X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum III trymestr III trymestr
Odpowiedz

III trymestr

Oceń ten wątek:
  • aher Autorytet

Wysłany: 20 października 2013, 14:05

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na pewno skorzystam z wiedzy mamy i siostry odnośnie opieki nad dzieckiem i jego pielęgnacji gdyż sama nie mam doświadczenia, ale zamierzam filtrować otrzymywaną wiedzę i brać pod uwagę ich zdanie, ale też mieć własny rozum i intuicję. Wiem, że będę miała ciężko z nimi w wielu kwestiach i będzie mnie to kosztować wiele nerwów, ale zazwyczaj jestem uparta. Mieszkamy i przez pierwsze miesiące będziemy mieszkać z moimi rodzicami, ale mam nadzieję, że dam sobie z nimi radę i nie będą się wtrącać jeśli ja sama nie poproszę ich o pomoc i radę. Takie mam marzenie :), a jaka będzie rzeczywistość to się okaże..

pasia27, michaela lubią tę wiadomość

m3sx3e3ksd1nt9wx.png
  • madzia123 Autorytet

Wysłany: 20 października 2013, 14:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak to jest z ruchami. Na tym etapie to już raczej regularne prawda.Martwię się bo dziś nie czuję wcale małego ani jak się przekręca ani nic.Nie wiem czy jechać na izbę czy jeszcze trochę poczeka

relg3e5ejwatx9hx.png
  • Lilka Autorytet

Wysłany: 20 października 2013, 15:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    madzia123 wrote:
    Dziewczyny jak to jest z ruchami. Na tym etapie to już raczej regularne prawda.Martwię się bo dziś nie czuję wcale małego ani jak się przekręca ani nic.Nie wiem czy jechać na izbę czy jeszcze trochę poczeka

Hej bywaly dni ze maly byl nieaktywny w ogole.slodycze ns niego nie dzialaly tylko zimna woda ;) malenstwa maja swoj rytm ktory ma niewiele wspolnego z rytmem..dnia kazda z nas pisala tutaj ze maluchy sa malo aktywne czy tez my malo czujemuitd i bylo to zupelnie normalne..niestety nie kopia na zawolanie :)
    Za to teraz po 30 stym tyg czuje go ciagle ;)
    Ruchy sie zmieniaja jest to cos w stylu rozciaganka pelzania i jest to slodkie ;)