Forum W oczekiwaniu na testowanie Świąteczne testowanie (grudzień)
Odpowiedz

Świąteczne testowanie (grudzień)

Oceń ten wątek:
  • kajax Autorytet
    Postów: 512 168

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dupa dupa dupa. Za tydzien mam miec okres. Dzis zrobilam bete i nic... Ktos z was robil tydIen wczesniej bete z wynikiem negatywnym a xiaza mimo to byla?

    Wojtek Ur 9.09.2015 przez nagle CC 2420/52/10
    Stasio ur. 01.03.2018 ProFamilia przez CC 2920/50/10
    Ula ut 27.10.2020 Salce Łódź przez CC 2630/50/10
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 13:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kajax wrote:
    Dupa dupa dupa. Za tydzien mam miec okres. Dzis zrobilam bete i nic... Ktos z was robil tydIen wczesniej bete z wynikiem negatywnym a xiaza mimo to byla?
    Liczy sie nie to ile do @, a ile dniu po owu?

  • kajax Autorytet
    Postów: 512 168

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przspraszam kurwa.... Gdzie ja mam kulture. Nawet sie nie przedstawilam..
    Witam was dziewczyny, troche was podczytywalam. Teraz sie zalogowalam bo musze z kims pogadac o tym ze bardzo chce miec dziecko. Mam 31 lat. A moj maz uwaza ze mozna jeszcze poczekac. A ja nie chce wychowywac dziecka jako stara baba. Chce odchowac i Aczac normalne zawodowe zycie a nie babrac sie w pieluchach latami. Mam juz synka 15 miesiecy i chcialam zeby mial rodzenstwo.
    DIs jak odczytalam wynik bety to sie zalamalam... Nie staralismy sie celiwo, ale byla sytuacja ze w ciaze moglam zajsc. Nie wiem jak mam mu jesCE wytlumaczyc ze im pozniej Ajde w ciaze tym pozniej normalne zycie zaczniemy.

    Wojtek Ur 9.09.2015 przez nagle CC 2420/52/10
    Stasio ur. 01.03.2018 ProFamilia przez CC 2920/50/10
    Ula ut 27.10.2020 Salce Łódź przez CC 2630/50/10
  • kajax Autorytet
    Postów: 512 168

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 13:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    27 i 28 robikam LH testy i wysLy pozytywnie. Czyli po 24-48h powinna byc owulacja.

    Wojtek Ur 9.09.2015 przez nagle CC 2420/52/10
    Stasio ur. 01.03.2018 ProFamilia przez CC 2920/50/10
    Ula ut 27.10.2020 Salce Łódź przez CC 2630/50/10
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3171 3010

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny zrobiłam progesteron: 7 dpo mam wynik 9.3 ng/ml to dobrze cxy źle?

    Normy laboratoryjne dla fl to 1.2 do 15.7 ng/ml

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • itakasia Autorytet
    Postów: 343 241

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina
    niestety nie znam się kompletnie na progesteronie
    kajax
    ja miałam owulację 29/30 listopada i w 9dpo moja beta to 6,34. ale w poprzedniej ciąży beta w 9dpo wynosiła <1 a za3 dni miałam pozytywny test ciążowy o czułości 10, popołudniowego moczu

    010iflw1wxwjhaqq.png
  • Malus9393 Koleżanka
    Postów: 40 4

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i ja bede zaczynac kolejny cykl juz sie witam z @

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 14:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Dziewczyny zrobiłam progesteron: 7 dpo mam wynik 9.3 ng/ml to dobrze cxy źle?

    Normy laboratoryjne dla fl to 1.2 do 15.7 ng/ml
    Karolina, moja gin powiedziała, że najlepiej jak progesteron tydzien po owu jest powyzej 15. Ale to nie znaczy, ze Twoj wynik jest zly- widac, ze owulka byla :)

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3171 3010

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chociaż tyle dobrego :-) będę brała nadal luteine podjezykowo, zobaczymy. We wtorek idę do gin na NFZ tak mnie ciekawi czy będą mieli chociaż sprzęt do usg bo idę do zwykłej przychodni :-D
    I chyba wynik tez zależy od norm laboratoryjnych bo wiem nie niektóre mają normę do 27 ng a ja akurat dzisiaj na wyniku mam normę do 15 wiec może nie jest najgorzej :-P

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Chociaż tyle dobrego :-) będę brała nadal luteine podjezykowo, zobaczymy. We wtorek idę do gin na NFZ tak mnie ciekawi czy będą mieli chociaż sprzęt do usg bo idę do zwykłej przychodni :-D
    I chyba wynik tez zależy od norm laboratoryjnych bo wiem nie niektóre mają normę do 27 ng a ja akurat dzisiaj na wyniku mam normę do 15 wiec może nie jest najgorzej :-P
    To tez prawda! Ja mialam norme jakos do 23, a wynik prawie 25 takze a ogole przegielam hehe

  • truskawka1906 Koleżanka
    Postów: 64 0

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Dziewczyny zrobiłam progesteron: 7 dpo mam wynik 9.3 ng/ml to dobrze cxy źle?

    Normy laboratoryjne dla fl to 1.2 do 15.7 ng/ml

    Mój lekarz powiedział ze jak wynik jest dwucyfrowy to jest ok. Ja w 7 dpo miałam 16 pisałam do niego smsa stwierdził że wygląda na to ze owu była. No może i była ale nie udało się zaciażyć.

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3171 3010

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    truskawka1906 wrote:
    Mój lekarz powiedział ze jak wynik jest dwucyfrowy to jest ok. Ja w 7 dpo miałam 16 pisałam do niego smsa stwierdził że wygląda na to ze owu była. No może i była ale nie udało się zaciażyć.

    Czyli teoretycznie mi troszkę brakuje, ale nie bez powodu biorę luteine.
    Co za życie...

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • truskawka1906 Koleżanka
    Postów: 64 0

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina90 wrote:
    Czyli teoretycznie mi troszkę brakuje, ale nie bez powodu biorę luteine.
    Co za życie...
    A monitorowana cykl ?

  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3171 3010

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    truskawka1906 wrote:
    A monitorowana cykl ?

    Tak, byłam przed owulacja. Gin powedzial ze owu powinna być w sobotę 3.12. A ja nie mam problemów z owulacja, zawsze była w związku z tym nie kazał mi się stawić po owu bo stwierdził że nie mam tym problemu. Wie chyba powinnam mu zawierzyc :-) co nie zmienia faktu, że i tak się jakoś wewnętrznie denerwuje, sama nie wiem czym.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 grudnia 2016, 15:53

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • MavisDracula Ekspertka
    Postów: 225 97

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziś dopiero 5dpo. Ale już teraz wiem że nic z tego, nawet ovf mi wyznaczył że owulacji nie było... To przez ten stres na początku cyklu.

    Piotr 29.08.2015r.
    Dominika 31.08.2017r.

    Mam Was- mam wszystko.

  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka, melduje ze dzisiaj biel na teście - 11dpo..

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4140 1601

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi też nie wyznaczyli owulacji...

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
  • Karolina90 Autorytet
    Postów: 3171 3010

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bertha może trochę za wcześnie? :-) dopóki nie przyjdzie @ zawsze jest szansa :-)

    relgpx9idcwsnjby.png

    starania od I 2016
    M: morfo 1%
    Ja: rozjechane androgeny; mutacje PAI - 1 oraz V (R2) - (acard 75 mg); anemia, hiperinsulinemia (meta 1000);
    immuno - ok
    VII 2018 - histeroskopia - ok
    X 2018 - laparo + HSG - ok
    wrzesień 2020 - ICSI
    18.09.2020- punkcja
    23.09.2020 - transfer ET 5.1.1
    Mamy 4 ❄️
    7dpt - beta 83.4, progesteron <60ng/l
    9 dpt - beta 218
    12dpt - beta 1104
    22dpt - <3
  • Ataga12 Przyjaciółka
    Postów: 64 50

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja z gory spisuje ten cykl na straty :) w dni plodne tylko raz bylo przytulanie, takze nie licze na cud :) ale no trudno za 9 [email protected] i nowy rok moze przyniesie cos dobrego :)

    Termin porodu - 28 wrzesnia 2017r. :)
    4cs = pozytywny test :)
    1cs- ciąźa biochemiczna
  • Ewi28 Autorytet
    Postów: 4140 1601

    Wysłany: 10 grudnia 2016, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ból podbrzusza jak na @ po owu czy w trakcie może byc? czy w innym przypadku?

    l22nt5odvbtc685m.png
    qb3ckqi1trijedhi.png
‹‹ 168 169 170 171 172 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego