X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

inofolic

Oceń ten wątek:
  • Agnella Autorytet
    Postów: 2163 577

    Wysłany: 5 września 2015, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lenka, ja pracuję jako doradca klienta w firmie ubezpieczeniowo-pożyczkowej (dla firm), ten stres ten odczuwam. Też nie mam etatu mimo że bardzo długo tam pracuję.
    Małpakacpra, przeczytałam Mari Nurowskiej - Nakarmić Wilki, a teraz Dworek pod Lipami Anny Szepielak. Książki działają na mnie kojąco i antydepresyjnie.
    Dobre sa kryminały Camilli Lackberg.
    Tak, pogoda nie nastraja dobrym humorem.
    U mnie ostatni dzień duphka, i tak plamię już 1,5 tygodnia. Po okresie starania pełną parą, już psychicznie się nastawiam. Już co mi pozostało.

  • lenka83 Koleżanka
    Postów: 61 5

    Wysłany: 5 września 2015, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    racja grunt to się nie załamać i walczyć do końca pospacerowałam troche po lesie odstresowałam się z mężem naładowałam akumulatory może kolejny cykl będzie szczęśliwy :)

    małpakacpra lubi tę wiadomość


  • małpakacpra Koleżanka
    Postów: 43 20

    Wysłany: 6 września 2015, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Je tez pracuję w trudnych warunkach ,służby 24/48 weekendy ,święta ,zależy jak wypadnie muszę być w pracy,jest równie stresującą .
    Ale do rzeczy...sierpień założyliśmy sobie jako miesiąc kiedy to zmajstrujemy malucha było to rok temu !Niestety nie udało się.Dzis rano nadeszła ta cholerna @!!!!
    dobrze ze musiałam jechać do pracy ,bo niedziela byłaby przykra w domu,dostałam buziaka na pocieszenie ,szybki płacz w rękaw mojego B i trzeba było się otrząsnąć, zebrac mysli i gnać do pracy!
    Jestem rozczarowana,bo myslałam ,że trafiliśmy z sexem w owulację ale widocznie nie ,lub może to coś z "chłopakami " B jest nie tak.
    Trudno ,kolejny miesiąc przed nami.