X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Aniołkowe Mamy [*]
Odpowiedz

Aniołkowe Mamy [*]

Oceń ten wątek:
  • antoninina Autorytet

Wysłany: 30 grudnia 2015, 11:17

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Mai wrote:
    dzis mam chwilkę w dzień, bo jestem u lekarza na kontroli po porodzie a maluszek zostal z babunią :D

MamoMai to chyba dzisiaj zaszalejesz skoro masz wolne? :D jakieś zakupki albo coś innego przyjemnego ;)

Nasza Zochulka <3 34 tc [*] 11.09.2015
    slodkogorzkiswiat.blog.pl
    Antoś <3 nasza radość, ur. szczęśliwie 07-08-2017
  • nick nieaktualny

Wysłany: 30 grudnia 2015, 11:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    No taki jest plan :D ale ja to teraz jak wychodzę z domu to wszystko w locie załatwiam żeby mamy za bardzo nie obciążać no i tęsknię za Wojtasem :) ale dzis zalicze wyprzedaże

antoninina, Nanatasza lubią tę wiadomość

• marzusiax Autorytet

Wysłany: 30 grudnia 2015, 11:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona :(

f2wl9vvjip8wdzqr.png1usawn15ypoqzu4l.png
    Krzyś [*] 38tc 13.01.2015 - maleńka duszyczka a brakuje tak wiele...
  • agniegnieszka Przyjaciółka

Wysłany: 30 grudnia 2015, 11:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lies, przede wszystkim gratuluję Ci z całego serca :D i życzę spokojnej, błogiej ciąży. Domyślam się, że będzie ciężko trzymać z dala złe myśli, ale rób to dla Maluszka, po co go stresować :).

Witam nowe mamusie, bardzo mi przykro, że się tu spotykamy, bardzo tłoczno się tu dziś niestety zrobiło :(

My na Sylwestra jedziemy do przyjaciół na wieś, tradycyjnie już od kilku lat, dobrze czuję się w ich towarzystwie, oni mnie rozumieją, dlatego nie obawiam się tego spotkania. A nasze córy się uwielbiają, więc chociaż one będą miały szampańską zabawę :). Wcześniej oczywiście będziemy na cmentarzu.