Forum Męskie sprawy Teratozoospermia
Odpowiedz

Teratozoospermia

Oceń ten wątek:
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 14 maja 2018, 21:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja słyszałam, że lpiej nie brać znieczulenia ogólnego, bo jeśli coś jest mocno nie tak, np. Coś pęknie to nie zauważą tego gdy Ty będziesz spała. Nelcia to boli, ale tylko chwile

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 14 maja 2018, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Boze jak ja to przezyje, psychicznie nie wytrzymac do tego czasu chyba

    Jeszcze mam nadzieję
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 14 maja 2018, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nelcia dasz radę. Ja teraz czekam na operacje i też wariuje ze strachu. To normalne.

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Poziomka6 Autorytet
    Postów: 738 352

    Wysłany: 14 maja 2018, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Im szybciej to zrobisz tym lepiej. Ja na fnz czekałam niecały miesiąc. Pamiętaj, że bez tego nie można podejść do inseminacji. Na polepszenie nastroju: moja koleżanka po HSG tak dobrze się czuła, że do pracy poszła choć nie musiała. Jej po prostu nie bolało. Może Ciebie też nie będzie bolało

    Starania od 2015.
    Morfologia 07.2017 - 0,9%
    Morfologia 03.2018 - 4%
    Morfologia 04.2019 - 5%
    Laparaskopowe usunięcie mięśniaka 07.2018
    Hsg -ok
    IUI 24.04.2019
    Histeroskopia 11.2019
    Kariotypy - ok
    IVF start 03.2020
    ICSI - beta w 7 dpt 34
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 14 maja 2018, 21:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oby bo moj prog bolu jest slaby, ale to badanie przy porodzie to pewnie nic hehe

    Jeszcze mam nadzieję
  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 640 275

    Wysłany: 14 maja 2018, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anna85 wrote:
    My nie robiliśmy posiewow, ale czytalam na którymś wątku ze po wyleczeniu czegoś tam - byla to chlamydia albo ureaplasma - morfo z 1 skoczyla na 4 czy 5. Wiec myślę ze po anybiotykoterapi warto 3 miesiące się posuplementowac i powtórzyć badanie.
    Powodzenia ☺
    Dziękuję za odpowiedz. Pocieszasz nas. I dajesz nadzieję.
    Generalnie ja 25 maja mam mieć drożność Ale te bezbolesna metoda HyCoSy z ExemFoam. Z tym że 600 zł na to wybule..

    KQNOp1.png

    Starania od czerwca 2016,
    3x iui :(
    Ciaza naturalna
  • anna85 Przyjaciółka
    Postów: 73 68

    Wysłany: 14 maja 2018, 23:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewuszki!
    Ja jeśli się zdecyduje na inseminacje to też będę musiał przejść przez hsg ... lekko nie ma

    anna85
  • anna85 Przyjaciółka
    Postów: 73 68

    Wysłany: 14 maja 2018, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale damy radę! Nelcia,Ty też dasz radę - bo kto jak nie my :-)

    anna85
  • KeepCalm Autorytet
    Postów: 1354 1217

    Wysłany: 15 maja 2018, 02:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u nas wlasnie DOPIERO odryli ze maz ma problem z Tarczyca i ze to ponoc mega wplywa... No wiec zobaczymy czy cos pomoze. Nam powiedzieli juz ze tylko IVF ( staramy sie 6 lat) ale dopiero teraz mu hormony zbadali..

    Poza tym ten lekarz bardzo wierzy w ProFertil ( a tu nie sprzedaja i byl bardz zadowolony ze z Polski przywiozlam).


    U mnie HSG trwalo okolo godzine bo najpierw dali mi zastrzyk przeciwbolowy i czekali z 40 min. a potem to jedyne co to czulam jakby bole miesiaczkowe w trakcie i po. i tyle. dostalam przeciwbolowe wiec nie bolalo, nie krwawilam ani nic :) Nie ma sie czego bac.

    2.02. 2019 poczatek stymulacji 1 IVF, PICSI
    14.02 - punkcja / hiperstymulacja (transfer odroczony), 3 blastki ❄️❄️❄️,25.03 - crio 2 zarodkow.
    15.04 - dwa serduszka <3 <3
    22.10 Maluszki sa z nami (32 tc.stan
    704b2a6a48.png[
  • anna85 Przyjaciółka
    Postów: 73 68

    Wysłany: 15 maja 2018, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KeepCalm a co mąż badal jeśli chodzi o tarczyce? Czy podstawowe TSH już coś pokaże?

    anna85
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 15 maja 2018, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mojemu mezowi sama kazalam zbadac wszystkie hormony, bakterie w nasieniu itd i gdybym tego wszystkiego nie kazala mu robic to nie wiem czy bylibysmy teraz na tym etapie co jestesmy

    Jeszcze mam nadzieję
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 15 maja 2018, 10:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co ja wiem to z ft3 trzeba robic tsh

    Jeszcze mam nadzieję
  • Alu_87 Autorytet
    Postów: 808 590

    Wysłany: 15 maja 2018, 13:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poziomka6 wrote:
    Ja słyszałam, że lpiej nie brać znieczulenia ogólnego, bo jeśli coś jest mocno nie tak, np. Coś pęknie to nie zauważą tego gdy Ty będziesz spała. Nelcia to boli, ale tylko chwile
    to samo mi położna powiedziała. Że bezpieczniej jest być świadomą. Nelcia biegnij na hsg. U mnie nowe nadzieje się pojawiły, bo przecież wszyscy piszą że jest większa szansa na zajście w ciążę po hsg. Mimo złych wyników M. z nadzieją ostro walczymy :)

    32 lata, 25 cykl szczęśliwy!
    MTHFR_1298 A-C-homozygota,
    amh 3,8
    słabsze nasienie
    3 IUI (październik, listopad, grudzień 2018)
    ...........................................................
    styczeń 2019 MedArt
    4 IUI: 06.03.2019 :)))
    Emilka 03.11.2019 :)))
  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 640 275

    Wysłany: 15 maja 2018, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie lekarz tez powiedzial ze po badaniu czasami latwiej sie zachodzi. Ponoc nawet jak sa drozne to czasem sa leciutkie zrpsty ktore po hsg sie usuwaja. A plemniki maja problem. Takze kciuki :):)

    KQNOp1.png

    Starania od czerwca 2016,
    3x iui :(
    Ciaza naturalna
  • kuzmoni1 Autorytet
    Postów: 640 275

    Wysłany: 15 maja 2018, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anna85 wrote:
    Cześć dziewuszki!
    Ja jeśli się zdecyduje na inseminacje to też będę musiał przejść przez hsg ... lekko nie ma
    Anna85 a jakies konkretne motywy tobia kieruja że na razie sie nie decydujesz? Ja bym podchodzila za dwa cykle do iui gdyby nie wyszly bakterie a nasienie pozostalo bez zmian. Teraz nadzieja sie rozbudzila ze morgologia sie moze poprawi Po wyleczeniu wiec chcialabym pezeczekac min 3 miesiace na sprawdzenie nasienia w 3 miesiace po wyleczeniu.

    KQNOp1.png

    Starania od czerwca 2016,
    3x iui :(
    Ciaza naturalna
  • anna85 Przyjaciółka
    Postów: 73 68

    Wysłany: 15 maja 2018, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie decyduję się narazie bo mój ginekolog twierdzi że z naszymi wynikami to tylko in vitro wiec ma hsg mnie nie kierował tylko do kliniki. Myślę że czekam na taki konkretny impuls od lekarza w klinice co robić, na czerwiec będę chciała umówić się na pierwszą wizytę - zobaczymy co powiedzą. Narazie trwam w takim zawieszeniu, odpoczywam trochę od planowanego seksu, zajelam głowę budową domu i o dziwo dobrze mi z tym. Ale wiadomo gdzies z tyłu głowy siedzi malutka nadzieja że do czerwca sie uda ☺

    anna85
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 16 maja 2018, 09:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna85 ale Twoj maz ma chyba lepsze wyniki od mojegoi nam lekarz daje szanse na inseminacje. Moze Wasz lekarz cos kreci po prostu? Pojde sie zapisac na hsg, ale musze jakos psychicznie sie na to nastawic. Ja w tym msc nie robie zadnych testow owu nic nie licze itd, nie mam sil,mysle, ze moj maz tez sie stresuje jak ja mu mowie , ze owulacje jest. Po tej wizycie ostatniej i tak cos mu sie stalo, powiedzial, ze musi kupic luzne majtki, pyta gdzie te witaminy co bierze itd wiec chyba uwierzyl, ze moze niedlugo sie udac.

    Jeszcze mam nadzieję
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 16 maja 2018, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam jeszcze pytanie do Was, czy moze byc tak, ze to hsg sie opozni i nie daj Boze bede musiala zostac tam na noc? Ja panicznie boje sie szpitali .

    Jeszcze mam nadzieję
  • Alu_87 Autorytet
    Postów: 808 590

    Wysłany: 16 maja 2018, 10:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nelcia, skąd jesteś? Poszukaj dziewczyn które miały już hsg i jak to wygląda w danym szpitalu. Albo dzwoń do szpitala i się dowiedz. Ja z góry wiedziałam, że zostaję na noc w szpitalu - podobno szpital musi coś zarobić na badaniu...

    32 lata, 25 cykl szczęśliwy!
    MTHFR_1298 A-C-homozygota,
    amh 3,8
    słabsze nasienie
    3 IUI (październik, listopad, grudzień 2018)
    ...........................................................
    styczeń 2019 MedArt
    4 IUI: 06.03.2019 :)))
    Emilka 03.11.2019 :)))
  • Nelcia Autorytet
    Postów: 662 212

    Wysłany: 16 maja 2018, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O matko, przejade sie i wszystkiego dowiem.

    Jeszcze mam nadzieję
‹‹ 226 227 228 229 230 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego