II Trymestr
-
WIADOMOŚĆ
-
Pati dokladnie.jak ja dotknelam cos wystajacego to w szoku bylam a teraz tak kopie po pecherzu ze wczoraj lzy mialam az bo taki klucie ze sie wyprostowac nie moglam he
A dzisiaj idziemy na wizytke podejrzec Kacperka.ciekawe ile sobie wazy bo sporo w wymacania mojego hehepatti, vivien, Stokrotka84, Ana27, Lilka lubią tę wiadomość
-
Stokrotka84 wrote:Pasia, ja sie tego wlasnie boje, ze maly bedzie w nocy buszowal.
Stokrotka84 lubi tę wiadomość
-
Lalita, zaczęłam właśnie 20 tydzień - nie znam się na suwaczkach Czuję właśnie coś podobnego, jak Ty opisałaś. Od zeszłego tygodnia brzuszek mi zaczął rosnąć, w końcu zrobił się lekko widoczny, może stąd te bóle.
Stokrotka, więzadła obłe macicy - wyczytałam Chyba to miał Twój lekarz na myśli I widzę po sobie, że wszystko nabiera tempa - jeszcze tydzień temu brzuszek nie był widoczny, a teraz już nie mam szans, by go ukryć
Stokrotka84 lubi tę wiadomość
-
Jejku, dziewczyny, jak Wam dobrze, że tak czujecie już swoje maleństwa. Ja niby szczupła jestem (jeszcze), ale nie jestem pewna, czy to co, czuję, to własnie ruchy dziecka, czy może po prostu jakaś tętnica mi pulsuje, a ja sobie wmawiam
Im bliżej jestem momentu, w którym "powinnam" coś czuć, tym bardziej jestem niecierpliwa. -
Kropla wrote:Jejku, dziewczyny, jak Wam dobrze, że tak czujecie już swoje maleństwa. Ja niby szczupła jestem (jeszcze), ale nie jestem pewna, czy to co, czuję, to własnie ruchy dziecka, czy może po prostu jakaś tętnica mi pulsuje, a ja sobie wmawiam
Im bliżej jestem momentu, w którym "powinnam" coś czuć, tym bardziej jestem niecierpliwa.
jak juz poczujesz to na pewno rozpoznasz tez sobie tak wmawialam ,zanim poczulam ,ale jak juz to byl faktycznie maly to wiedzialam na 100 procent ,nie da sie tego pomylic -
patti wrote:a mnie z kazdym dniem mecza silniejsze Braxtony :-)wczesniej to byl tylko twardy brzuch, a teraz lekki bol jak przy miesiaczce plus bol krzyza. trzeba jakos dotrwac