Potwierdzone pierwsze objawy ciąży :)
-
WIADOMOŚĆ
-
moze to owulacja sie zbliza ? ja wlasnie tak mam przed. przy cyklach 33 dniowych mam owulacje ok 20 dc
-
nick nieaktualnywannahaveababy wrote:Clara to pewnie jesteś ja niestety nie
mi testy pokazały ciążę bardzo szybko - 21dc, 22dc.
Ale kreska testowa była taka ledwo ledwo widoczna. jak pokazywałam mężowi to mówił, że mam urojenia. Ale ja ją widziałam i czułam się ciążowo - w końcu wiem jak to jest: mam dwoje dzieci, a byłam w 4 ciążach - dwie straciłam.
W każdym razie to wczesna ciąża, rokowania ostrożne.
I na spokojnie, starasz się dopiero 4 cykl.
Mi co prawda udało się w I cyklu, ale ja tak mam:-) wszystkie ciąże były z I cyklu.
Ale są dziewczyny co naprawdę długo starają się na Ovu...
Powodzenia, trzymam kciuki:-)
Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2015, 11:47
-
mi dzisiaj zaczeło sie plamienie ;/ a dokładnie z śluzem taka jak by resztka miesiączki i nie wiem co sie dzieje jestem zagranicą i do lekarza tutaj ciezko pobolewa mnie brzuch na dole jak na okres juz tak od 4 dni i piersi troszeczke ale okres dopiero planowo powinien byc 16.10.2015 powiedzcie czy miała któraś z was tak ?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 października 2015, 12:05
-
Clara wrote:Witaj, ja również nowa:-)
nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda - oprócz nas:-)
W każdym razie u mnie tak:
ostatnia miesiączka: 10.09.
Objawy: blada kreska na teście, bolące piersi, mdłości, wzdęcia.
24.09 - mam nadzieję plamienie implantacyjne.
Spodziewana miesiączka: 6-7.09 (regularne co 27-28).
Ale ja wiem i czuję, że to to:-)
Hej ostatniA miesiączki miałam tak jak Ty 10.09 i również mam regularne cykle. Powiedz jaki robiłaś test ze tak wcześnie Ci wyszedł?. Pozdrawiam -
nick nieaktualnyolga747 wrote:Hej ostatniA miesiączki miałam tak jak Ty 10.09 i również mam regularne cykle. Powiedz jaki robiłaś test ze tak wcześnie Ci wyszedł?. Pozdrawiam