X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Aniołkowe Mamy [*]
Odpowiedz

Aniołkowe Mamy [*]

Oceń ten wątek:
  • Szimi Autorytet
    Postów: 291 207

    Wysłany: 12 grudnia 2017, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Admiralka bardzo mi przykro :( życzę Ci dużo siły i nadziei.

    31.01.2018- dwie kreski. Cudzie rośnij zdrowo <3
    zi133e3kabsyhy15.png
  • admiralka Autorytet
    Postów: 1992 3383

    Wysłany: 12 grudnia 2017, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem po lekarzu i kolejny raz sobie dosadnie uświadomiłam, że los nie zadecyduje za nas. :(

    A gdy już sam lekarz pyta się Was, czy ewentualnego przerwania ciąży nie chcecie zrobić w Holandii to uświadamiasz sobie super dobitnie w jakim kraju żyjesz. I jak mimo, że sama przeżywasz swój największy koszmar, to tylko czekają żeby Cię dobić.

    atdc9vvjhr7v1l6t.png

    h84f9vvj1bgblfir.png

    03.08.2017 - Nasze cuda 8tc [*]
    16.12.2017 - Marysia 15tc [*]
  • Paula2702 Ekspertka
    Postów: 171 217

    Wysłany: 13 grudnia 2017, 08:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Admiralka :( Ogromnie mi przykro :( Tulę mocno! Jesteście bardzo dzielni, musimy wierzyć że Bóg wie co robi.. co nam pozostaje... tylko wiara..

    qb3ck6nl84hx2psv.png


    iv096iyeyd8y91kc.png
  • nadzieja_lepsze_jutro Debiutantka
    Postów: 6 0

    Wysłany: 13 grudnia 2017, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś