Walentynkowe Fasolki - lutowe testowanie 2018 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Izape_91 wrote:Oby to tak było jak mówicie i oby nie namieszało znowu...
W jaki sposób prolaktyna blokuje owulację ?? Że nie dochodzi do niej wcale ? Czy normalnie jest wyrzut LH i pęka pęcherzyk?? Tylko ciałko żółte niedomaga ?
Nie znam się jednak na ludziach, myślałam że to dobry lekarz. Za to polozna ma fajną bo gadałam z nią chwilę i mnie babka tak podniosła na duchu, mówiła że jak dwie pary jej znajomych adoptowało dzieci to zaraz zachodziły naturalnie w ciążę. Pocieszała i mówiła że napewno będzie dobrze, tylko szkoda że jej już nie zobaczę bo do tego konowała nigdy nie przyjdę.Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 lutego 2018, 12:46
Starania od 03.2016 - PCOS, astenoteratozoospermia, MTHFR-A1298C, PAI-1 4G- układ homo; -
Malwas wrote:Iza, a czy miałaś kiedyś monitoring cyklu? To by wyjaśniło, czy masz cykle bezowulacyjne, czy i kiedy występuje owulacja.
Z monitoringiem jest o tyle "zabawnie", że ja miałam od października cztery pod rząd, przy czym pierwsze dwa owulacyjne, kolejne dwa nie. W hormonach w tym czasie żadnych szczególnych różnic. Więc nawet monitoring nie powinien uśpić czujności...
* 28.02 - 9 dpo: beta 6.47, 10 dpo: beta 11.5, 11 dpo: beta 25, 13 dpo: beta 88.7, 14 dpo: beta 159,8, 16 dpo: beta 549,4, 18 dpo: beta 1360,8, 21 dpo: beta 3272
* listopad - po laparoskopii: endometrioza - usunięte zrosty na jajniku, udrożniony jajowód, wyczyszczona macica, usunięte zrosty na jelitach. Działamy!
* HBA 72% i 3% morfologii przy ogólnych b.dobrych wynikach nie mają klinicznego znaczenia!
* PCOS, dodatnie ANA i ASA, ujemne AOA i APS, Euthyrox, Metformina, Bromergon, mutacje MTHFR i PAI1 - hetero. -
Malwas wrote:Iza, a czy miałaś kiedyś monitoring cyklu? To by wyjaśniło, czy masz cykle bezowulacyjne, czy i kiedy występuje owulacja.