Wielki TEST kobiecej płodności!

Sprawdź swoją płodność i otrzymaj spersonalizowane wskazówki

Rozpocznij test

Wielki Quiz o plemnikach!

80% odpowiada źle - sprawdzisz się?

Rozpocznij
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Badania hormonalne meża ..no coment
Odpowiedz

Badania hormonalne meża ..no coment

Oceń ten wątek:
  • marcela29 Autorytet
    Postów: 1400 874

    Wysłany: 26 marca 2014, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    byliśmy w abovo u prof Putowskiego, co prawda dużo ma pacjentow i opoznienie wizyty duze ale warto czekac, minus kliniki to mało intymna rejestracja

    "Być może dla świata jesteś jedynie człowiekiem, lecz dla nas Twoich rodziców jesteś całym światem"
    Dwa wymarzone Cuda(czki) - Laura 13.02.2015 i Adaś 23.02.2017
  • Patrycha Ekspertka
    Postów: 224 356

    Wysłany: 27 marca 2014, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny, my tez się leczymy..
    za dwa tygodnie mamy pierwszą wizytę w Provicie w Katowicach, może wiecie coś na jej temat?

    Mój M zrobił badanie nasienia ale kompletnie nic z niego nie wiemy, a wizyta dopiero za dwa tygodnie, może któraś z Was się orientuje?
    https://ovufriend.pl/forum/meskie-sprawy/moge-prosic-o-interpretacje-wyniku,2571.html

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Aniołki 24.07.2013

    relgio4pvwnm6mxt.png

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 27 marca 2014, 12:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrycja wide z ema PH 9 i leukocyty i bakterie - mieliscie robiony posiew nasienia ???

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Patrycha Ekspertka
    Postów: 224 356

    Wysłany: 27 marca 2014, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie, dzisiaj odebraliśmy Jego przeciwciała przeciwplemnikowe i jest wynik ujemny, czyli dobrze. Jak pisałam wyżej wizytę mamy 10 kwietnia dopiero

    Malinka1985 lubi tę wiadomość

    Aniołki 24.07.2013

    relgio4pvwnm6mxt.png

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 27 marca 2014, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to mysle ze najlepiej odpowie lekarz :)
    Moj przy ph 8 mial tez sporo bakterii i leukocytow i faktycznie w posiwie wyszło tego troche .. dostał dwa razy antybiotyk i wynik ujemny ..niestety u nas akurrat nie mialo to wieszego wplywu :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Patrycha Ekspertka
    Postów: 224 356

    Wysłany: 28 marca 2014, 07:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    poczekamy na wizytę :)
    dziękuje za pomoc, trochę mnie uspokoiłaś :)
    myślałam że to coś poważnego..
    Pani profesor u której się leczyliśmy wysłała nas do innego lekarza ze względu na 40% pleminków nie wykazujących ruch... z tego co czytałam to chyba ilość to nadrabia ale ja specem nie jestem

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Aniołki 24.07.2013

    relgio4pvwnm6mxt.png

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 28 marca 2014, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    co do ruchliwosc to spokojnie bo jesli jest jaka s infekcja to moze to i na to wplywac :)

    Mozesz podpytac delikatnie swojego czy czasem ostatnio nie czul np pieczenia podczas oddawania moczu.. albo czy nie czul zeby cos go tam bolało , moj po kilku tyg sie przyznal ze troch e go razbolalo przy oddawani moczu ale o tym zapomnial powiedziec lekarzowi :) nie raz zapalenie pecherza moze tak jak u nas wytworzyc lekki stan zapalny w narzadach rodnych :) wiec spokojnie ;)
    Trzymam kciuki za pomyslna wizyte :)

    Patrycha lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Patrycha Ekspertka
    Postów: 224 356

    Wysłany: 29 marca 2014, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czasem wspomina coś o kłuciu, albo że go boli, ale o oddawaniu moczu muszę podpytać. te bóle to ma już sporo czasu..
    no nic mam nadzieję że to będzie krótkie leczenie :)
    dziękuje Kochana, naprawdę mi pomogłaś :)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Aniołki 24.07.2013

    relgio4pvwnm6mxt.png

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 marca 2014, 08:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma sprawy :) powodzonka :) i trzymam mocno kciuki za wizyte ;)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • polkosia Autorytet
    Postów: 8561 7428

    Wysłany: 29 marca 2014, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84, a jak u Ciebie się sprawy mają?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Klementysia 2015 psn
    Matylda 2016 cc
    Jaśmina 2018 psn
    Aurora 2021 psn
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 marca 2014, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polkosia wrote:
    Ania_84, a jak u Ciebie się sprawy mają?
    A dziekuje nawet ok ;)

    9 maja jedziemy do Łodzi na genetyke :)
    a do tego czasu M musi zrobic testosteron wolny, markery ,SHBG, jescze mu dorzuce lipgram i cholesterol, ogolna morfologie , OB lub CRP , Powtorzymy FSH, LH , prl :)

    a od 9 maja bedziemy musieli czekac 6 tyg na wyniki i po tymjedziemy do dr Wolskiego do Wawy :) jak da szanse na biopsje to robimy :) moze cos sie uda uzyskac..a wtedy pozostaje zamrozenie tego co jest i ICSI :)
    Mysle ze lipiec/sierpien edziemy wiedzieli na czym stoimy :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • polkosia Autorytet
    Postów: 8561 7428

    Wysłany: 29 marca 2014, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To trzymam kciuki! :) Gdyby trzeba było ICSI, to z własnej kieszeni będziecie robić czy NFZ/testy?

    Klementysia 2015 psn
    Matylda 2016 cc
    Jaśmina 2018 psn
    Aurora 2021 psn
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 29 marca 2014, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem zobaczymy czy sie kwalifikujemy do NFZ .. jelsi tak to NFZ a jelsi nie to bedziemy zbierac na własna kieszen :) jakos damy rade. tyle juz wydalismy ze chyba jakos sie uzbiera :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • marcela29 Autorytet
    Postów: 1400 874

    Wysłany: 30 marca 2014, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze uda Wam sie zakwalifikowac do przyspieszonej procedury, my ze wzg na mala ilosc plemnikow sie kwalifikujemy, oby czas do lipca szybko uplynal i wyniki byly pomyslne

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    "Być może dla świata jesteś jedynie człowiekiem, lecz dla nas Twoich rodziców jesteś całym światem"
    Dwa wymarzone Cuda(czki) - Laura 13.02.2015 i Adaś 23.02.2017
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 30 marca 2014, 21:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zobaczymy choc wydaje mi sie ze zanim bedzie biopsja i suzkanie plemniczkow to troche minie ;)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • marcela29 Autorytet
    Postów: 1400 874

    Wysłany: 8 kwietnia 2014, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u nas po kolejnym badaniu nasienia, tym razem już w klinice, na szczęście plemniki jakieś były i udało się przeprowadzić próbę zamrożenia... po kilku dniach udało się przetrwać niektórym plemniczkom, ale póki co jest ich jeszcze za mało i czeka nas kolejne badania nasienia i kolejna próba mrożenia, aż uzbieramy ilość potrzebną ..... czekamy dalej

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    "Być może dla świata jesteś jedynie człowiekiem, lecz dla nas Twoich rodziców jesteś całym światem"
    Dwa wymarzone Cuda(czki) - Laura 13.02.2015 i Adaś 23.02.2017
  • Ann84 Przyjaciółka
    Postów: 70 34

    Wysłany: 8 kwietnia 2014, 22:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wyniki męża:
    Testosteron: 371.20 [280-800]
    Prolaktyna: 12,97 [n. 4,04-15,20]
    FSH: 4,83 [n.1,50-12,40]
    Proszę o interpretację.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ann - ogólnie wyniki są ładne :) FSH jest nizsze wiec ok :) jakby bylo wysokie to by bylo gorzej bo wsakazywalo by na defekt jader
    PRL jest w wyzszej granicy a test w nizszej ale jest dobrze :)
    ewentualnie mozecie sie podpytac lekarza..bo z tego co pamietam to im wyzsza jest PRL to nizszy testost u mezczyzn :)
    ale wydaje mi sie ze wszytsko jest ok :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Ann84 Przyjaciółka
    Postów: 70 34

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki wielkie za pomoc. W badaniu nasienia u męża stwierdzono małą ilość plemników. Lekarz uważa, że tylko in vitro nas ratuje.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a sprawdzalismcie np na usg ze nasieniowody sa droze czy nie ma zylaków ?? to moze obnizyc ilosc plemniko ktore sie przedostaja :)

    dwa czy maz przed badaniem nie przechodzil przez jakas infekcje.. czy zrobiono posiew nasienia ??

    A tak wogole to mala czyli jaka ??
    I czy sa one ruchliwe.. jaka jest morfologia ?? bo jelsi jest ich malo ale maja ladna morfologie to mozecie sprobowac inseminacji :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2014, 10:06

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ