X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Zabija mnie ciekawość
Odpowiedz

Zabija mnie ciekawość

Oceń ten wątek:
  • werka93 Autorytet
    Postów: 831 243

    Wysłany: 15 lutego 2019, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Jak tam kobitki?:-)
    Jaa wiem nie macie czasu sie odzywac hehe :-)
    Werka jak tam nastawienie psychiczne przed porodem? Lapie stresik?

    Ja mam jakas infekcje kurcze. Dostalam juz tabletke,mam nadzieje ze pomoze.
    Cześć Oleczka,
    U mnie stres coraz większy, trochę się boję, a do porodu zostało 16 dni :D
    Byłam u fizjo i niestety nie pomogła mi wizyta, od tygodnia z krzyżem jest tragedia, mały uciska mi gdzieś na nerwy na prawa stronę do tego stopnia, że jak chodzę to kuleje, jeśli mi nie przejdzie do poniedziałku to planuje iść z tym gdzieś dalej, tylko gdzie? Macie jakieś pomysły?
    Dzisiaj ma też do mnie przyjść pierwszy raz położna :)
    A Ty Oleczka jak się czujesz? Ta infekcja to może niegroźna, ale wyleczyć trzeba :) całe szczęście dzidziusia oddziela czop sluzowy, więc myślę, że nic mu nie grozi :)

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 16 lutego 2019, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny :) Czytam Was regularnie, ale jak tylko próbuję coś napisać, to mały mi nie pozwala ;-)
    Chyba przechodzi teraz skok rozwojowy, bo jest strasznie marudny. W ogóle nie chce spać w dzień, szybko się nudzi i płacze, a ja nic nie mogę zrobić, bo ślęczę non stop nad nim. Kiedyś zasypiał przy karmieniu, a teraz nie chce.
    Ostatnio byliśmy na pierwszym szczepieniu. Stresowałam się strasznie. Ale przy wkłuciu był całkiem spokojny, a darł się wnieboglosy przed i po, bo mu się nie podobało nowe miejsce i to,że go rozbierają i badają ;-) I waży ponad 4700g.

    Werka, to już tylko 16 dni do terminu porodu zostało? Bo Twój suwaczek pokazuje więcej :-) Czy cc będziesz miała? I nie ma się co stresować, podczas porodu czas naprawdę szybko leci :-)

    Oleczka, 1 cm to już kawał dzidzi :-) Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze.

    Aga, Ty też widzę pochłonięta dzieciaczkiem ;-) Jak tam u Was? Ile waży Marcelek?

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2272 441

    Wysłany: 16 lutego 2019, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werka93 wrote:
    Cześć Oleczka,
    U mnie stres coraz większy, trochę się boję, a do porodu zostało 16 dni :D
    Byłam u fizjo i niestety nie pomogła mi wizyta, od tygodnia z krzyżem jest tragedia, mały uciska mi gdzieś na nerwy na prawa stronę do tego stopnia, że jak chodzę to kuleje, jeśli mi nie przejdzie do poniedziałku to planuje iść z tym gdzieś dalej, tylko gdzie? Macie jakieś pomysły?
    Dzisiaj ma też do mnie przyjść pierwszy raz położna :)
    A Ty Oleczka jak się czujesz? Ta infekcja to może niegroźna, ale wyleczyć trzeba :) całe szczęście dzidziusia oddziela czop sluzowy, więc myślę, że nic mu nie grozi :)
    Niee infekcja nie jest grozna. Juz jest lepiej. Jesli do poniedzialku mi nie przejdzie to sie u poloznej upomne :-)
    A po co polozna do Ciebie przychodzi? Kontrola?:-)
    Znam Teoj bol Werka. Ja mam juz straszne bole plecow, od zawsze mialam, ale teraz jest masakra, jak tak dalej pojdzie to ja nir wiem jak ja wytrzymam do macierzynskiego :-(

    10.09.2019 Marcel
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2272 441

    Wysłany: 16 lutego 2019, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdoczka wrote:
    Cześć dziewczyny :) Czytam Was regularnie, ale jak tylko próbuję coś napisać, to mały mi nie pozwala ;-)
    Chyba przechodzi teraz skok rozwojowy, bo jest strasznie marudny. W ogóle nie chce spać w dzień, szybko się nudzi i płacze, a ja nic nie mogę zrobić, bo ślęczę non stop nad nim. Kiedyś zasypiał przy karmieniu, a teraz nie chce.
    Ostatnio byliśmy na pierwszym szczepieniu. Stresowałam się strasznie. Ale przy wkłuciu był całkiem spokojny, a darł się wnieboglosy przed i po, bo mu się nie podobało nowe miejsce i to,że go rozbierają i badają ;-) I waży ponad 4700g.

    Werka, to już tylko 16 dni do terminu porodu zostało? Bo Twój suwaczek pokazuje więcej :-) Czy cc będziesz miała? I nie ma się co stresować, podczas porodu czas naprawdę szybko leci :-)

    Oleczka, 1 cm to już kawał dzidzi :-) Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze.

    Aga, Ty też widzę pochłonięta dzieciaczkiem ;-) Jak tam u Was? Ile waży Marcelek?
    Noo 1cm to juz cos :-) ale chyba na skan ze szpitala nie wytrzymam i pojde jeszcze na jeden prywatny za 2 tyg jakos :-) hehe no i potem skan w 12,13tyg ze szpitala i mysle ze jesli Bóg da mozliwosc to ok 16,17tyg jeszcze prywatny bo w 20 to juz zr szpitala. Wole wiedziec co sie tam dzieje dopoki nie poczuje ruchow. Wtedy skany nie beda mi potrzebne :-)

    A maluszek dorasta! Bedzie bardziej aktywny, szykuj sie mamuska !:-)

    Werka z tego co pamietam jestes bardzo szczupla osoba. Kiedy poczulas pierwsze ruchy dzidzi?:-)
    Magdoczka nie wiem jakiej postury jestes, bo nir pamietam, a Ty kiedy poczulas?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lutego 2019, 11:29

    10.09.2019 Marcel
  • werka93 Autorytet
    Postów: 831 243

    Wysłany: 16 lutego 2019, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdoczka wrote:
    Cześć dziewczyny :) Czytam Was regularnie, ale jak tylko próbuję coś napisać, to mały mi nie pozwala ;-)
    Chyba przechodzi teraz skok rozwojowy, bo jest strasznie marudny. W ogóle nie chce spać w dzień, szybko się nudzi i płacze, a ja nic nie mogę zrobić, bo ślęczę non stop nad nim. Kiedyś zasypiał przy karmieniu, a teraz nie chce.
    Ostatnio byliśmy na pierwszym szczepieniu. Stresowałam się strasznie. Ale przy wkłuciu był całkiem spokojny, a darł się wnieboglosy przed i po, bo mu się nie podobało nowe miejsce i to,że go rozbierają i badają ;-) I waży ponad 4700g.

    Werka, to już tylko 16 dni do terminu porodu zostało? Bo Twój suwaczek pokazuje więcej :-) Czy cc będziesz miała? I nie ma się co stresować, podczas porodu czas naprawdę szybko leci :-)

    Oleczka, 1 cm to już kawał dzidzi :-) Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze.

    Aga, Ty też widzę pochłonięta dzieciaczkiem ;-) Jak tam u Was? Ile waży Marcelek?
    No zobacz jaki dzielny chłopak z tego Twojego synusia :) jeśli chodzi o to spanie może faktycznie przechodzi skok i za chwilę wszystko się ureguluje i mały będzie lepiej spał :)

    Mój suwaczek trochę nieaktualny :) termin mam na 4 marca :) mam nadzieję, że urodze wcześniej no i oczywiście wolałabym jednak poród SN, ale czas pokaże :)

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
  • werka93 Autorytet
    Postów: 831 243

    Wysłany: 16 lutego 2019, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka ja też bym na Twoim miejscu nie wytrzymała do 12 tygodnia, ja miałam wizyty co 3 tygodnie i ciężko było wytrzymać z ciekawości jak się fasolka rozwija, ile już mierzy itd :)
    Ja pierwsze ruchy poczułam ok 20 tygodnia i to chyba jest taka norma w pierwszej ciąży, w drugiej podobno czuć wcześniej, bo wiadomo już czego się spodziewać :D
    A ruchy porownalabym...hmmm...dla mnie to było takie uczucie jakby coś małego obijało mi się o ścianki wewnętrzne brzucha :D

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 16 lutego 2019, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też nie wytrzymywalam i biegałam na dodatkowe usg w 3D, żeby podejrzeć maluszka ;-)
    Przed ciążą ważyłam 52 kg, w ciąży przytyłam 16 kg :-D Ale to tycie zaczęło mi się jakoś tuż przed 30 tygodniem ;-)
    A ruchy poczułam w 18 tygodniu i to były już takie kopniaczki delikatne.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 lutego 2019, 12:20

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 16 lutego 2019, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werka93 wrote:
    No zobacz jaki dzielny chłopak z tego Twojego synusia :) jeśli chodzi o to spanie może faktycznie przechodzi skok i za chwilę wszystko się ureguluje i mały będzie lepiej spał :)

    Mój suwaczek trochę nieaktualny :) termin mam na 4 marca :) mam nadzieję, że urodze wcześniej no i oczywiście wolałabym jednak poród SN, ale czas pokaże :)

    4 marca to faktycznie tuż tuż :-) To ja już na tym etapie byłam po porodzie :-D
    Trzymam kciuki :*

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2272 441

    Wysłany: 16 lutego 2019, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaha to Magdoczka szczuplutka jestes tez :-) czyli 18,20 tydz hehhe spoko. Ja w tym okresie planuje jechac do Polski. Na urlop :-)

    10.09.2019 Marcel
  • Oleczka94 Autorytet
    Postów: 2272 441

    Wysłany: 16 lutego 2019, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdoczka wrote:
    Ja też nie wytrzymywalam i biegałam na dodatkowe usg w 3D, żeby podejrzeć maluszka ;-)
    Przed ciążą ważyłam 52 kg, w ciąży przytyłam 16 kg :-D Ale to tycie zaczęło mi się jakoś tuż przed 30 tygodniem ;-)
    A ruchy poczułam w 18 tygodniu i to były już takie kopniaczki delikatne.
    A czy to 3mozna robic ok. 20tyg ciazy?

    10.09.2019 Marcel
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 16 lutego 2019, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    A czy to 3mozna robic ok. 20tyg ciazy?

    Można przez całą ciążę :) ja ostatnie robiłam w 30 tygodniu, planowałam jeszcze później, ale już nie zdążyłam ;-)

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1598 2151

    Wysłany: 17 lutego 2019, 07:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    DZIEWCZYNY!!! UDALO SIE!!! Udalo sie teraz w tym cyklu po HSG ! Dzis mam 13 dpo, nie wytrzymałam do dnia miesiączki tj 15 dpo i zrobiłam test bobotest o czulosci 25 ! Druga kreska jasniejsza, ale jest ! Wrzucam Wam fotke testu po 5 min i po godzince, jak kreska juz sciemniala( tp normalne??).
    https://zapodaj.net/45407fb85a20c.jpg.html
    https://zapodaj.net/7349997786ba0.jpg.html

    Boże tak sie ciesze! Prawie rok staran i teraz sie udalo ! Bez inseminacji bez stymulacji !!
    Teraz tylko sie martwie czy wszystko ok... czy hsg nie zaszkodzilo... czy na pewno bedzie ok.

    Co teraz w pierwszej kolejnosci? jestem kompeletnie zielona w tym temacie, bo jakos tak sie nie interesowalam tym, co robić jak juz sie w ciążę zajdzie.

    Sorki, ze tak egoistyczne pisze tylko o sobie, ale musze nadrobic zaleglosci w waszych postach i cos do Was napisze :*:*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 lutego 2019, 07:43

    Magdoczka, agniecha2101 lubią tę wiadomość

    nzjdgywlunr9xum1.png
    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
    11.08.2021 - II ❤️
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1598 2151

    Wysłany: 17 lutego 2019, 07:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze dzis sie z radości z mężem kochalismy i sie zastanawiam czy mozna ??? Nie bylam w ciazy wariowalam, jestem i jest jeszcze gorzej !!

    nzjdgywlunr9xum1.png
    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
    11.08.2021 - II ❤️
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1598 2151

    Wysłany: 17 lutego 2019, 09:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oleczka94 wrote:
    Dzidzia ma 1cm. Serduszko pieknie bije. Wszystko w porzadku. To jest 7t1d.:-)

    Oleczka cudownie, że u Ciebie wszystko dobrze, niech maleństwo rośnie zdrowo!!!

    nzjdgywlunr9xum1.png
    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
    11.08.2021 - II ❤️
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1598 2151

    Wysłany: 17 lutego 2019, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    werka93 wrote:
    Cześć Oleczka,
    U mnie stres coraz większy, trochę się boję, a do porodu zostało 16 dni :D
    Byłam u fizjo i niestety nie pomogła mi wizyta, od tygodnia z krzyżem jest tragedia, mały uciska mi gdzieś na nerwy na prawa stronę do tego stopnia, że jak chodzę to kuleje, jeśli mi nie przejdzie do poniedziałku to planuje iść z tym gdzieś dalej, tylko gdzie? Macie jakieś pomysły?
    Dzisiaj ma też do mnie przyjść pierwszy raz położna :)
    A Ty Oleczka jak się czujesz? Ta infekcja to może niegroźna, ale wyleczyć trzeba :) całe szczęście dzidziusia oddziela czop sluzowy, więc myślę, że nic mu nie grozi :)

    Werka to już za moment!! 3mam kciuki, żeby poród był szybki i wyszystko było ok :)

    nzjdgywlunr9xum1.png
    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
    11.08.2021 - II ❤️
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1598 2151

    Wysłany: 17 lutego 2019, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdoczka wrote:
    Cześć dziewczyny :) Czytam Was regularnie, ale jak tylko próbuję coś napisać, to mały mi nie pozwala ;-)
    Chyba przechodzi teraz skok rozwojowy, bo jest strasznie marudny. W ogóle nie chce spać w dzień, szybko się nudzi i płacze, a ja nic nie mogę zrobić, bo ślęczę non stop nad nim. Kiedyś zasypiał przy karmieniu, a teraz nie chce.
    Ostatnio byliśmy na pierwszym szczepieniu. Stresowałam się strasznie. Ale przy wkłuciu był całkiem spokojny, a darł się wnieboglosy przed i po, bo mu się nie podobało nowe miejsce i to,że go rozbierają i badają ;-) I waży ponad 4700g.

    Werka, to już tylko 16 dni do terminu porodu zostało? Bo Twój suwaczek pokazuje więcej :-) Czy cc będziesz miała? I nie ma się co stresować, podczas porodu czas naprawdę szybko leci :-)

    Oleczka, 1 cm to już kawał dzidzi :-) Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze.

    Aga, Ty też widzę pochłonięta dzieciaczkiem ;-) Jak tam u Was? Ile waży Marcelek?


    Magdoczka moi przyjaciele są na tym samym etapie, ich mały też chyba przechodzi skok rozwojowy, bo budzi się z 5 razy w nocy a w dzień nie chce spać. Także cierpliwości :*

    nzjdgywlunr9xum1.png
    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
    11.08.2021 - II ❤️
  • Magdoczka Autorytet
    Postów: 1329 462

    Wysłany: 17 lutego 2019, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    alicjaaa_d wrote:
    DZIEWCZYNY!!! UDALO SIE!!! Udalo sie teraz w tym cyklu po HSG ! Dzis mam 13 dpo, nie wytrzymałam do dnia miesiączki tj 15 dpo i zrobiłam test bobotest o czulosci 25 ! Druga kreska jasniejsza, ale jest ! Wrzucam Wam fotke testu po 5 min i po godzince, jak kreska juz sciemniala( tp normalne??).
    https://zapodaj.net/45407fb85a20c.jpg.html
    https://zapodaj.net/7349997786ba0.jpg.html

    Boże tak sie ciesze! Prawie rok staran i teraz sie udalo ! Bez inseminacji bez stymulacji !!
    Teraz tylko sie martwie czy wszystko ok... czy hsg nie zaszkodzilo... czy na pewno bedzie ok.

    Co teraz w pierwszej kolejnosci? jestem kompeletnie zielona w tym temacie, bo jakos tak sie nie interesowalam tym, co robić jak juz sie w ciążę zajdzie.

    Sorki, ze tak egoistyczne pisze tylko o sobie, ale musze nadrobic zaleglosci w waszych postach i cos do Was napisze :*:*

    Alicja, ale super :-D gratuluję :)
    Na test po godzinie raczej nie powinno się patrzeć, bo się utlenia czy coś i ciemnieje. Ale na tym pierwszym zdjęciu jest ślicza druga kreseczka.
    Żeby potwierdzić ciążę na tym etapie, dobrze by było zrobić badanie z krwi beta-HCG i powtórzyć je po 48 h, żeby sprawdzić, czy ładnie wzrasta.
    Do lekarza to najlepiej iść ok. 6-7 tygodnia ciąży, bo wcześniej lekarz i tak nic nie zobaczy. U mnie bodajże w 6 tyg.+ 4 dni było już coś na kształt serduszka :-)
    Chyba, że coś Cię zaniepokoi, to wtedy od razu do lekarza.
    A w sprawach seksu to lepiej, żeby lekarz powiedział, czy można. Nam pozwolił, ale ja miałam straszne opory, żeby małemu nie zaszkodzić (psychika) ;-)

    qdkk3e5eblysdnic.png
    qdkkanliu6452qjx.png
  • alicjaaa_d Autorytet
    Postów: 1598 2151

    Wysłany: 17 lutego 2019, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdoczka wrote:
    Alicja, ale super :-D gratuluję :)
    Na test po godzinie raczej nie powinno się patrzeć, bo się utlenia czy coś i ciemnieje. Ale na tym pierwszym zdjęciu jest ślicza druga kreseczka.
    Żeby potwierdzić ciążę na tym etapie, dobrze by było zrobić badanie z krwi beta-HCG i powtórzyć je po 48 h, żeby sprawdzić, czy ładnie wzrasta.
    Do lekarza to najlepiej iść ok. 6-7 tygodnia ciąży, bo wcześniej lekarz i tak nic nie zobaczy. U mnie bodajże w 6 tyg.+ 4 dni było już coś na kształt serduszka :-)
    Chyba, że coś Cię zaniepokoi, to wtedy od razu do lekarza.
    A w sprawach seksu to lepiej, żeby lekarz powiedział, czy można. Nam pozwolił, ale ja miałam straszne opory, żeby małemu nie zaszkodzić (psychika) ;-)

    Dzięki Magdoczka za szczegółowe instrukcje :) Ok, to jutro lecę na betę i w środę powtórze :)

    Ja pewnie też z seksu już zrezygnuję, bo pewnie będę panikować. Teraz to jeszcze nie mogę w to uwierzyć :)

    Muszę też się umówić na konsultację dietetyczną, bo jestem weganką i generalnie temat ogarniam, ale chce zbilanosować dietę jak najlepiej, żeby żadnych niedoborów nie było :)

    Jeju to już wszystkie tu jesteśmy w ciaży albo mamami :) Czad! :)

    Magdoczka lubi tę wiadomość

    nzjdgywlunr9xum1.png
    rolo9vvjx5fd8gvs.png
    17.05.2018 - AMH - 0,946 ng/ml
    20.04.2019 - Aniołek 13 tc ❤️
    25.09.2019 - II ❤️
    25.05.2020 - Leon 💙
    11.08.2021 - II ❤️
  • werka93 Autorytet
    Postów: 831 243

    Wysłany: 17 lutego 2019, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co dziewczyny? Zaczynam wierzyć w to, że ten nasz wątek ma jakąś niesamowitą siłę, wszystkim nam się udało i jestesmy lub dopiero będziemy mamami :)
    Wierzę, że to też dzięki temu, że się wspieramy!
    Alicja dzisiaj od rana mam super dzień, ale od kiedy zobaczyłam Twój test to uśmiech nie zchodzi mi z twarzy! Bardzo sie ciesze, gratuluje :*
    Teraz tak jak pisała Magdoczka, sprawdź betę :*
    A jeśli chodzi o lekarza u mnie też w 6t3d było serduszko, więc myślę że możesz umówić się na pierwszą wizytę za ok. 3-4 tygodnie, żeby mieć pewność, że serduszko będzie już biło :*
    Bierz cały czas kwas foliowy, a co do Twojej diety faktycznie lepiej to z kimś skonsultować, może dostaniesz jakieś dodatkowe witaminy :)

    Magdoczka lubi tę wiadomość

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
  • werka93 Autorytet
    Postów: 831 243

    Wysłany: 17 lutego 2019, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeszcze jeśli chodzi o seks mi na przykład lekarz powiedział, że lepiej z tym uważać w 1. trymestrze, nie wiem czy mówił tak wszystkim pacjentom czy ze względu na to, że u mnie występowało tyłozgiecie, a podobno wtedy jest większe ryzyko poronienia :)

    qb3c9vvjanos7puq.png
    ckaidqk3a2bynsca.png
‹‹ 138 139 140 141 142 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Smog - czy smog w Polsce może obniżać płodność?

Polska jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych krajów na świecie. To niestety przykry fakt. Jesteśmy świadomi, że smog negatywnie wpływa na nasz organizm - płuca, serce. Ale czy może również upośledzać naszą płodność? Czy może dodatkowo obniżać parametry nasienia? Czy możemy mądrze się przed tym zabezpieczać, czy to już histeria? Zadaliśmy to pytanie ekspertom, przeczytaj co usłyszeliśmy!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ