Forum W oczekiwaniu na testowanie Wrześniowe staraczki
Odpowiedz

Wrześniowe staraczki

Oceń ten wątek:
  • aina Znajoma
    Postów: 27 0

    Wysłany: 3 września 2014, 22:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martika bardzo dobre podejście :) ja też ostatnio miałam wolne w pracy i skupiłam się na pieczeniu ciast i dogadzaniu kulinarnym mężowi ;) trochę się teraz martwię jutrzejszymi badaniami męża, ale mam nadzieję, że będzie dobrze :)

  • zetaaa Autorytet
    Postów: 693 524

    Wysłany: 3 września 2014, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moj maz tez jutro idzie na badanie spermy wyniki pewnie po tygodniu beda...
    do gin wybieram sie 13go ..fajna data nie???
    u mnie problem taki ze 2razy mialam test pozytyqny po czym dostawalam okres razna 6mc staran drugi raz 5dni temu [email protected] 3dni wczesniej...i krotkie fazy lutealne..mam juz dziecko 4lata sama mam 31...
    pizdrawiam was dziewczyny i trzymam &&&&
    troche jestem zalamana...w mezu za bardzo wsparcia nie mam..



    f2w39n73ppbyifp9.png[/url]
  • Amerie Autorytet
    Postów: 286 343

    Wysłany: 3 września 2014, 23:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam!

    Chętnie dołącze do Waszego grona:)To Nasz drugi cykl starań po utracie ciąży, @ na 11.09, biorę euthyrox 100, folik i jodit. Zaczęłam się zastanawiać po przeczytaniu Waszych postów, ponieważ mój endo kazał mi brać jod przed ciążą i w trakcie mimo, że mam hashimoto i mówił, że to bardzo ważne dla dziecka. W pierwszej ciązy brałam jodit od 8 tygodnia.

    relgh371rrya3inl.png
  • aina Znajoma
    Postów: 27 0

    Wysłany: 4 września 2014, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zetaaa nie wiem gdzie Wy będziecie robić te badania nasienia, ale u nas wyniki podobno są w ten sam dzień :) i jak czytałam to przeważnie tak było w placówkach :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2014, 07:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok zaczelam wczoraj nowy cykl - planowana ( ale nie chciana ) nastepna malpa 28.09.14

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2014, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    est bladzioch na pepino ale sie nie ekscytuje tylko czekam czy jutro ściemnieje :D laski trzymajcie mocno kciuki może wkońcu po tylu miesiącach sie udało

    Agaja lubi tę wiadomość

  • Storczyk3 Przyjaciółka
    Postów: 194 43

    Wysłany: 4 września 2014, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulina83-1983 wrote:
    est bladzioch na pepino ale sie nie ekscytuje tylko czekam czy jutro ściemnieje :D laski trzymajcie mocno kciuki może wkońcu po tylu miesiącach sie udało

    Trzymam mocno :)

  • aciulka Autorytet
    Postów: 362 262

    Wysłany: 4 września 2014, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulina83-1983 wrote:
    est bladzioch na pepino ale sie nie ekscytuje tylko czekam czy jutro ściemnieje :D laski trzymajcie mocno kciuki może wkońcu po tylu miesiącach sie udało

    Trzymam z całych sił :-)

    Córeczka 16.11.2017❤
    Synuś 31.05.2015❤
    Córeczka 09.12.2000❤
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 4 września 2014, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulina83-1983 wrote:
    est bladzioch na pepino ale sie nie ekscytuje tylko czekam czy jutro ściemnieje :D laski trzymajcie mocno kciuki może wkońcu po tylu miesiącach sie udało
    Bardzo mocno trzymam kciuki ale proszę zrób jakiś inny test. Nie mam dobrego zdania o pepino i znam tu na forum z 10 lasek którym pepino pokazał bledzioch a w ciąży nie były. Mam ogromną nadzieję że u Ciebie będzie inaczej:-)

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2014, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej mogę dołączyć? Jeszcze co prawda wisze w starym cyklu ale dziś się pewnie rozkreci. Staramy się 13 cykli w tym 4 biochemiczne i zle wyniki nasienia męża.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2014, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mik82 wrote:
    Bardzo mocno trzymam kciuki ale proszę zrób jakiś inny test. Nie mam dobrego zdania o pepino i znam tu na forum z 10 lasek którym pepino pokazał bledzioch a w ciąży nie były. Mam ogromną nadzieję że u Ciebie będzie inaczej:-)
    Dokładnie popieram słowa koleżanki. Kup sobie bobo test niebieski ona taką samą czułość jak pepino. Wykres masz piękny i dający nadzieję, trzymam mocno kciuki.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 września 2014, 08:53

  • shaja88 Ekspertka
    Postów: 175 321

    Wysłany: 4 września 2014, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jejkuuuu Dziewczyny!! Dzis drugi dzien spozniona @ i tempka mi podskoczyla!!!! Moze to jest to!! jutro testuje :D

    Agaja lubi tę wiadomość

    w57vrjjgp900ebr8.png

    Nasz pierwszy cud 1.04.2015 Kornelia :*
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2014, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ide jutro na bete :D wyniki pewno po 15 będą :)

  • Amerie Autorytet
    Postów: 286 343

    Wysłany: 4 września 2014, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam za Was kciuki:)Mam nadzieje, że wszystkim się poszczęści w tym miesiącu:D

    aciulka lubi tę wiadomość

    relgh371rrya3inl.png
  • Storczyk3 Przyjaciółka
    Postów: 194 43

    Wysłany: 4 września 2014, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    shaja88 i Paulina83- koniecznie dajcie znać jakie wyniki testów wyszły

  • martika Autorytet
    Postów: 1445 870

    Wysłany: 4 września 2014, 09:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam nowe dziewczyny;)

    Aina, Zetaaa 3mam kciuki za wyniki!

    Paulina, Shaja oby to było to! Paulina koniecznie zrób bete, bo mi pepino też pokazał bledziocha, a inny test dzień później już nie.

    Dla dziewczyn z hashimoto, wyjaśnienie o tym jodzie:

    http://hipokrates2012.wordpress.com/2013/08/27/jod-a-niedoczynnosc-tarczycy-czyli-dolewanie-oliwy-do-ognia/

    Naprawdę bardzo ciekawe wyjaśnienie, właśnie mi ta babeczka mówiła o tym, że wystarczy, że sól jest jodowana i że wszędzie jest ten jod w jedzeniu.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 września 2014, 09:31

  • Amerie Autorytet
    Postów: 286 343

    Wysłany: 4 września 2014, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to teraz jestem zdezorientowana, mój endo mówił, że trzeba brać żeby dziecko nie miało problemów z tarczycą, przepisał jodit na recepte:/ Chyba odstawie na razie mam nadzieje że to nie ma wpływu na zajście w ciąże...

    relgh371rrya3inl.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 4 września 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    shaja88 wrote:
    Jejkuuuu Dziewczyny!! Dzis drugi dzien spozniona @ i tempka mi podskoczyla!!!! Moze to jest to!! jutro testuje :D
    To czekam na teścik i zaciskam kciuki bardzo mocno:-)

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • mik82 Autorytet
    Postów: 4529 4847

    Wysłany: 4 września 2014, 10:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulina83-1983 wrote:
    ide jutro na bete :D wyniki pewno po 15 będą :)
    A czemu nie dzisiaj?;-)

    wrzesień 2008 - Mikołaj <3
    Starania od 12.2012
    maj 2014 - córeczka 16 tc [*]
    maj 2015 - cb
    grudzień 2016 - cb
    201709292743.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2014, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo zobacze jaka jutro tempka noi powtórze test jak kreska będzie ciemniejsza to ide jak nie to nie ide :P fotka pod cyklem :P

‹‹ 6 7 8 9 10 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego