III trymestr
-
WIADOMOŚĆ
-
Suzy Lee wrote:Dziewczyny, tak kompletnie z innej beczki, bo mamy palącą sytuację, a nie znam się kompletnie na tapetach... wiecie może jak pozbyć się najmniejszym kosztem trzech pasów tapety w różowe kwiatki w pokoju, który ma byc dla mojego synka?? Są dwa pasy obok siebie i jeden na innej ścianie.
-
Suzy Lee wrote:Z tymże to oznacza malowanie całego pokoju... a może da się zamalować tapetę, albo nakleić na te pasy jakies inne, chlopiece?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 sierpnia 2013, 16:14
-
Patuska1992 wrote:Dziewczyny biorę się za mycie podłóg na kolanach może coś pomoże heehe trzymajcie kciuki.
Pasiu Synuś cudny buziaki dla was
Patuska nie przemeczaj sie za bardzo zebys ty tez sily na porod miala,bo kto bedzie za ciebie parlanilorak lubi tę wiadomość
-
vivien wrote:Mala mi to jeszcze chyba tylko cztery zostalyscie na polu rodzenia w sierpniu
ty,anilorak,patuska i Adka
nie licze juz Aggi i DzejKej bo one juz pewnie rozpakowane
Na samą myśl ciarki mnie przechodzą. Z jednej strony już nie mogę się doczekać, bo mocno ciąży brzusio, a z drugiej jakiś taki dziwny strach przed spotkaniem z dzieckiem i życiową rewolucją. Mam nadzieję, że jakoś naturalnie wszystko się wszystko ułoży -
иιєиσямαℓиα wrote:Dziewczyny proszę o radę: czy takie 2 torby wystarczą do szpitala?
http://allegro.pl/torba-sportowa-fitness-turystyczna-outhorn-tanio-i3400246945.html
jedna dla mamy druga dla małego
ładnie wyglądaja ale mysle że to za mała torba... ja mam taką na 70 szeroką i dość pojemną... musisz tam zmieścić troche rzeczy same ręczniki zajmną duzo miejsca...иιєиσямαℓиα lubi tę wiadomość
-
Suzy Lee wrote:Dziewczyny, tak kompletnie z innej beczki, bo mamy palącą sytuację, a nie znam się kompletnie na tapetach... wiecie może jak pozbyć się najmniejszym kosztem trzech pasów tapety w różowe kwiatki w pokoju, który ma byc dla mojego synka?? Są dwa pasy obok siebie i jeden na innej ścianie.