X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Bezplemnikowcy - TESE/mTESE
Odpowiedz

Bezplemnikowcy - TESE/mTESE

Oceń ten wątek:
  • lindalia Autorytet
    Postów: 2319 1374

    Wysłany: 17 stycznia 2021, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak myślę. Pod warunkiem, ze w kariotypach będzie wszystko ok i, że uda się mi dobrać symulację z marszu. Mam PCOS więc może być różnie.
    Coś już masz za sobą, klinika już coś o Was wie, jest nad czym pracować żeby poprawić przy drugiej próbie. Pewnie to nie pocieszy, ale ja w ogóle nie liczę na udaną pierwszą próbę. Po prostu wiem, ze zanim się uda to coś musi pójść nie tak, przecież jestem nowa pacjentka, lekarz mnie nie zna, więc ryzyko błędu i niepowodzenia jest duże. Tak wiele rzeczy musi się udać: moje dobre jajeczka, zapłodnienie, dojrzewanie w laboratorium, potem zagniezdzenie. Sporo tego i przeraża... 😣 ale zaraz potem wchodzę albo tu na forum, albo na tematyczne instagramowe konta mam z udanych prób, i jakoś znajduje pocieszenie. W końcu im sie udało!
    W klinikowej grupie tu na forum jest prawdziwy wysyp bliźniaków na ta chwilę! :)
    A jakie masz amh?

  • Baniusia Autorytet
    Postów: 1136 300

    Wysłany: 17 stycznia 2021, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lindalia wrote:
    A jakie masz amh?

    Nie pamiętam a przyznam szczerze, że nie chce mi się przeglądać wszystkich dokumentów. Pamiętam, że było w normie. Tak pośrodku. Jak norma jest np. od 1 do 5 to ja mam 3. Pamiętam, że lekarz też był zadowolony z AMH.

    No pierwsze in vitro przebiegło u mnie bez problemu. Teraz czuję, że będzie problem za problemem. Najpierw torbiel. Póżniej okres, którego miałam nie mieć. Ciągle czuję, że coś mnie w lewym jajniku kłuje. No czuje, że coś nie tak jest. Z tego wszystkiego się upiłam wczoraj 😐. Pierwszy raz od 7 lat, bo ja generalnie niepijąca jestem. Wogóle. Nawet na własnym ślubie tylko usta w szampanie zanurzyłam.