W oczekiwaniu na rozwiązanie (klub AA) 💚
-
WIADOMOŚĆ
-
Porobilam sobie screeny, bo ostatnio właśnie myślałam o tym, że jestem zielona z. Tych aptecznych kwestii. Jedno wiem, że raczej nie będę kupowała mm przed pójściem do szpitala, bo raczej jeżeli będę miała mało pokarmu na początku, albo w ogóle, to raczej powinno się kontynuować mleko, które podawane będzie w szpitalu. Przynajmniej siostrze tak mówili..
Jak dobrze, że ja mam jeszcze trochę czasu na ogarnięcie się 🙉🙈
Muszę się pochwalić, że w końcu wczoraj dostałam pierwszą kasę z ZUSu 🙈 (ostatnią wypłatę dostałam od mojego pracodawcy na początku lipca-naliczoną od 1 do 5 czerwca)... Jest szał 😁szona, Simons_cat, kokoszka31 lubią tę wiadomość
-
Dzisiaj bezplatna dostawa w Gemini 😊
Bebetka93, Mlodamezatka, szona, Simons_cat, Noelle lubią tę wiadomość
-
Boże patrzę na to wszystko co kupujecie i jestem przerażona, że moje dziecko nie ma praktycznie nic.
Alutka kciuki, ja dzisiaj idę do diabetologa zobaczymy co powie. Daj znać ile Twój dzieć waży, mój w poniedziałek miał 700gram i trochę się boję czy nie za duży. Ani razu nikt mi nie powiedział nic o centylach, może zapytam na III prenatalnych. -
Bebetka93 wrote:Porobilam sobie screeny, bo ostatnio właśnie myślałam o tym, że jestem zielona z. Tych aptecznych kwestii. Jedno wiem, że raczej nie będę kupowała mm przed pójściem do szpitala, bo raczej jeżeli będę miała mało pokarmu na początku, albo w ogóle, to raczej powinno się kontynuować mleko, które podawane będzie w szpitalu. Przynajmniej siostrze tak mówili..
Jak dobrze, że ja mam jeszcze trochę czasu na ogarnięcie się 🙉🙈
Muszę się pochwalić, że w końcu wczoraj dostałam pierwszą kasę z ZUSu 🙈 (ostatnią wypłatę dostałam od mojego pracodawcy na początku lipca-naliczoną od 1 do 5 czerwca)... Jest szał 😁