5 tydzień a USG
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć dziewczyny, wczoraj byłam na usg. Ciąża gdzieś początek 6 tyg, koniec 5 . Lekarz potwierdził ciąże pojedynczą ale wróciłam do domu i patrze się na to zdjęcie i widzę małą dzidzie a koło niej taka kreseczkę jaśniejszą co to może być? czy to ciałko żółtkowe?
-
witam, wczoraj byłam na pierwszm USG, wg OM 5t5d badz 5t4d i na USG widać było pęcherzyk 11mm. Lekarz powiedział że na ten dzień wszytsko jest ok i ze wgl wczesnie przyszłam i nic wiecej w tym czasie nie da się zobaczyć.
Obawy moje wynikają ze w czerwcu miałam łyżeczkowanie bo zdiagnozowane puste jajo. W sumie nie zapytałam o ciałko żółte wgl czy cos widac i teraz sie stresuje czy ten pęcherzyk chociaż w odpowiedniej wielkości jak na ten czas?
-
Dziękuję Wam Dziewczyny za gratulacje, nadal pełna obaw jestem czy będzie wszystko dobrze.
W piątek znowu mam wizytę na kasę chorych, jestem ciekawa czy lekarz teraz coś więcej zobaczy
Mallina daj znać, czy się zdecydowałaś na inne Usg.
Zuza1987 super zdjęcie, na moim o wiele mniej było widać
Monicza, Kamiliia24 na pewno będzie dobrze, ja też niepotrzebnie najadłam się stresów, bo poza pecherzykiem nic nie było widać -
Dziewczyny u mnie raczej na 90 % nici ze zdrowej ciąży. Byłam na innym usg i cięgle nie widać zarodka. W przyszłym tygodniu muszę się położyć do szpitala na czyszczenie.
Takie jest życie, mimo że to była długo wyczekiwana ciąża z którą wiązało się wiele wyrzeczeń i bólu (trudna i długa stymulacja, punkcja i hiperstymulacja)to chciałabym jak najszybciej zacząć nowy etap, zapomnieć o tym i dalej normalnie żyć. -
Cześć dziewczyny, wczoraj byłam na usg. Ciąża gdzieś początek 6 tyg, koniec 5 . Lekarz potwierdził ciąże pojedynczą ale wróciłam do domu i patrze się na to zdjęcie i widzę małą dzidzie a koło niej taka kreseczkę jaśniejszą co to może być? czy to ciałko żółtkowe?
https://bellybestfriend.pl/cms/File/usg_gallery/82838215fb91e6119d9f9d066d308712.jpg -