Odżywianie się w ciąży
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny pomóżcie.. od jakiś 3 tygodni piłam sobie kawę inkę z mlekiem zagęszczonym z gostynia... teraz czytam etykietę, że jest tylko sterylizowane nie jest napisane nic o pasteryzacji.. czy to jest grozi zakażeniem listerią? Jestem w 13 tygodniu ciąży.. teraz boję się, że to mogło zaszkodzić.
-
oo mi nic takiego nie mówił.. tylko właśnie o spożywaniu wyłącznie pasteryzowanych produktów mlecznych. Zaczęłam czytać o nabiale i zakazane jest niby sterylizowane mleko w ciąży.. to ja już nie wiem. Panikuje z każdą drobnostką.. ale mam nadzieję, że nic sie tam nie rozwija bakteryjnego we mnie
-
nick nieaktualny
-
Dobry wieczór, jeszcze nie jestem Przyszłą Mamą, mam nadzieję, ze ten czas za 2 lata nadejdzie. Jestem obecnie studentką dietetyki na Śląskim Uniwersytecie Medycznym. Piszę pracę magisterską dotyczącą wiedzy i nawyków żywieniowych wśród Przyszłych Mam. Dlatego zwracam się do Was z olbrzymią prośbą o wypełnienie ankiety, jest ona w pełni anonimowa. Nie spodziewałam się, że przeprowadzenie ankiety przez internet wiąże się z wieloma przeszkodami, dlatego liczę na Was Przyszłe Mamy. Z góry dziękuję za pomoc oraz życzę dużo zdrowia dla Was i Waszych maluszków.
https://drive.google.com/open?id=1HQuYs-DAgy1M2JyrO73QmyfKHd39rEIIkxcMtYWWzVo -
hej dziewczyny z tym pasteryzowaniem i jajami nie przesadzajmy. mieszkam na wsi. tu kobiety pija mleko od krowy przegotowane rzecz jasna. jedzą domowe maslo - nieprzygotowane, śmietanę kefiry itd. jajeczka na miekko świeże od kury itd. mam 38 lat. nie znam tu zadnego przypadku listeriozy alergii na stałe itd.
takze... luz !ono (*) - 05.2011
ono (*) - 01.2019 -