X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Poród martwego dziecka
Odpowiedz

Poród martwego dziecka

Oceń ten wątek:
  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 523

    Wysłany: 23 września 2015, 21:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pati,
    Nie mam takich doświadczeń ale przytulam Cię mocno do serca.
    Rozumiem, że lekarze orzekli że synek nie ma szans? Nie znam się na schorzeniach o których piszesz więc pytam.
    Bardzo mi przykro, że cię to spotyka.
    Nie poddawaj się.

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • 230515 Koleżanka
    Postów: 59 49

    Wysłany: 23 września 2015, 22:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,
    Wszystkim Wam, które straciłyście swoje ukochane dzieciątka bardzo współczuję. I niestety wiem, co czujecie.
    Ja zaszłam w ciążę w pierwszym cyklu z Clo i Pregnylem. Niestety, około 19 tygodnia ciąży okazało się, że nasz syn ma ciężką, złożoną wadę serca. Mogliśmy terminować ciążę, jednak zdecydowaliśmy się spróbować donosić Krzysia i dać mu szansę. Krzysiu przyszedł na świat 23. maja 2015 przez cc. Niestety, po porodzie okazało się, że wada jest na tyle skomplikowana, że Krzysiu nie ma szans na żadną operację. Odstąpiliśmy od uporczywej terapii. Krzysiu odszedł 28.05.2015, w moich ramionach, dając mnie i mojemu mężowi najpiękniejsze 5 dni w naszym życiu... Masz syn był taki śliczny. Nauczył nas bardzo wiele. Dzisiaj mija 4 miesiące od porodu. Tęsknię za Krzysiem okropnie... To wszystko nie tak miało być. Bardzo chcielibyśmy mieć jeszcze dzieciątko. Co ma być, to będzie, prawda? Proszę o modlitwę w naszej intencji.