puste jajo płodowe :(
-
WIADOMOŚĆ
-
elvira wrote:Kuzka ile cm miał pecherzyk ?
Lekarz powiedział, że nie ma jeszcze cm. Z tego co kojarzę to było na ekranie 0,84 cm. Dodał, że widział już przypadki , że było ok. Nie znam się na tym .... załamuje mnie ta sytuacja coraz bardziej. Muszę wiedzieć czy sobie dać już spokój czy jeszcze jest cień szansyWiadomość wyedytowana przez autora: 15 stycznia 2017, 11:35
-
U mnie w 5 tyg też było widać sam pęcherzyk, ale Pani doktor powiedziała, że to całkiem normalne... Za tydzień było już ciałko żółte a w 8 tygodniu zarodek. Dziewczyny wiem,że łatwo się mówi, ale nie denerwujcie się, bo to nie pomaga. Będzie dobrze! Swoją drogą to co to za lekarze, co straszą pacjentki w tak wczesnej ciąży, że jajo jest puste... Dramat...
kuzka lubi tę wiadomość
-
basia_en wrote:U mnie w 5 tyg też było widać sam pęcherzyk, ale Pani doktor powiedziała, że to całkiem normalne... Za tydzień było już ciałko żółte a w 8 tygodniu zarodek. Dziewczyny wiem,że łatwo się mówi, ale nie denerwujcie się, bo to nie pomaga. Będzie dobrze! Swoją drogą to co to za lekarze, co straszą pacjentki w tak wczesnej ciąży, że jajo jest puste... Dramat...
Dziewczyny ten lekarz, aż tak bardzo mnie nie straszył - powiedział,że różnie może być, albo się zarodek rozwinie albo nie, dlatego nie mam się co cieszyć na razie.
Kurde, sama nie wiem już co myśleć. Staram się nie denerwować - ale same wiecie, myśli przychodzą same , a później od jednej myśli do 50 i wychodzi dramat -
Kochane, jestem przeszczęśliwa ! Byłam dzisiaj u lekarza ( bo oczywiście nie wytrzymałam ) bolał mnie brzuch wiec miałam dobry pretekst aby pojechać na IP i okazało sie, ze jest ! Jest zarodek i prawdopodobnie serduszko tez juz jest ! Okazało sie, ze moja ciąża jest troszeczkę młodsza. Malutki ma 2mm i jak narazie wszystko jest okej. Także i u Was ba pewno Brdzie dobrze ! Trzymam kciuki kochane !
kuzka, ewe_a85, Gosiaczek lubią tę wiadomość
Ollien -