem dzien, ktory ten dzień poprzedza

    Dobre pytanie. Podepne się.. Gdzieś czytałam że skok temperatury następuje jak wytworzyć się ciała żółte bo ono progesteron wytwarza a on z kolei podwyższa temp. A ciałko żółte wytwarza się po ponad dobie od owulacji.. To jak to jest?

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2017, 07:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do temp to ja jak się budzę to mi serce zaczyna bić szybciej, co wydaje mi się rozbudza organizm i kolejna temp jest wyższa.

  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ibishka wrote:
    Właśnie zglupialam, bo to jest 0.14 różnicy przed 40 minut niecale :-/ przebudzilam się. Leżałem, stwierdziłam że zwierzę, siegnelam tylko na stolik nocny i tyle. Bo raczej nie miałam w trakcie tych 40 minut skoku? Heh a powiedzcie mi jeszcze to ma skoczyć o 0.2 względem tych temp z początku cyklu ok 36.6 czy względem tych ostatnich 36.35?
    Magia z tymi temp ja dzis mialam 36,64. Latam po domu od 2h, zdążyłam odkurzyc, mały zdążył mi 3 razy podnieść ciśnienie a teraz zmierzylam i mam 36,8 :O
    Tyle czynności i skok o 0,15? Jakas anemiczna chyba jestem

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 marca 2017, 07:55

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nestiee witaj :D
    Mnie chyba infekcja nigdy nic nie przedstawiała :)
    Trzymam kciukiem, żeby tym razem sie udalo :D

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny co robić.. Dzieje się coś dziwnego. Od rana zaczął mnie boleć brzuch, w sensie kluc ale to nie było jakieś ekstremalne z początku.. A z każdą minuta ból się rozlewa i nasila. Tak że nawet dotknąć brzucha nie mogę bo jakby mi nóż wbijal ktoś.. Taki ból kojarzę z przed ładnych paru lat jak mi pękła kolosalna torbiel na jajniku.. Co robić? To na pewno nie może być ból z owulacji

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pojawił się niby jakis śluz ale czy jeśli to owulacja to czy te pęcherzyki nie przerosly za bardzo? Jezuuu jaki ból, nie mogę stanąć prosto

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ibishka wrote:
    Dobre pytanie. Podepne się.. Gdzieś czytałam że skok temperatury następuje jak wytworzyć się ciała żółte bo ono progesteron wytwarza a on z kolei podwyższa temp. A ciałko żółte wytwarza się po ponad dobie od owulacji.. To jak to jest?

    Czyli wg tego na ovu powinien wskazac dzień przed skokiek. No jutro powinien mi wyznaczyć wg mnie ovu byla 15dc czyli w dniu przed skokiem bo tak na logikę powinno chyba być

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ibishka wrote:
    Pojawił się niby jakis śluz ale czy jeśli to owulacja to czy te pęcherzyki nie przerosly za bardzo? Jezuuu jaki ból, nie mogę stanąć prosto

    Kurczę ja taki ból czesto na ovu mam, taki właśnie ostry jak siedze to spoko, ale jak wstaje to wyprostować sie nie moge

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
  • ibishka Autorytet
    Postów: 2498 4015

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale żeby tak objęło cały brzuch? Nawet nie jestem w stanie docisnac ręką skóry na brzuchu bo bóli i to taki naprawdę ekstremalny ból :-(

    qdkkjw4zawimnwp4.png
    klz9ej285vh7zkgy.png
  • Zuza_22 Autorytet
    Postów: 904 232

    Wysłany: 22 marca 2017, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W tym cyklu bolalo mocno naprawde, aledwa cykle do tylu to byl taki ból, że na pogotowie chcialam jechac w tedy nie wiedziałam co tak może boleć. Mnie mocno wzdyma brzych przy owu i u mnie taki ból to chyba coś w rodzaju kolki bo leki typu espumisan pomagały.

    Mam nadzieje, że u ciebie nic złego sie nie dzieje, a do pracy dzis idziesz?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 marca 2017, 08:13

    fbiittx.png
    nlimnm2.png
‹‹ 30 31 32 33 34 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego