Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 14 września   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Poród martwego dziecka
Odpowiedz

Poród martwego dziecka

Oceń ten wątek:
  • Filiżanka8 Autorytet
    Postów: 325 387

    Wysłany: 2 marca, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nalepiej zleć to zadanie swojemu mężowi, nich powie jej żeby się zdystansowała. Jak będziesz gotowa to sama zapytasz.

    Ja już byłam fajnie ułożona i wczoraj miałam atak histerii bo zobaczyłam 6 mączne dziecko z rodziny, tylko foto na fejsie i się uruchomiła jakaś lawina smutku.

    Szkoda ze tak z mężem się oddalacie, może spróbuj pogadać z Nim. Każdy z Was to przeżywa inaczej. Ale tylko Wy rozumiecie ten ból bo on jest Wasz tak jak było dziecko.

    Polipa zwalczysz. Może coś trzeba więcej z nim zrobić, jakieś leki- nie znam się. Może coś wymyśla lekarze! Tez czekam na badania genetyczne nasze a cierpliwości nie mam. I to czekanie mnie wykończy.

    *Starania 2017
    *Punkcja 4 zarodki przebadane PGTA
    *Transfery 11.22 i 12.22 nieudane
    *Transfer3. Lipiec 2023❤️ Ciąża prawidłowa do 26 tyg💔😭
    *Transfer4- czekamy na wyniki
  • sewi3 Przyjaciółka
    Postów: 126 33

    Wysłany: 2 marca, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulina i aniołek Filip wrote:
    Hej,
    Dawno mnie nie było. Minęło już ponad pół roku od śmierci Filipa. Staramy się o dzidziusia... Pierwszy cykl nieudany, teraz drugi i oczekiwanie na miesiączkę. Boję się mieć nadzieję, bo tak bardzo boli.
    Ostatnio mam problemy ze snem. Jak tylko kładę się do łóżka i zamykam oczy, to mam taką gonitwę myśli. Sceny ze szpitala stają mi przed oczami jakby to było wczoraj, każde słowo wypowiedziane przez lekarza. Terapeutka mówi, że to może stres związany ze staraniami o malucha tak wpływa.