Forum W oczekiwaniu na testowanie Świąteczne testowanie (grudzień)
Odpowiedz

Świąteczne testowanie (grudzień)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A może by... wrote:
    Ja bym powtarzała betę. Test wygląda na pozytywny. Który to twój dzień po owu? Ja bym z radości skakała pod niebiosa z takim testem.
    Faktycznie test wyglada na pozytywny. Ale progesteron wydaje mi sie za niski? Moze zadzwon do lekarza swojego i go podpytaj co mysli, bo moze od razu powinnad luteine brac, zeby fasolka sie utrzymala jesli sie gniezdzi. Powodzenia Alisa!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaha wrote:
    Faktycznie test wyglada na pozytywny. Ale progesteron wydaje mi sie za niski? Moze zadzwon do lekarza swojego i go podpytaj co mysli, bo moze od razu powinnad luteine brac, zeby fasolka sie utrzymala jesli sie gniezdzi. Powodzenia Alisa!

    ja biorę dupka, włączyłam po owu w 17dc. 1x dziennie.

  • agnieszka1290 Ekspertka
    Postów: 232 74

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisa wrote:
    Dziewczyny, pomóżcie.
    Dzisiaj 25dc.
    Wiem niepotrzebnie ale zrobiłam wczoraj w 24dc bhcg = 3,74 i progesteron = 8
    Testy cienie cienia stąd podkusiło mnie na bete. I piersi bolą ale tak z boku, nie całe
    @ regularne 26 (bez dupka) lub 28 dni (na dupku).

    Już mam drugi raz taką sytaucję. Pierwsza była w lipcu br.
    Beta = 3,3
    Progesteron = 1
    @ przyszła 2 dni później.

    Powtarzać bete uważacie czy czekać na @?
    Ja nie rozumiem skąd podniesiony poziom bhcg u kobiety nieciężarnej...

    Wrzucę Wam jeszcze testy dzisiejsze:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/09fe83c2d7ac.jpg
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ed2c1afd5d8f.jpg

    Brzuch boli jak na okres, piersi bolą po bokach jedynie.
    I dzisiaj (przepraszam za opis) na majtach biały gęsty śluz.

    Na teście widać drugą kreskę jak nic :-) powtórz bete ♥♥
    Ja właśnie taki miałam w cyklu w którym się udało :-) trzymam kciuki za pozytywny rozwój wydarzeń!:-)

  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisa powtórz betę, może zarodek się dopiero co zagniezdził. testy, które robiłaś wyglądają na bobotest, one są najczulsze. u mnie wyszły pozytywne przy BHCG 7. Powodzenia!

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak tak dziewczyny powtórzę betę oczywiście, ale wiecie dopiero w 28dc czyli w poniedziałek - jak okres nie przyjdzie.
    Dupka zwiększę do 2 tabletek na dzień.

    Dziękuję Wam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisa wrote:
    ja biorę dupka, włączyłam po owu w 17dc. 1x dziennie.
    Jesli kropek faktycznie jest, a progesteron na takim poziomie to wg mnie (spotykalam sie z tym u roznych lekarzy) oprocz duphastonu luteine dopochwowo moglabys brac. Najlepiej skontaktuj sie z lekarzem, ze podejrzewasz ciaze (w koncu test swieci druga kreseczka ;)) i niech Ci podpowie co robic.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaha wrote:
    Jesli kropek faktycznie jest, a progesteron na takim poziomie to wg mnie (spotykalam sie z tym u roznych lekarzy) oprocz duphastonu luteine dopochwowo moglabys brac. Najlepiej skontaktuj sie z lekarzem, ze podejrzewasz ciaze (w koncu test swieci druga kreseczka ;)) i niech Ci podpowie co robic.
    Kaha, ale dopiero co doszło do zagnieżdżenia (jeśli) więc ten progesteron nie będzie duży.
    Koleżanka z innego wątku miała 8 w 7 tc. Teraz jest w 20.
    Poza tym mój progesteron pewnie wyższy przez dupka który nie wychodzi w krwi to raz. A dwa, że wydzielany pulsacyjnie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    suri2016 wrote:
    Alisa powtórz betę, może zarodek się dopiero co zagniezdził. testy, które robiłaś wyglądają na bobotest, one są najczulsze. u mnie wyszły pozytywne przy BHCG 7. Powodzenia!
    Tak, Bobo test:-) ja w zeszłym roku przy becie = 2,5 już miałam cienie na teście i wiedziałam że coś jest na rzeczy. Parę dni później beta = 300 ale skończyło się niestety poronieniem.

  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6598 9558

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisa wrote:
    Tak, Bobo test:-) ja w zeszłym roku przy becie = 2,5 już miałam cienie na teście i wiedziałam że coś jest na rzeczy. Parę dni później beta = 300 ale skończyło się niestety poronieniem.

    To trzymam kciuki, żeby tym razem wszystko poszło pięknie :)

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Suuuuuper :-) Ja również widzę drugą kreskę.

    Losie, ale mi się te dni ciąąąąąągną.

  • hyacinthus Znajoma
    Postów: 16 21

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisa wrote:
    Dziewczyny, pomóżcie.
    Dzisiaj 25dc, po owu ok. 11 (monitoring)
    Wiem niepotrzebnie ale zrobiłam wczoraj w 24dc bhcg = 3,74 i progesteron = 8
    Testy cienie cienia stąd podkusiło mnie na bete. I piersi bolą ale tak z boku, nie całe
    @ regularne 26 (bez dupka) lub 28 dni (na dupku).

    Już mam drugi raz taką sytaucję. Pierwsza była w lipcu br.
    Beta = 3,3
    Progesteron = 1
    @ przyszła 2 dni później.

    Powtarzać bete uważacie czy czekać na @?
    Ja nie rozumiem skąd podniesiony poziom bhcg u kobiety nieciężarnej...

    Wrzucę Wam jeszcze testy dzisiejsze:
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/09fe83c2d7ac.jpg
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ed2c1afd5d8f.jpg

    Brzuch boli jak na okres, piersi bolą po bokach jedynie.
    I dzisiaj (przepraszam za opis) na majtach biały gęsty śluz.

    Ja w 10 dpo też miałam podobny wynik testu, ledwo widoczna kreska. Dzień 11 - w ciągu 5 minut pojawiła się druga kreseczka troszkę wyraźniejsza, 12 dzień - kreska słabsza niż w 11, wkurzyłam się i poszłam na betę, dzisiaj odebrałam wyniki i mam 151:) Mam nadzieję, że Tobie też się uda:) Szłam z tym wynikiem i śmiałam się sama do siebie:) Niesamowite uczucie:) Życzę Wam powodzenia Dziewczyny i trzymam kciuki:)

    Alisa lubi tę wiadomość

  • hyacinthus Znajoma
    Postów: 16 21

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Samsaramsa wrote:
    Są dwie kreski!!! Popłakałam się :)

    Gratuluję:)

  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacjeee!!

    U mnie PMS pelna geba. Wlasnie plakalam bo zostawilam kawe pod lejkiem ekspresu cisnieniowego i jak sie wylaczal to mi dolal do niej popluczyny z ukladu....

    Oluchna lubi tę wiadomość

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Kaczorka Autorytet
    Postów: 6598 9558

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja z okazji mojej @ (?) postanowiłam rozpocząć cykl od nowa i zakupiłam sobie abonament na 3 miesiące. I mam nadzieję, że tyle mi wystarczy :P I gdyby na serio był to normalny cykl to OF wyznaczył mi kolejną @ na 30.12.

    Więc proszę, proszę - niech zdarzy się CUD!! Zdecydowanie bardziej smakuje mi Piccolo niż normalny szampan :P

    Oluchna, suri2016, Karolina90, agnieszka1290, Nola, zubii, bertha lubią tę wiadomość

    Alicja <3
    eec7d99fbc.png
    Oleńka <3
    dbdedccc68.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hyacinthus wrote:
    Ja w 10 dpo też miałam podobny wynik testu, ledwo widoczna kreska. Dzień 11 - w ciągu 5 minut pojawiła się druga kreseczka troszkę wyraźniejsza, 12 dzień - kreska słabsza niż w 11, wkurzyłam się i poszłam na betę, dzisiaj odebrałam wyniki i mam 151:) Mam nadzieję, że Tobie też się uda:) Szłam z tym wynikiem i śmiałam się sama do siebie:) Niesamowite uczucie:) Życzę Wam powodzenia Dziewczyny i trzymam kciuki:)

    Dajesz mi nadzieję Kochana <3 <3

  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 15:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zapomniakam wspomniec ze ja znowu na tescie zobaczylam biel vizira.

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
  • Oluchna Autorytet
    Postów: 504 244

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alisa, krecha jak nic :)

    5 cykl starań w oczekiwaniu na małego Tic-Tac'ka :)

    629a9f03b8017f7d26ef25c33863a9f1.png
  • Oluchna Autorytet
    Postów: 504 244

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha91 wrote:
    Zapomniakam wspomniec ze ja znowu na tescie zobaczylam biel vizira.
    No bo kto to widział 9 dni po owu robić test! Mycha nie ładnie :)

    Kaczorka lubi tę wiadomość

    5 cykl starań w oczekiwaniu na małego Tic-Tac'ka :)

    629a9f03b8017f7d26ef25c33863a9f1.png
  • Klara Wysocka Autorytet
    Postów: 1009 560

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, założyłam nowy wątek, bo nie za bardzo wiem co mamy robić.
    Zerknijcie proszę w wolnej chwili i pomóżcie podjąć właściwą decyzję.
    Z góry dzięki!

    https://ovufriend.pl/forum/starajac-sie-ogolne/prosba-o-pomoc-w-podjeciu-wlasciwej-decyzji-co-robic,11736.html

    IVF - I transfer 19.11.2018 - > 20.12. jest <3
    mam Córeczkę <3
  • mycha91 Autorytet
    Postów: 1137 1055

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 16:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oluchna wrote:
    No bo kto to widział 9 dni po owu robić test! Mycha nie ładnie :)

    No wiem glupia ja.... :( ale bylam taka zdolinowana tym spadkiem.

    p19udqk3k1omz18g.png

    25 tc 870 g Uleczki <3
    19tc 290g ! Kawał - no właśnie.Kogo?
    7tc, 0.62 cm kropka i bijace serduszko <3
    5CS 12dpo - beta 99.47! 15 dpo - 361.62!!
‹‹ 113 114 115 116 117 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego