III trymestr
-
WIADOMOŚĆ
-
Natalia ja dziś na usg byłam i synuś jak na razie też też ułożony jest miednicowo, ma 1700g i jest zdrowy, łożysko prawidłowe, szyjka 4cm, zamknięta. Więc teraz tylko trzymać kciuki za maluchy żeby się przekręciły:)
kaaasiaczek_ lubi tę wiadomość
-
Monia T- tak
Nawet bardzo chwilami, możesz barać- buscopan, nospę albo magnez albo przeczekać
Bóle co jakiś czas nawracają, teraz też mnie boli chwilami - lekarz mówił, że teraz główka jest na tyle nisko, że nawet jak dziecko nią rusza to może wywoływać ból.
-
W 30 tygodniu to myślę, sobie że to może być związane jeszcze z tym, ze macica się wciąż rozciąga. Brzuch po 30 tc zdecydowanie najszybciej rośnie, przynajmniej u mnie tak było i u moich znajomych.
-
Każda ciąża jest podobno inna
Nie mam doświadczenia, bo to moja pierwsza, ale o takich bólach już nie raz rozmawiałyśmy w wątku Marcowych Mamuś
Także pewnie wszystko w normie- tym bardziej jak maluch się wierci
To prawda byle do końca ciąży i nie dać się zwariować !pillow lubi tę wiadomość
-
Prześledziłam forum i widze, że Oniqa nie urodziła... Mam nadzieję, że już dziś się doczeka
Ja dziś się schodziłam jak dzika, ostatnie kosmetyki do walizki szpitalnej... Plecy tragedia tak bolą
Mam pytanie dziewczyny, troche głupie ale co dwie głowy to nie jedna
-czy wkład do kołderki i podusi łóżeczkowej pierzecie normalnie w pralce??
I drugie nietypowe pytanie,
-czy jak będziecie się zbierać na porodówkę zabieracie ze sobą torebkę cała, czy tylko dokumenty?
(nie chciałabym w sumie jej gdzieś zgubić)
;-]
-
ja mojej córce zawsze prałam w pralce :)nic się z tym nie stało nie skurczyło ani nie zbryliło
drugiemu maluszkowi tez tak będę robić
a co do torebki to ja wziełam jak jechalismy do szpitala, potrzebne dokumenty zostawiłam a torebkę zabrał mąż do domulepiej żeby była bezpieczna bo w tym pospiechu i emocjach może się gdzieś pózniej zapodziać
kotek27 lubi tę wiadomość
-