Forum Męskie sprawy Teratozoospermia
Odpowiedz

Teratozoospermia

Oceń ten wątek:
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    4% dopiero od niedawna. Ale nam lekarz powiedział, że plemników jest dużo i przy mirfologii 0,9% i tak powinnam już dawno być w ciąży i dodał, że jestem w takim wieku, że nie ma na co czekać. więc nie czekam. 23 idę do kliniki, ale idę już bez wiary. Te 2,5 roku zabrały całą moją wiare. Chcę podejść do IUI do in vitro. Pitem gdy sie nie uda trzeba będzie zaplanować sobie świat inaczej. Poszukać znajomych bez dzieci. Ciekawe czy są jakieś grupy dla ludzi takich jak ja - nie mogących patrzeć na ludzi z małymi dziećmi. Przecież będę musiała większość znajomych opuścić, bo już tylko my nie mamy dziecka, a to wszystko w zaledwie 2,5 roku.

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My tez juz sie nie spotykany ze znajomymi, nie bede sie katowala tym widokiem, wole nie miec znajomych, mojemu mezowi to az tak nie przeszkadza, ale oni nie maja takiego silnego pragnienia ...

    Jeszcze mam nadzieję
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi psycholog powiedziała, że jeśli widok małych dzieci sprawia mi taki ból to nie ma sensu się do tego zmuszać. I w sumie racja. Po co mam spotykać się ze znajomymi z dziećmi, a potem kilka dni płakać w domu.w lutym zmieniłam pracę, bo we wcześniej zrobiłam się podobno zbyt nerwowa. Gdg tutaj pytają się mnie czemu nie mam dzieci to już bez mrugnięcia okiem mówię, że nie możemy. Często pada pytanie dlaczego nie adoptujemy, a gdy mówię, że nie chce mieć czyjegoś dziecka to słysze, że jestem okropna, bo jest tyle biednych dzieci. Nienawidze tego. Niech te wszystkie mądre kobiety po wpadkach same sobie adoptują dzieci

    Poziomka25, Fredka_ lubią tę wiadomość

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Saja Autorytet
    Postów: 1069 336

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nelcia wrote:
    Ja nie wiem czy wiek jest tu az tak wazny, skoro to z nasieniem jest problem, do 35 lat chyba mozna zajsc w ciaze naturalnie, ale gdy para jest zdrowa

    Jasne, że jak jest problem z nasieniem, to młody wiek nie pomoże. Bardziej chodziło mi o to, że możesz sobie pozwolić, żeby troche poczekać na poprawę nasienia, tym bardziej, że mąż był operowany, więc szansa na poprawę jest. Ja mam 33lata i moja płodność spada, więc nie możemy z mężem już czekać rok czy dwa i liczyć na to, że mu się poprawi. Gdybym była młodsza, to bym poczekała. Ale nie jestem i nie namawiam na czekanie, bo wiem jak bardzo dobija bezczynność.

    Czynnik męski- ciężki OAT, DFI poniżej 15%

    Starania od 1.1.2016
    11.2016 - diagnoza OAT
    5.2017- embolizacja żpn, bez efektu
    1.2018 - ICSI w Invimed Poznań, OHSS, bez transferu
    4.2018 - I kriotransfer, bez efektu
    5.2018- II kriotransfer, ciąża bliźniacza:)
    1.2019- rodzą się nasze córki
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Saja ma racje, poczekajcie jeszcze pół roku, może wyniki się polepszą. Jeśli do końca roku wyniki nadal będą słabe to próbujcie z pomocą medyczną. Może Twój mąż musi odpocząć psychicznie od tego wszystkiego. Ten zabieg musiał być dla niego trudnym przeżyciem.

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sila zeczy i tak musimy chwile jeszcze poczekac zeby dozbierac kaske heh, ale rozumuem o czym mowisz ;) Poziomka ja tez nie czuje sie na silach zeby wychowywac cudze dziecko, pragne wlasnego.. jak mnie ktos nie zna i pyta to mowie, ze jeszcze mamy czas na dzieci...

    Jeszcze mam nadzieję
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moj maz jest bardzo specyficzny heh i zabiegiem wogole sie nie przejal, potraktowal to bardzo lajtowo

    Jeszcze mam nadzieję
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To dobrze, że ma takie podejście. Przynajmniej mężem nie musisz się martwić

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Marcelina85 Autorytet
    Postów: 906 724

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajaj88 wrote:
    Marcelina85 - dzięki za odpowiedź, myślicie dalej starać sie naturalnie czy IUI ?

    Na razie nie możemy się starać w ogóle :( to straszne, musieć się zabezpieczać, kiedy tak bardzo pragniesz dziecka :/ a po poronieniu to pragnienie jest jeszcze bardziej nasilone... za miesiąc będę miała wyniki szczegółowych badań i ginka dobierze mi odpowiednie leki do starań i ewentualnego prowadzenia ciąży. Ale jestem pesymistycznie nastawiona, tyle czasu czekałam na dwie kreski, więc pewnie sobie jeszcze długo poczekam na kolejny pozytywny test...
    Poziomka6 wrote:
    Marcelina85 sami musicie zdecydować lub poprosić o radę specjalisty. Ja nie chciałam IUI, wolałabym zajść w ciąże naturalnie, ale po 2,5 roku starań już nie liczę, że się uda. Do tego w maju kończe 32 lata, a lekarz powiedział że w tym wieku płodność drastycznie spada.gdybym tylko była kilka lat młodsza to bym poczekała.

    Ja jestem zdecydowana na IUI, za tydzień kończę 33 lata i moja płodność wisi na włosku. Moja ginka proponowała mi stymulację itp., myślę że jeśli moje kolejne wyniki moich badań pozwolą, spróbujemy naturalnych starań przez góra 3 miesiące, a potem podejdziemy do IUI.

    rfxgcsqv6mf9th1x.png

    relg9vvjxir01m9o.png

    PAI-1 4G (heterozygota), ANA2 1:320, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    7t1d (*)
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 10 kwietnia 2018, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, a czy te ziola Ojca Sroki pomagaja na nasienie i czy mozna je brac z witaminami, maca, ashwaganda itd, nic nie pogorsza?

    Jeszcze mam nadzieję
  • Mikuśka Autorytet
    Postów: 4523 1668

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marcelina85 wrote:
    Ja jestem zdecydowana na IUI, za tydzień kończę 33 lata i moja płodność wisi na włosku. Moja ginka proponowała mi stymulację itp., myślę że jeśli moje kolejne wyniki moich badań pozwolą, spróbujemy naturalnych starań przez góra 3 miesiące, a potem podejdziemy do IUI.
    A robilas badanie rezerwy jajnikowej??? Jaki masz wynik moze nie jest tak zle z twoja plodnoscia ??? My z mezem mamy 37 lat rezerwa moja jest ok mam jeszcze troche czasu ale jak nie zajde do 40 to potem juz nie bede ryzykowala nie chce wczesniej rozmawialismy o adopcji wiec moze wrocimy do tego tematu zobaczymy

    Marcelina85 lubi tę wiadomość

    7b0f9c1e19.png
  • Mikuśka Autorytet
    Postów: 4523 1668

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My dostalismy zalecenie od naszego lekarza ze mamy pic ziola ojca sroki ja i maz podchodzimy do iui teraz w maju

    7b0f9c1e19.png
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mikuśka ja też liczę, że uda nam się podejś' do IUI w maju

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Marcelina85 Autorytet
    Postów: 906 724

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mikuśka wrote:
    A robilas badanie rezerwy jajnikowej??? Jaki masz wynik moze nie jest tak zle z twoja plodnoscia ??? My z mezem mamy 37 lat rezerwa moja jest ok mam jeszcze troche czasu ale jak nie zajde do 40 to potem juz nie bede ryzykowala nie chce wczesniej rozmawialismy o adopcji wiec moze wrocimy do tego tematu zobaczymy

    Nie robiłam, to jest badane z krwi? W którym dniu cyklu to się bada?

    rfxgcsqv6mf9th1x.png

    relg9vvjxir01m9o.png

    PAI-1 4G (heterozygota), ANA2 1:320, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    7t1d (*)
  • Helenka_mała Autorytet
    Postów: 312 147

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marcelina. W dowolnym. Amh to sie nazywa, z krwi.

    Marcelina85 lubi tę wiadomość

    rocznik '85. AMH 1,3. Starania od 06.2017.Czynnik męski. Asthenozoospermia. Morfologia 3%, FDNA 8%. Invicta Gdańsk. Pierwsze ivf: 10.11.2018 - transfer blastki 4AB; 16.11 - bHCG - 46.28; 20.11 - bHCG - 285.81; ❄❄ w zapasie
    30.07.2019 - termin porodu, dziewczynka <3
  • monik123 Autorytet
    Postów: 3142 2483

    Wysłany: 13 kwietnia 2018, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny muszę się pochwalić!!! Mąż dzisiaj odebrał wyniki nasienia i morfologia skoczyła z 1% na 4%!!!! Jestem taka szczęśliwa, nie mogłam w to uwierzyć :)

    Saja, Marcelina85, kuzmoni1 lubią tę wiadomość

    Starania od 02.2016
    Nk 24->10% HBA 52% morfologia 2%-4%
    2xIUI :(
    02.2019 pICSI - 4 zarodki - 1xcb
    06.2020 pICSI - 8 zarodków
    08.2020 - crio 1x 2BB ;(
    11.2020 - crio 2x 3AA ;(
    01.2021 - crio 1 x 3AA ;(
    Zostały 4❄
  • monik123 Autorytet
    Postów: 3142 2483

    Wysłany: 13 kwietnia 2018, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny muszę się pochwalić!!! Mąż dzisiaj odebrał wyniki nasienia i morfologia skoczyła z 1% na 4%!!!! Jestem taka szczęśliwa, nie mogłam w to uwierzyć :)

    Starania od 02.2016
    Nk 24->10% HBA 52% morfologia 2%-4%
    2xIUI :(
    02.2019 pICSI - 4 zarodki - 1xcb
    06.2020 pICSI - 8 zarodków
    08.2020 - crio 1x 2BB ;(
    11.2020 - crio 2x 3AA ;(
    01.2021 - crio 1 x 3AA ;(
    Zostały 4❄
  • anka1987 Autorytet
    Postów: 744 466

    Wysłany: 14 kwietnia 2018, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super, co stosował?

    32 lat - starania o pierwsze dziecko <3
    Starania od 11.2016
    Leczenie w Invimed 10.2018
    Ja - AMH -6.06 po roku AMH 3.9
    HSG - drożne dwa jajowody.
    On:
    morfologia 1-2%
    SCD - 33%
    HBA -66%

    2 x IUI - nie udane
    hbIMSI -udane - bliźniaczki <3 <3
  • monik123 Autorytet
    Postów: 3142 2483

    Wysłany: 14 kwietnia 2018, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anka1987 wrote:
    Super, co stosował?

    Odkąd dowiedzieliśmy się o diagnozie (luty 2017) brał Androvit i pyłek kwiatowy, zmieniliśmy sposób odżywiania, od czerwca mąż odstawił całkowicie piwo, a od tego roku w ogóle nie pił alkoholu, dołożyliśmy L-karnitynę, mace i wit C.

    Marcelina85 lubi tę wiadomość

    Starania od 02.2016
    Nk 24->10% HBA 52% morfologia 2%-4%
    2xIUI :(
    02.2019 pICSI - 4 zarodki - 1xcb
    06.2020 pICSI - 8 zarodków
    08.2020 - crio 1x 2BB ;(
    11.2020 - crio 2x 3AA ;(
    01.2021 - crio 1 x 3AA ;(
    Zostały 4❄
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 16 kwietnia 2018, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka, czy mozecie mi wytlumaczyc co to jest badanie na bakterie tlenowe i beztlenowe nasienia, czy maz powinien sprawdzic te tlenowe i beztlenowe?

    Jeszcze mam nadzieję
‹‹ 219 220 221 222 223 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego