X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Zdziska i Elbieta
Odpowiedz

Zdziska i Elbieta

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 sierpnia 2015, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha mam nadzieje ze po dentyscie ok
    dotik oby szybko cie wzieli do tego szpitala

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 5 sierpnia 2015, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha trzyamm kciuki za stomatologa :)

    Dotik obs jak najszybciej pozbyla sie dziada :?

    nasze IUI się odwlecze..
    endometrium w 5 dc.. 8 mm.. do rozważenia polip/ mięsniak.. mam skierowanie do szpitala na histeroskopie..
    niby z jednej str dobrze bo przez to badziewie IUi mogly byc nieudane, a jak juz to polip mógłby zaczac rosnac i zagrazac ciazy .wiec niestety nasze IUI bedzie pocyklu z histeroskopia.. dr powiedziala ze 1 probe zrobimy bez HSG z racji tego ze po histeroskopii najlepszy jest cykl do wykorzystania bo w macic zachdziproces regenracji i latwiej sie zagniezdza ..
    wiec teraz szczepienie na WZW jesli uda mi sie zalatwic histerskopie na wrzesien no to w pazdziernik IUI jak nie no to listopad/ grudzien

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21726

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 08:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey...

    Dotik no jakas masakra z tymi lekarzynami zeby w takiej sytuacji jak twoja tak cie traktowali :-(

    Ania cholera porazka , przykro, ale nie ma tego zlego, napewno sie uda po <3

    U dentysty oczywiscie stresa mialam jak cholera, ale....przez to zemam tyle tam do roboty i ze w ciazy jestem to mi ruszyc teraz nic nie moze :-D hhahhah po porodzie mam przyjsc, no i siem cieszem :-P z wizyty :-P chociaz raz hahha, ale po porodzie to chyba sie tam wprowadzie na trzy mieszki :-/

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :)

    Ania, a ile powinno mieć endo na początku cyklu? są jakieś normy? (nie znam się na tym kompletnie)

    Asha, to Ci się upiekło :P

    afryki ciąg dalszy... miałam dziś dzień jeżdżenia po szpitalach i zmęczyło mnie to straszliwie... nic oczywiście nie załatwiłam... albo mam we wrześniu przyjść albo najlepiej w przyszłym roku. KOCHAM NASZĄ SLUŻBĘ ZDROWIA!
    usg zrobione, obcy oczywiście nie zniknął bo po co. wyniki z zeszłego miesiąca: 59x38x45 mm i wyniki z dzisiaj: 62x51 mm. nie wiem czy to jakaś tolerancja czy jest tendencja wzrostowa.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 16:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha farciaro :P

    Dotik - nie wiem ile powinno ale takie enodmetrium powinno byc przed owulacja.. jak ma sie pecherzyk juz do pekniecia.. a nie na poczatku cyklu ..na poczatku zazwyczja jest dto 4mm.. genberalnie widac wbylo taka fasolke.. ewidentnie bylo to cos innego niz gladkie enodmetrium .. ;/

    co do Twojego obcego to serio czy oni oczu nie maja powinni jak najszybciej usunac a nie pozwalac mu sie panoszyc :/

    Asha lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21726

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dotik wrote:
    Cześć :)

    Ania, a ile powinno mieć endo na początku cyklu? są jakieś normy? (nie znam się na tym kompletnie)

    Asha, to Ci się upiekło :P

    afryki ciąg dalszy... miałam dziś dzień jeżdżenia po szpitalach i zmęczyło mnie to straszliwie... nic oczywiście nie załatwiłam... albo mam we wrześniu przyjść albo najlepiej w przyszłym roku. KOCHAM NASZĄ SLUŻBĘ ZDROWIA!
    usg zrobione, obcy oczywiście nie zniknął bo po co. wyniki z zeszłego miesiąca: 59x38x45 mm i wyniki z dzisiaj: 62x51 mm. nie wiem czy to jakaś tolerancja czy jest tendencja wzrostowa.

    WTF :O

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 6 sierpnia 2015, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asha jak tam samopoczucie ?? :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zdzicha, Elżbieta ... POBUDKA :P

    dotik lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Asha Autorytet
    Postów: 30167 21726

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey, wstalam wlasnie..kawke jade

    Coraz gorzej z moim spanien i jednoczesnie samopoczuciem :-/

    135f715c72957d8fe22ac1293c05f629.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale jesli chodzi o napady to wszytsko ok ?? mamnadzieje ze samopoczucie to po porstu zmeczenie nie wyspaniem ..

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzindybry! :* jak tam piąteczek?

    ja zdycham, w biurze 33 stopnie, nie da się żyć.

    Asha, mam nadzieję że dziecior da Ci chwilę wytchnienia, może pogadaj z nim poważnie żeby przystopował ;)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dotik pociesze cie wczoraj dzownilam do jednego szpitala pytam sie o termin histeriooskopii a baba mi mowi Nowy rok .. :O

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania, high five! w takim cudownym kraju żyjemy :) ja zbieram siły i będę próbować dalej, w końcu wawka trochę tych szpitali ma, ale to paranoja jest.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dotik wrote:
    Ania, high five! w takim cudownym kraju żyjemy :) ja zbieram siły i będę próbować dalej, w końcu wawka trochę tych szpitali ma, ale to paranoja jest.
    no mi z Novum dr powiedzial ze najkrotsze terminy maja na Starynkiweicza i na solcu .. nie wiem czy dobrze napisalam :D
    ale tochodzilo o histeroskopie i dala mi namiary do dr Doniec.. jakos tak

    dotik lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    no mi z Novum dr powiedzial ze najkrotsze terminy maja na Starynkiweicza i na solcu .. nie wiem czy dobrze napisalam :D
    ale tochodzilo o histeroskopie i dala mi namiary do dr Doniec.. jakos tak

    o! o! o! mi wczoraj gienek od usg w medishicie mówił żebym spróbowała na Szaserów bo tam niby lepsze terminy bo jakis prof odszedł i mniej porodów i mówił właśnie i dobrym dr od laparoskopii - Jacek Doniec :) i tam mam we wrześniu przyjść albo w poniedziałek na dodatkową konsultację jeśli to coś pilnego jest, więc pojadę.

    no mnie na starynkiewicza baba kazała czekać... w pon tam chyba pojadę i powiem że już usg mam i nic mi się kurna nie wchłonęło...

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a to moze szaserow a nie starynkiweicza :D hahah :D
    a jak sie umawialas na ta dodatkowa konsultacje bo ja wlasnie myslalam ze jak juz cos to zeby on mi robil ta histeroskpie jak masz jakis nrt to podaj :)

    własnie dr mówila ze jest to jeden z lepszych jesli chodzi o histeroskopie i laparo

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 sierpnia 2015, 10:03

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    a to moze szeserow a nie starynkiweicza :D hahah :D
    a jak sie umawialas na ta dodatkowa konsultacje bo ja wlasnie myslalam ze jak juz cos to zeby on mi robil ta histeroskpie jak masz jakis nrt to podaj :)

    nie nazwałabym tego umawianiem się, po prostu mogę przyjść i spróbować... tak to umawianie wygląda. i raczej wątpię, że można się do konkretnego dr umówić na zabieg...podejrzewam, że kto akurat jest wolny :/ ja jeszcze będę cisnąć, jak już będę wiedzieć kiedy i kto mi będzie gmyrał w brzuchu, o sprawdzenie drożności jajowodów - żeby mieć to z głowy za jednym zamachem i bezboleśnie skoro i tak będę pod ogólnym :] ale te wszystkie atrakcje podejrzewam dopiero w 2016 roku. hahaha!

    ale jak coś się dowiem to dam CI znać! może nam się uda wcześniej załatwić :)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 10:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    własnie mi dr mówila zebym przyszla na konsultacje w Novum bo tam kosnultuje .. a on planuje wlasnie laparo i histeropskopie .. weic mozejednak tam pojde .. tylko nie wiem ile taka wizyta kosztuje..bo w Novum na penwo on robi ale 2600 mnie nie swiezbi zeby wydac :/

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 sierpnia 2015, 10:08

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • dotik Autorytet
    Postów: 3173 3658

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 10:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    własnie mi dr mówila zebym przyszla na konsultacje w Novum bo tam kosnultuje .. a on planuje wlasnie laparo i histeropskopie .. weic mozejednak tam pojde .. tylko nie wiem ile taka wizyta kosztuje..bo w Novum na penwo on robi ale 2600 mnie nie swiezbi zeby wydac :/

    no to faktycznie sporo:) ja się w medishicie pytałam o swój zabieg - ok. 5000 :D

    jestem w ciąży, urojonej i spożywczej.

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 7 sierpnia 2015, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dotik wrote:
    no to faktycznie sporo:) ja się w medishicie pytałam o swój zabieg - ok. 5000 :D
    co to dla nas :P przeciez skoro staramy sie o dziecko mamy kase :P

    dotik lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
‹‹ 3919 3920 3921 3922 3923 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ