X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Świąteczne testowanie (grudzień)
Odpowiedz

Świąteczne testowanie (grudzień)

Oceń ten wątek:
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 21 listopada 2016, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uparciuszek wrote:
    Mam pytanie o iseminacje, jakie są u was wskazania ? Czy ich brak i po prostu probujecie , u nas trochę leniwe plemniki i tak się zastanawiam czy to dobry pomysł, jestem zieloną w temacie nawet nie wiem gdzie robią hehe czy to kliniki czy też jakieś lepsze gabinety
    Mój m ma wolne plemniki i zbyt duża lepkość spermy. To bardzo dobry powód do iui, bo tam filtrują spermę i zostawiają tylko najlepszych pływaków :) wrogość śluzu tez jest dobrym wskazaniem. Tego akurat nie miałam badane.
    Ja bede robic iui u mojego gina prywatnie. On ma w swojej "przychodni" laboratorium na miejscu gdzie spermę do iui przygotowują, a to jest chyba jedyna niezbędna rzecz, bo resztę mozna zrobić gdziekolwiek - podać przygotowana spermę do macicy. U mnie iui kosztuje chyba 700zl.

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Uparciuszek Ekspertka
    Postów: 360 76

    Wysłany: 21 listopada 2016, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Mój m ma wolne plemniki i zbyt duża lepkość spermy. To bardzo dobry powód do iui, bo tam filtrują spermę i zostawiają tylko najlepszych pływaków :) wrogość śluzu tez jest dobrym wskazaniem. Tego akurat nie miałam badane.
    Ja bede robic iui u mojego gina prywatnie. On ma w swojej "przychodni" laboratorium na miejscu gdzie spermę do iui przygotowują, a to jest chyba jedyna niezbędna rzecz, bo resztę mozna zrobić gdziekolwiek - podać przygotowana spermę do macicy. U mnie iui kosztuje chyba 700zl.