III trymestr
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja na pewno skorzystam z wiedzy mamy i siostry odnośnie opieki nad dzieckiem i jego pielęgnacji gdyż sama nie mam doświadczenia, ale zamierzam filtrować otrzymywaną wiedzę i brać pod uwagę ich zdanie, ale też mieć własny rozum i intuicję. Wiem, że będę miała ciężko z nimi w wielu kwestiach i będzie mnie to kosztować wiele nerwów, ale zazwyczaj jestem uparta. Mieszkamy i przez pierwsze miesiące będziemy mieszkać z moimi rodzicami, ale mam nadzieję, że dam sobie z nimi radę i nie będą się wtrącać jeśli ja sama nie poproszę ich o pomoc i radę. Takie mam marzenie
, a jaka będzie rzeczywistość to się okaże..
pasia27, michaela lubią tę wiadomość
-
madzia123 wrote:Dziewczyny jak to jest z ruchami. Na tym etapie to już raczej regularne prawda.Martwię się bo dziś nie czuję wcale małego ani jak się przekręca ani nic.Nie wiem czy jechać na izbę czy jeszcze trochę poczeka
Hej bywaly dni ze maly byl nieaktywny w ogole.slodycze ns niego nie dzialaly tylko zimna wodamalenstwa maja swoj rytm ktory ma niewiele wspolnego z rytmem..dnia kazda z nas pisala tutaj ze maluchy sa malo aktywne czy tez my malo czujemuitd i bylo to zupelnie normalne..niestety nie kopia na zawolanie
Za to teraz po 30 stym tyg czuje go ciagle
Ruchy sie zmieniaja jest to cos w stylu rozciaganka pelzania i jest to slodkie
Takze sppkojnieWiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2013, 15:38
justa24 lubi tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-70315.png
Moj Maly Aniolek [*] 8tc 18.02.15
-
Lilka wrote:Hej bywaly dni ze maly byl nieaktywny w ogole.slodycze ns niego nie dzialaly tylko zimna woda
malenstwa maja swoj rytm ktory ma niewiele wspolnego z rytmem..dnia kazda z nas pisala tutaj ze maluchy sa malo aktywne czy tez my malo czujemuitd i bylo to zupelnie normalne..niestety nie kopia na zawolanie
Za to teraz po 30 stym tyg czuje go ciagle
Ruchy sie zmieniaja jest to cos w stylu rozciaganka pelzania i jest to slodkie
Takze sppkojnie -