Forum W oczekiwaniu na testowanie Wrześniówki :)
Odpowiedz

Wrześniówki :)

Oceń ten wątek:
  • Młoda19 Autorytet
    Postów: 670 297

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 06:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) pisze tak z rana bo juz spac nie moge od 5:20, tak mi sie pic chcialo jak sie obudzilam, jakbym przebiegla jakis maraton ;) a poza tym to piersi dalej lekko bola przy dotyku i w dole brzucha cos mnie kluje ale tylko jak sie schyle... Dziwne :/

    [link=https://www.suwaczki.com/]xnw49n73fj0vc6bo.png[/link]
    Nasze serduszko Hania <3
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry wszystkim ;) jak samopoczucie?

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Młoda19 Autorytet
    Postów: 670 297

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 07:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Ewela :) za oknem robi sie piekna pogoda wiec nie ma co narzekac a jak tam u Ciebie? :)

    [link=https://www.suwaczki.com/]xnw49n73fj0vc6bo.png[/link]
    Nasze serduszko Hania <3
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4636

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry:) ja za pół godzinki lecę na monitoring :) trzymajcie kciuki!!:)

    czekającanacud lubi tę wiadomość

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Młoda19 Autorytet
    Postów: 670 297

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 07:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inna trzymam mocno oba kciuki:)

    [link=https://www.suwaczki.com/]xnw49n73fj0vc6bo.png[/link]
    Nasze serduszko Hania <3
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymamy mocno. U mnie ok, dzis obudziłam się o 5 ze strasznym bólem glowy,a po wstaniu standard ból piersi i lekkie mdłości. Typowe objawy @. Niestety

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • panan12 Autorytet
    Postów: 3008 546

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 07:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    Dzień dobry:) ja za pół godzinki lecę na monitoring :) trzymajcie kciuki!!:)

    Trzymamy kciuki za piękne jajk:)

    f2w3k0s3plke7odf.png
  • misiaq Autorytet
    Postów: 286 185

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    innamorata88 wrote:
    Dzień dobry:) ja za pół godzinki lecę na monitoring :) trzymajcie kciuki!!:)
    ja też trzymam :)

    29 lat, niedoczynność tarczycy, 4 cs - szczęśliwy!
    0d1yrjjg381hadma.png
  • aaandzia Ekspertka
    Postów: 175 111

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inna trzymam kciuki!!;)))


    u mnie @ dzisiaj już konkretnie, brzuch mi eksploduje zaraz;ssssssss

    p19u9jcgn14q5xd7.png

    dVYCp1.png
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Panan czy robiłaś coś ze swoimi cyklami? Nie próbowałaś ich regulować? Wiesz że zmniejszasz sobie szanse na dziecko... Ja już dawno poszłabym do ginekologa żeby mi to wyregulował.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • fryzjereczka Ekspertka
    Postów: 129 63

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez trzymam kciuki!!!ja zaraz lece do pracy i tak caly czas mysle czy w tym cyklu owu wypadnie w wekend...obu oby!!!!!!

    w4sqdqk3z0w3n8hp.png
  • czekającanacud Autorytet
    Postów: 356 106

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Trzymam mocno kciuki za piekne pęcherzyki :)

    aaandzia, innamorata88 lubią tę wiadomość

    2nn343r8oxp9y3dz.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4636

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to już po. Generalnie może być ciężko w tym cyklu - endometrium biedne 6mm, owu lada dzień, a testy paskowe jak nie wychodziły tak dalej nic nie pokazują :P bieda straszna. Jedyny plus taki, że owulka z lewego jajnika będzie tak jak w poprzednim cyklu.

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje edno w dniu owulacji miało 9 mm i lekarz powiedział że bardzo ładne. Lepiej ciut cieńsze niż za grube. Więc bierzcie się za robotę ;)

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4636

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91Ewela09 wrote:
    Moje edno w dniu owulacji miało 9 mm i lekarz powiedział że bardzo ładne. Lepiej ciut cieńsze niż za grube. Więc bierzcie się za robotę ;)
    Biorę estrofem i faszeruję się magnezem z wit B6. Liczę, że trochę podrośnie. Przynajmniej do tych 8mm. :)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Nola Autorytet
    Postów: 528 305

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja tez dopisuje sie do listy wrzesniowek :) jestem w 18dc i mam pytanie a propos testowania Co lepiej testowac czy czekac na (oby) spozniajaca sie @? Boje sie rozczarowania

    2nn3dqk3kf70gzik.png
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4636

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nola wrote:
    Dziewczyny ja tez dopisuje sie do listy wrzesniowek :) jestem w 18dc i mam pytanie a propos testowania Co lepiej testowac czy czekac na (oby) spozniajaca sie @? Boje sie rozczarowania
    Ja nauczona doświadczeniem poczekam, aż @ będzie się spóźniać :)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moim zdaniem najlepiej czekać do terminu @ i jeśli nie przyjdzie to następnego dnia testować. Ale wiadomo jak jest w praktyce. W tym cyklu będę musiała chyba testowanie przyśpieszyć ze względu na leki. Ale jeszcze czekam na ostateczną decyzję lekarza.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1630 1052

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nola wrote:
    Dziewczyny ja tez dopisuje sie do listy wrzesniowek :) jestem w 18dc i mam pytanie a propos testowania Co lepiej testowac czy czekac na (oby) spozniajaca sie @? Boje sie rozczarowania
    Każdy robi po swojemu, z własną naturą nie wygrasz ;)
    Ja testuje juz od 10dpo. Chcę uchwycić ten moment kiedy zacznie pojawiac sie cień cienia i ciemniec z dnia na dzien, i miec super pamiątkę dla dziecka :)

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 25 sierpnia 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może i masz racje, ale ja się boje negatywów. Zbyt dużo ich było więc wolę mieć prawdziwy pozytyw i zdjęcie jak płacze z radości a nie rozczarowania. Każdy ma własną metodę testowania :)

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
‹‹ 16 17 18 19 20 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!

Przesilenie wiosenne dla wielu kobiet jest trudnym okresem przejściowym, kiedy mogą pojawiać się problemy ze snem, nadmiernym zmęczeniem, brakiem energii, czy obniżoną koncentracją. Wszystko to może mieć wpływ na gospodarkę hormonalną i kobiecą płodność. Jak w tym czasie przygotować się do ciąży? Jakie są skuteczne sposoby na poprawę płodności? Jak szybko zajść w ciążę, wprowadzając proste nawyki do codziennego stylu życia?

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą aplikacji OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego