Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Prośba o pomoc w interpretacji wykresu
Odpowiedz

Prośba o pomoc w interpretacji wykresu

Oceń ten wątek:
  • Skierka Autorytet
    Postów: 1063 378

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Mam nadzieję że starczy dla każdej z Was :)

    Scarletta, PrimaSort lubią tę wiadomość

    Nelly 10.2008, Nicol 05.2010,
    Marcel 01.2013, Kaya 09.2014 29tc [*]
    yuudhqvk9d8kvr2u.png
  • Maxima Autorytet
    Postów: 297 105

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    SKIERKA czyli żel się przydał i spełnił swoje zadanie :D Ciekawe czy u mnie też się sprawdzi?

    Skierka lubi tę wiadomość

    0d1y3e3k6tpiot5r.png
    30.05.2004[*] 5 tyg.
    15.08.2014[*] 6 tyg.
    89554e5b2dd7fc480db40ad2398d7c04.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecie co? Powaznie sie zastanawiam czy nie zostac dawca jajeczek.... To forum dalo mi takie przeswiadczenie ze warto to zrobic. Jestem juz zarejestrowana jako dawca szpiku, dawca narzadow i oddaje honorowo krew chyba pora na jajeczka.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Scarletta Przyjaciółka
    Postów: 172 34

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na pewno pomozesz wielu parom, ale z drugiej strony sama sobie rezerwe zmniejszysz... przemysl to, a na pewno ktos Ci bedzie wdzięczny ;)

    4kniegz2joetipgv.png[/url95396ca32d2fd7a11e0411cc10f40860.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To wiem. Ciekawa tylko jestem jak to jest z polskim prawem. Wiem ze nie moge wiedziec czy z moich jajeczek jest dziecko i kim ono jest (i szczrtze nie jestem pewna czy chcialabym wiedziec) ale zastanawiam sie co np z chorobami i narzadami. Czy jesli nie daj boze ( ale wypluc to slowo) zachorowalo by takie dziecko czy np mialo wypadek to kontaktuja sie z matka biologiczna jako potencjalnym dawca? Bardzo bym chciala zeby tak bylo...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Scarletta Przyjaciółka
    Postów: 172 34

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysle, ze na pewno jest to jedna z opcji, zeby ujawnic dane o biologicznej matce, ale nie wszystkie pary sie na to zgadzaja... a jak prawnie to wyglada to nie wiem

    4kniegz2joetipgv.png[/url95396ca32d2fd7a11e0411cc10f40860.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo pierwszy z etapow rekrutacji to rozmowa z psychologiem. I mysle ze on musi znac odpowiedz na takie pytania ;)

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Skierka Autorytet
    Postów: 1063 378

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 23:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maxima ja wierzę,że pomógł i żel i agnus castus :) Wahałam się bardzo, czy je brać, ale coś mi mówiło ciągle,żeby tak i proszę :P

    Ciri nigdy się nie zastanawiałam nad tym, co piszesz. Nic konstruktywnego Ci nie poradzę. Jak masz dużą rezerwę jajnikową, to może warto? Nie wiem. Ciężko mi coś powiedzieć :/

    Nelly 10.2008, Nicol 05.2010,
    Marcel 01.2013, Kaya 09.2014 29tc [*]
    yuudhqvk9d8kvr2u.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 05:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tego nie wiem. Ale za nim zostaniesz dawca od groma badan trzeba podejść.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 06:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie w tym miesiącu nic z tego :( temperatura spada mimo luteiny:(

  • Baronowa_83 Autorytet
    Postów: 6178 4021

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 06:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja też nie zostawia wątpliwości co do interpretacji

    Mama od 03.2010, czas na drugie
    Tadek i Władek w jednym stali domku...
    2r8rqps6ohlhosuf.png
    Szanse jedne na milion - rzekła- spełniają się w dziewięciu przypadkach na dziesięć.
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 06:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja chyba jestem przed owulacja.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Maxima Autorytet
    Postów: 297 105

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HEJ !
    Chyba wszystkim dzisiaj spada bo mi tez spadla. Ja mierze termometrm elektronicznym to u mnie zazanacza cale liczby. Zeby jutro tylko podskoczyla.
    BARONOWA bedzie nowe przytulanko zawsze to mile ;)
    PICJA mi sie wydaje, ze 17 DC byla owu i jeszcze bedzie dobrze.
    CIRI no z jajeczkami mnie zaskoczylas.Moze najpierw postaraj sie o dziecko a pozniej rozdawaj.
    SKIERKA ja mam nadzieje, ze mi tez pomga ziola i zel.

    Skierka lubi tę wiadomość

    0d1y3e3k6tpiot5r.png
    30.05.2004[*] 5 tyg.
    15.08.2014[*] 6 tyg.
    89554e5b2dd7fc480db40ad2398d7c04.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak mam miec dziecko to predzej czy pozniej bede je miala. A jak to moja mama czasem mowi i w jej przypadku to sie sprawdza trzeba czesem komus dac zycie zeby samemu je otrzymac. To jest oczywiscie kwestia jeszcze do przemyslenia i nie polece tak zaraz to zrobic ale myslalam o tym juz kiedys wiec to tylko do mnie wrocilo

    Skierka lubi tę wiadomość

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Ewelina0701 Ekspertka
    Postów: 289 89

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 08:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam i ja dzis skok.czy mam jakies szanse?

    3jvzi09kavlt3vtq.png


    9d6613c4db.png
  • Maxima Autorytet
    Postów: 297 105

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 08:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    EWELINA szanse są zawsze, jeszcze za szybko, żeby coś wnioskować. Powodzenia.

    0d1y3e3k6tpiot5r.png
    30.05.2004[*] 5 tyg.
    15.08.2014[*] 6 tyg.
    89554e5b2dd7fc480db40ad2398d7c04.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciri. Ja chyba bym nie umiała.wiedziec ze moje dziecko z mojej komórki jest gdzies tam w świecie.nie wiem....

  • Skierka Autorytet
    Postów: 1063 378

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 09:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane u mnie test digital pozytywny wiec ośmieliłam się zaznaczyć. Tempka na stałym poziomie mimo termometru z dwoma mijscami po przecinku. Termin @ w środę,a kreska widocznie ciemneje. Później napiszę więcej,bo do szkoły idziemy :)

    wiewiórka17, Maxima, Liskova, littleladybird lubią tę wiadomość

    Nelly 10.2008, Nicol 05.2010,
    Marcel 01.2013, Kaya 09.2014 29tc [*]
    yuudhqvk9d8kvr2u.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Skierka! Gratulacje, kciuki i pozytywnie zazdrosne spojrzenia:) . Cudownie, ze Ci sie udalo:). Zaczynam zbierać sily na kolejny cykl choc dopiero 2 dni po owulacji. Ale ja czuje ze tym razem dupa. Właśnie zamowilam testy owulacyjne. Pake inofemu, kupiłam kolejną porcję herbat na plodnosc i ulubione podpaski :p cos mi intuicja kaze to zrobiłam zapas w hurtowni

    Skierka lubi tę wiadomość

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja bym chciala dac szanse tym co badzo chca a nie moga. Kobieta ktora chce powinna miec dziecko. Nawet zwierzeta choc raz do zajscia w ciaze i porodu sie dopuszcza bo sa inaczej powiklania. I wiele chorob a ja nigdy sie nie dowiem czy ktos ma z mojego jaja dziecko czy nie

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
‹‹ 143 144 145 146 147 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ