Forum W oczekiwaniu na testowanie Wrześniówki :)
Odpowiedz

Wrześniówki :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! Melduje sie po taaakiej nieobecności. Nie miałam kiedy.

    Co słychać na froncie. Dziś ostatni dzień jak zjadłam CLO. Nie czuje żeby jajniki jakoś szalaly ze szczescia. Zero. Jedynie śluz sie pojawił i to sporo ale wodnisty. Także zobaczymy co przyniosą jajca. Zaklinam owulacje na 3 wrzesnia bo mąż z delegacji wraca! Wstrzelimy sie nie ma opcji ;)

  • kejtii Koleżanka
    Postów: 45 3

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hinata88 wrote:
    Hej! Melduje sie po taaakiej nieobecności. Nie miałam kiedy.

    Co słychać na froncie. Dziś ostatni dzień jak zjadłam CLO. Nie czuje żeby jajniki jakoś szalaly ze szczescia. Zero. Jedynie śluz sie pojawił i to sporo ale wodnisty. Także zobaczymy co przyniosą jajca. Zaklinam owulacje na 3 wrzesnia bo mąż z delegacji wraca! Wstrzelimy sie nie ma opcji ;)

    Heej ja też dziś brałam ostatni dzień CLO. jajników też nie czuje, za to kłucia w macicy bardzo. Życzę powodzenia :*

    27b9bb7e062df20f5a17d11913485292.png
  • aaandzia Ekspertka
    Postów: 175 111

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hinata88 wrote:
    Hej! Melduje sie po taaakiej nieobecności. Nie miałam kiedy.

    Co słychać na froncie. Dziś ostatni dzień jak zjadłam CLO. Nie czuje żeby jajniki jakoś szalaly ze szczescia. Zero. Jedynie śluz sie pojawił i to sporo ale wodnisty. Także zobaczymy co przyniosą jajca. Zaklinam owulacje na 3 wrzesnia bo mąż z delegacji wraca! Wstrzelimy sie nie ma opcji ;)


    Powodzenia!!! ja moją owu obstawiam 3/4 więc też mam nadzieje na dobry strzał;D

    p19u9jcgn14q5xd7.png

    dVYCp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki :) ja nic nie czuje ale nie wiem czy to nie wina stóp. W pracy miałam 2 maratony pod rząd i strasznie mam bidne je. Spuchniete, obdarte z odciskami- wymoczylam w soli ale dalej bola. Takze moze dlatego te jajca mniej odczuwalne.

    Aaa za powodzenie dziekuje, wzajemnie.

  • kejtii Koleżanka
    Postów: 45 3

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oooj mam bardzo podobnie ze stopami :D tyle, że ja maraton mam codziennie.a w jakim zawodzie pracujesz ? z Ciekawości ;D

    zubii lubi tę wiadomość

    27b9bb7e062df20f5a17d11913485292.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aktualnie jako kasjer- doradca finansowy. A Ty? System 12h

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane! Życzę nam jajec do zaplodnienia!!!! Od co! Aaandzia to bedzie sie dzialo u nas :)

    aaandzia lubi tę wiadomość

  • summer86 Autorytet
    Postów: 8560 7927

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaandzia wrote:
    Powodzenia!!! ja moją owu obstawiam 3/4 więc też mam nadzieje na dobry strzał;D

    U mnie owu powinna być 4-5, to się zgrałyśmy dziewczyny :) 2 mam wizytę u nowego lekarza, więc mam nadzieję, że zrobi USG i powie co tam widać na froncie i czy owu będzie.

    aaandzia lubi tę wiadomość

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • aaandzia Ekspertka
    Postów: 175 111

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    będzie się działo;D

    summer86 lubi tę wiadomość

    p19u9jcgn14q5xd7.png

    dVYCp1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Padam na twarz! Dobranoc dziewoje!

  • summer86 Autorytet
    Postów: 8560 7927

    Wysłany: 26 sierpnia 2016, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobranoc Hinata :)

    3i49mg7yu2aqel15.png
    starania od 03.2016, 2IUI, CP, 18 cs szczęśliwy <3
    IO, stan przedcukrzycowy, MTHFR 677C-T,PAI-1(hetero), AMH 3,6, HSG 11.2016-jajowody drożne, długie i kręte
  • zwm Ekspertka
    Postów: 123 83

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jaka jestem senna i bez siły a tu jeszcze tyle pracy padam na twarz

  • Olcc. Autorytet
    Postów: 318 124

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduje iż zrobiłam falstart, zatestowałam dzisiaj bo termin @ na 1.09 10 dpo, według mnie 11 i biel... Także wakacje i luz nie pomogły :)

    7 cs szczęśliwy
    f2w33e3kfq66sy2y.png
  • panan12 Autorytet
    Postów: 3006 546

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olcc. wrote:
    Melduje iż zrobiłam falstart, zatestowałam dzisiaj bo termin @ na 1.09 10 dpo, według mnie 11 i biel... Także wakacje i luz nie pomogły :)


    a skad wiesz? może za wcześnie ten test? zrób kolejny w dniu @ jak Ci temperatura nie spadnie

    f2w3k0s3plke7odf.png
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może jeszcze za wczesnie na test? Ja dzisiaj 11 dpo,ale wczoraj oddalam testy mężowi żeby mnie nie kusiło. Wczoraj 10dpo ból brzucha na @ lekkie pierwsze plamienia,a dzis cisza. Zazwyczaj dwa dni przed prawdziwą @ zapowiada się takimi plamieniami :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 sierpnia 2016, 10:04

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewoje! Ja też dziś jakaś przyrąbana chodzę. Głowa mnie zaczyna boleć i spaaać! Spać mi się chce chociaż dobrze spałam. Chyba czas na kawe :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 sierpnia 2016, 10:14

  • Młoda19 Autorytet
    Postów: 670 297

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) jak tam u Was ? U mnie jest tak piekna pogoda od rana ze nic tylko pojsc na spacer :) w nocy cos spac nie moglam... Jajniki kluja raz jeden raz drugi a jak juz przestana to na srodku brzucha tez odczuwam lekkie klucia ;/, piersi pobolewaja dalej przy dotyku ale tak bardziej od pach, na sutkach (nie na otoczce) zrobily mi sie jakies male biale grudki czy cos w tym stylu... Mam je tez wlasnie wokol otoczki ..hmm... A wlasnie co do piersi. Jezeli bola od owulacji to znaczy ze owulacja przebiegla prawidlowo? Gdzies tak slyszalam ale nie pamietam od kogo ... No i kolezanka mi mowila ze jezeli wlasnie bola od pach to na pewno nie jest to objaw ciazy bo wtedy bola bardziej na dole i sutki... Ciekawe.. Czyli trzeba sie chyba szykowac na nastepny cykl...

    Ewela a kiedy masz dostac @ ? Moze to palmienie implantacyjne bylo!:)

    [link=https://www.suwaczki.com/]xnw49n73fj0vc6bo.png[/link]
    Nasze serduszko Hania <3
  • Olcc. Autorytet
    Postów: 318 124

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91Ewela09 wrote:
    Może jeszcze za wczesnie na test? Ja dzisiaj 11 dpo,ale wczoraj oddalam testy mężowi żeby mnie nie kusiło. Wczoraj 10dpo ból brzucha na @ lekkie pierwsze plamienia,a dzis cisza. Zazwyczaj dwa dni przed prawdziwą @ zapowiada się takimi plamieniami :(

    Jakoś klika cykli temu jeszcze się łudziłam, że może za wcześnie itd, ale teraz już wiem po prostu że nie, że chyba by sie cud musiał stać żeby to się wydarzyło... Z każdym miesiącem niepowodzeń coraz bardziej oddalamy się od siebie z partnerem, już nawet nie rozmawiamy o tym... w zeszłym miesiącu test wykrył mi hcg 2,33 więc jestem pewna że gdyby coś, cokolwiek było to test by już pokazał. W każdym razie wypróbowałam metodę, wyluzuj to się uda, pojechałam na urlop zero stresu, alkohol non stop (wcześniej tylko abstynencja) ... No i nie wyszło :D

    7 cs szczęśliwy
    f2w33e3kfq66sy2y.png
  • panan12 Autorytet
    Postów: 3006 546

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olcc. wrote:
    Jakoś klika cykli temu jeszcze się łudziłam, że może za wcześnie itd, ale teraz już wiem po prostu że nie, że chyba by sie cud musiał stać żeby to się wydarzyło... Z każdym miesiącem niepowodzeń coraz bardziej oddalamy się od siebie z partnerem, już nawet nie rozmawiamy o tym... w zeszłym miesiącu test wykrył mi hcg 2,33 więc jestem pewna że gdyby coś, cokolwiek było to test by już pokazał. W każdym razie wypróbowałam metodę, wyluzuj to się uda, pojechałam na urlop zero stresu, alkohol non stop (wcześniej tylko abstynencja) ... No i nie wyszło :D


    badałaś nasienie męża?

    f2w3k0s3plke7odf.png
  • kejtii Koleżanka
    Postów: 45 3

    Wysłany: 27 sierpnia 2016, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hinata88 wrote:
    Aktualnie jako kasjer- doradca finansowy. A Ty? System 12h
    Ja jako kelner\barman po 13h

    27b9bb7e062df20f5a17d11913485292.png
‹‹ 19 20 21 22 23 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego