X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy test MAR IgG pozytywny
Odpowiedz

test MAR IgG pozytywny

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lipca 2016, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ajka, mi też tak powiedział lekarz, chodziło o ten program in vitro, kiedy myśleliśmy żeby się załapać na to i wtedy musiało być przynajmniej chyba rok czy dwa lata starań

  • Lili87 Autorytet
    Postów: 616 193

    Wysłany: 26 lipca 2016, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć sugarfree, fajnie, że nas znalazłaś, w grupie zawsze raźniej...jeśli tak można powiedzieć w tej sytuacji ;) Co do dnia dobrych wiadomości, to niestety u nas raczej średnio pozytywnie - przedpołudniem dowiedziałam się, ze nasz immunolog nie żyje i że nas przepisują do innej lekarki... Powiem Wam szczerze, że do teraz jestem w szoku, lekarza widziałam raz, ale był dla nas takim dobrym duchem, aż mi się łza w oku kręci :( Z drugiej strony nie wiem teraz co dalej z naszym leczeniem sterydami, bo mało który lekarz chce się tego podjąć.

    Sugarfree a czy powtarzaliście badanie MAR test? Znam przypadki, że po kilku miesiącach przeciwciała spadły samoistnie więc na razie nie ma co się załamywać ;) I jak pozostałe parametry nasienia?

    asik13 - ja mam wysokie AMH świadczące o PCOS i budowę pęcherzykowatą jajników, robiłam inne hormony i wszystko mam w normie, więc lekarze (ginekolog i endokrynolog) stwierdzili, że nic z tym nie robimy. Na własną rękę piję Inofem, podobno pomaga...



    Ewa jak się czujesz???? :):):):)

    asik13 lubi tę wiadomość

    25cs -12.10.16 8t4dc >tęsknię< co dzień bardziej



  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 lipca 2016, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lily szok że lekarz nie żyje. Młody był?
    Nie czuję się za dobrze, żołądek daje popalić. W czwartek lub piątek jadę do kliniki, żeby dr sprawdziła co z tą hiperką

  • Lili87 Autorytet
    Postów: 616 193

    Wysłany: 26 lipca 2016, 21:15