Kwiecień - plecień 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
Zuzia cudownosci do schrupania. Super!
Łoooo ludzie, gdzie tam nam do takiej formy :d od Wigilii Wiktor zawzięcie ćwiczy pozycję czworaczą, ale póki co się rozjezdza. Za to ćwiczy dniem i nocą, czasem nawet na wpół spiaco, leje wtedy ze śmiechu i ubolewam nad ilością własnego snu
Mamy prawą dolną 1, czekamy teraz na lewą. Od kilku dni mam małego gadułę. Nadaje ostro mama, tata, dada, baba, dziadzia i różne zbitki po swojemu. Rozkoszny jest przy tym bardzo
Aaa, Wiktor świetnie pełza w tył, a do przodu pięknie potrafi, ale jest leń niemożliwy. Jak zabawka jest w miarę blisko to się do niej podczołga, ale jak jest ciut dalej to krzyk i nerwy :d ech, faceci..Etoilka, APrzybylska, Ilona92 lubią tę wiadomość
-
Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.
https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo -
Aga, widzialam. Uwazam ze powinni to facetom na szkole rodzenia pokazywac zeby wiedzieli jak wyglada depresja poporodowa...
A ja dzis spiewalam na koncercie - polecam transmisje na fb https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=333356987266277&id=411017145582763
-
Zuzia to jest niezla agentka
Marysia, obawiam sie ze dluuugo zostanie z wami wstawanie w nocy na 4, u nas juz od pzdziernika chyba to odchodzi. Nie wazne ze niem co sie dzieje, musze na 4
Dorota, daj znac jak poszlo!